אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תופעה: בארץ לא ממהרים לקנות באינטרנט

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
הישראלים כן קונים באינטרנט
תראו כמה חנויות יש בזאפ.אני את כל הקניות שלי באינטרנט בעבר בהווה ובעתיד עשיתי בלי התערבות גורם אנוש.חנות שקניתי ממנה בעבר טרנזיסטור של סוני,ואחרה קצת במסירת הטרנזיסטור,וגם שטלפנתי אליהם לברר וקיבלתי מענה טלפוני לא אמין וידידותי יותר לא קניתי מהם.ויש מספיק חנויות זולות אמינות ושנותנות שרות מעולה.לא פחות משקם אלקטריק וגם יותר טוב.
בני | 07.09.08
9.
ה"שוק" בישראל עדיין מתנהל כמו שוק. מחכה שיתבגרו
אני מרבה לקנות באינטרנט. בעיקר מוסיקה וספרים אבל לעולם לא אקנה באתרים ישראלים. נקודה. מסיבות של חוסר תמיכה בדפדפן ואבטחה שהוזכרו כאן אבל בעיקר בגלל אמינות. לא מאמין לסוחרים הישראלים כולל החברות "המכובדות" שעדיין לא הפנימו את האופי של הרשת וההתנהגות בה.
נעם | 05.09.08
8.
רק ובאחוזים
בהתייחס למספרים באחוזים קשה לי שלא להגיב בסוג של פליאה, הקניות באינטרנט הוא תהליך שהתחיל לא מזמן והנה כבר האחוזים נמדדים בשתי ספרות אז להגיד שזה לא בדיוק או שזה לא ממש זה יותר מהקטנת הבשורה כן, אנשים קונים וקונים ברשת הבעיה העקרית של הישראלים שהם רוצים בסופו של תהליך לשמוע קול של מקדם המכירות, לקבל אישרור לאמינות המכירה ולכן כרגע התהליך הינו תהליך כפול, מצד אחד אחד מכירה אינטרנטית ומצד שני קול מרגיע של מוקדנ/ית שמאשררת את הקניה ועונה לצרכיו של הרוכש. גם החברות הישראליות עדיין לא מבינות את הפוטנציאל בחנות מקוונת, בעיקר מתוך חשש שהקונה בסופו של דבר ידיר את רגליו מהחנות הפיזית, מה שבעצם הפך להיות לא נכון מכיוון שיותר חנויות נפתחו דווקא לחברות שקצב המכירות האינטרנטיות שלהן גדל, אז אומנם רק % קטן של קונים רוכשים כרטיסי טיסה באמצעות חנות מקוונת, אבל אם מפרקים את זה למספרים מגלים שזו כמות בכלל לא מבוטלת של אנשים מכלל הטסים מכיוון שעם כל הצער אנחנו נפרדים מדור המייסדים שנהג למשש את המוצר בטרם שילם עליו והנחיל את התנהלות המישוש גם לבני דורנו - הרי לא רחוק היום שהקניה המקוונת תהפוך להיות מובילה, פשוט צריך לשווק אותה נכון ובעיקר לתת לצרכן תחושה שלמה של קניה בטוחה שבת שלום
פלנר | 05.09.08
6.
כמו בכל כלכלה שם המשחק הוא אמון
מוכרים סחורה שאזלה מהמלאי ואז יוצרים קשר עם הקונה ו"משדרגים" לו במחיר מופקע. מתארים טובין באופן שמטעה את הלקוח וכן הלאה. כמו בעולם האמיתי ניתן לרמות מספר מוגבל של אנשים לפרק זמן מוגבל, עד שהמערכת קורסת. אגב, זו גם הסיבה שכלכלת המדינה אינה מתרוממת. יותר מידי נוכלים במקום אחד...
דן | 04.09.08
3.
איזו גישה
"הצרכנים הישראלים לא בשלים...." אם ככה מדוע כל כך הרבה אנשים קונים מאמאזון? אולי תתחילו בזה שהאתרים בארץ יעבדו כמו שצריך (כן, לא רק למשתמשי חלונות ואינטרנט אקספלורר) ושמשתמשים לא יקבלו אפילו באתרים של חברות אעלק רציניות כמו אל-על הודעות שגיאה כמו - unknown SQL error כמו שקרה לי בכל פעם שניסיתי להזמין גרטסי טיסה, ותמשיכו בחווית קניה שמסבירה ללקוח בדיוק מה הוא מקבל ומתי, כיצד ניתן להחזיר.... בקיצור, תפסיקו להיות ישראלים
אלי | 03.09.08
2.
שמתם לב שהמחירים של כרטיסי הטיסה באינטרנט בארץ גבוהים בהרבה מאלו של סוכני הנסיעות?
הרי הדבר צריך להיות הפוך - חסכון של עמלות סוכנים, כוח אדם של מחלקת ההזמנות וכו'... תחשבו על זה ואולי תבינו למה לא מזמינים בארץ.... אני בטוח ששוק הזמנת מלונות בחול דרך האינטרנט מהארץ משגשג!
momo | 03.09.08
1.
הסבר פשוט
פעם בזמנו היו אי אילו פיצרים מענינים ( אול סייל עם המכרז הפומבי למשל) או נט קש שהיה באתר סקאל , היום כל אידיוט יודע שמאחורי התמונה של המוצר והטייטל הצועק מחיר פתיחה 1 שקל ( ואווו התעלפנו מהתרגשות ) לא עומד שום דבר , מוצר ישן ושיטת תמחור של מחיר מינימום מוסתר ( שעוד פעם תעשו כולם ווואו אחרי שהקפצנו אותו כי נורא רצינו את המוצר , והאתר הסכים לתת לנו אותו במחיר מבצע עושק במיוחד) היום אנשים מבלים כל כך הרבה מול המסך שתנו להם רק סיבה קטנה לצאת מהבית , אז נכון את הסקר שוק עושים באינטרנט , את השוואת המחירים עושים באינטרנט אבל פראיירים כבר מזמן הפסיקו להיות ולא קונים במחירים מופקעים לא דרך האינטרנט ולא דרך טיולים מחנות לחנות.
שוקון | 03.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת