4. ומה בדבר כביש 531? לאחר כל ההתנגדויות, הדיונים, הבגצ"ים וההבטחות להתחלת סלילת הכביש (תאריך סיום 2012...), האם יש בכלל כוונות להתחיל בעבודה? ציפור קטנה לחשה לי שהעבודה מוקפאת מחוסר תקציב - האם זה נכון? תמר | 18.01.10 (ל"ת)
3. אני מתפלא שהחשב הכללי מתגאה בפרוייקטים כושלים 431 כאמור עלויות כפולות הכביש יגרום לשטפונות, בפרוייקט מנהרת הכרמל החברה הסינית נטשה את העבודות לפני מספר ימים, סיטיפס - החברה הבונה את הרכבת הקלה מקבלת ע"פ החוזה תגמולים על איחורים ולכן רכבת קלה לא תהיה בקרוב אלא רק סבל לתושבים, הנתיב המהיר לת"א תחילתו בחטא וכנראה גם סיומו יהיה בחטא גדול. אז מר שוקי אורן, מה עדיף, שהממשלה תשקיעה בתשתיות כמו הרבה ממשלות רבות וטובות (בצרפת היית?) או הרפתקאות כושלות עם חברות פרטיות? אני מאחל לשפיר הנדסה הרבה הצלחה בפרוייקט כמובן. גילבוע | 08.09.08 (ל"ת)
2. ל1: מכבית לא היה PPP , כמו 431 המוצלח ולכן רוב הסיכויים שהוא יסתיים בזמן. כמו 431 שמסתיים עוד חודשיים. הסיבה שמכבית נסחב 10 שנים , הייתה בגלל הניהול הכושל של מעצ. צביקה החשמלי | 08.09.08 (ל"ת)
1. לא למדתם כלןם מהפרויקט המוצלח "מכבית"? ביצוע רשלני - עלויות כפולות הרס תשתיות והתוצאה? אכזבה. שפיר -נכשלתם , אבל בישראל כמו בישראל משרד התחבורה ,גוף אפסי ! מושון | 07.09.08 (ל"ת)
המדינה ושפיר הנדסה חתמו על הסכם להקמת כביש 531
5 תגובות לכתיבת תגובה