אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מועצת הכבלים תבדוק סוגיית ריבוי התלונות נגד HOT

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
HOT חברה ברמה אירופאית
לכל המתלוננים, הוט היא חברה מצויינת שמעניקה הטבות בלי סוף ללקוחות שלה. אני אישית נורא מרוצה מהשירות של הוט. יש להם שירות שלא נראה עדיין בארץ. תנסו את השירות של בזק ויס ואח"כ תגיבו בתגובות בכייניות. מי שלא מרוצה תמיד יכול להתנתק. חתימה טוב עם ישראל
דודו | 09.10.08
37.
לכל המקטרגים
במהלך הקיץ ידוע שכל מוקדי השרות באשר הם קופח חברת חשמל 199 ויס וכו' יש עומסים ( בתור אחת שצלצלה לכל אחת ואחד מהם והמתינה שעות) אז דבר ראשון לא מדובר רק בחברה הזו מה שגם החברה עברה תהלכים חדשים דבר שעלול לגרור אי אלו בעיות בהמתנה ובזמינות אני מאמינה שחברה שקיימת כל כך הרבה זמן לא תרשה למצב זה להתקיים אלא תמגר אותו כי הרי כל עסק שואף לא לאבד לקחות ואם זה בשל ההמתנה הוא יעשה הכל על מנת לשפר פיצוי וכו ואם כבר בהמתנה עסקינן תבדקו מה קורה בשוק בכלל ובחברות ממשלתיות בפרט ואז תדברו
אפרת  | 25.09.08
35.
תאמינו לי נישואים קתולים החברה הזאת
תאמינו לי נישואים קתולים החברה הזאת,מה שנקרא "ONCE YOU GOT BLACK,YOU NEVER GET BACK... " במשך חודשים ניסיתי לסיים איתם את הפרשה וכמובן לא היה אף גוף רשמי שיכל לטפל בתלונה או בניתוק אבל ברוך השם אני חופשיה מהם מזה חודשים ואני שמחה לראות שיטפלו בהם כיאה....!
 | 23.09.08
34.
אכן-שרות מחפיר
המוקד אינו עונה לטלפונים, מבטיחים לחזור ולא חוזרים, מזמינים טכנאי-מבלי שתיאמו איתך בכלל את השעה ומבלי שהודיעו לך. הטכנאים-לא מצליחים להתמודד עם בעיות טכניות (חיבור לוידאו+DVD) כשאתה מבקש להתנתק - איין פניה של המחלקה המסחרית שתנסה לבדוק למה ולשכנע אותך -לא להתנתק. גם כשהתלוננתי-לא חזרו אלי בקיצור הטענות מול הוט מוצדקות לחלוטין-חבל שחברה עם מוצר בסיסי סביר-נכשלת בגדול בגלל סיבות שניתן להתגבר עליהן בהשקעה סבירה של תיגבור כח אדם,הכשרת צוותים טכניים ורצון לשמר לקוחות. אני מקווה שמנהלי הוט ישכילו להבין שהעליהום כלפיהם נובע מסיבות עניניות ויפעלו בהתאם.
צביקה | 23.09.08
31.
לא יאמן !!!
אפרופו המתנה ארוכה , אתמול ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות של חברת HOT והפלא ופלא צליל חיוג תפוס !! כמו של בית פרטי , שאמור להיות צליל המתנה לא ?! אני חושב שחברת הוט ובכלל ממש תפסו את הציבור בביצים והם יודעים את זה . לא יתכן שטלויזיה תעלה בחודש 250 - 300 ש"ח , זה ממש יקר . לי הייתה חבילה של 129 ש"ח ( חבילות הסרטים והספורט ) וזה מה שאני צריך ולא , מחברת הוט התקשרו והכריחו אותי לשלם יותר כי נגמר החוזה ואם לא תתחייב לשנתיים מינימום תשלם 239 ש"ח ואם כן תשלם רק 210 ש"ח על אותו חבילה שנגמרה לי !!! פשוט גנבה . אז מה לא נראה טלויזיה ? מה לא נשלם ? אנחנו שבויים כאן . אנא תורידו את הכוח של חברות הלווין . מאוכז מאד מאד .
מאוכזב | 22.09.08
26.
איפה הטלת קנס כבד של הרגולטור על שרות כל כך מבזה !!!
אכן הגיע הזמן שהרגולטור יקנוס בקנס כבד את הוט (ואחרים כמוהם) שחוסכים כסף על מספר המוקדניות בשרות הלקוחות שלהם ע"ח מענה תוך זמן סביר. הפגנת הזלזול שהוט הביאו אותו לשיאים חדשים .... להשיג את השרות לקוחות לוקח הרבה יותר מחצי שעה, ולעיתים יותר משעה .... - ומה יותר קל מלהוכיח את זה .. פשוט שמפקח של הרגולטור יתקשר לשם ! דרור
דרור | 21.09.08
19.
באמת ביזיון
אני מנוי של החברה לצערי ויש להם שירות ברמה הכי נמוכה שיש הם לא חוזרים למנוי,לא מקיימים הבטחות וקשה להשיג אותם עד כמעט בלתי אפשרי...ופשוט הרגשה של חוסר אונים כי אם אני מפר חוזה אני עוד משלם להם עךל זה שהם נותנים שירות גרוע...זה אבסורד! הבעיה שאין חברת תקשורת אחרת טובה ממנה בארץ גם יס לא יותר טוב לפי מה ששמעתי אז אין תחליף ראוי ואין ברירה אז נשארים עם החברה הזאת לפחות יש יתרונות של וותיקים.
אלון | 21.09.08
17.
פשוט לא יאומן
איך יתכן שחברה כזאת עם שרות כזה עם יחס כזה ללקוח עם תוכן טלויזיוני ששואף לאפס עדיין ממשיכה להתקיים ___________________________________________ והתגובה של מנכ"ל HOT : ". דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT הוסיף כי "אין בכוונתנו לעבור בשתיקה על התנהלות חצופה זו והמועצה תישא במלוא האחריות על החריגה מסמכותה ועל כל נזק שיגרם לHOT בעקבות ההודעה הפזיזה והבלתי חוקית האמורה ______________________________________________ מעידה על כך שהוא מנותק לגמרי מהמציאות מתנשא יהיר ולא ראוי לתפקידו
איציק | 21.09.08
9.
זה הרבה יותר גרוע
שהוט יפסיקו להתחסד. בפועל המצב הרבה יותר גרוע. כיום ממתינים למענה בשרות הלקוחות בין 30-60 דקות ושלא יספרו לכם סיפורים! אגב, אנשי השרות עצמם לא אשמים. הם קורעים תחת הנטל ועושים כל שביכולתם כדי לעזור. האשמים הם המנהלים שלא אכפת להם כהוא זה מהלקוחות. הם (המנהלים) שכחו מזמן כי הלקוחות הם אלו שמשלמים את משכורתם ובלי לקוחות לא תהיה להם משכורת. בעזרת השם יבוא יום והמציאות תזכיר להם עובדה זו...
עפ | 21.09.08
6.
הנה סיפור אמיתי (בניגוד לכל שאר התגובות)
נשבע לכם זה אמיתי, שמעתי את זה מחבר: גבר אחד הסתובב בסופר, לעשות קניות. פתאום קולט אישה מבוגרת מסתכלת עליו, ולא מרפה... אחרי דקה או שתיים הוא ניגש אליה ושואל אותה "גברת, הכל בסדר? יש בעיה?" באותו רגע היא מתחילה ממש לבכות, ככה בשקט. והיא אומרת לו שהוא פשוט ממש דומה לבן שלה שנהרג במלחמה... הוא מנסה להרגיע אותה, ומציע לה גם עזרה עם הקניות... היא ממש מודה לו.. אחרי דקה או שתיים היא שואלת אותו אם זה בסדר אם היא תקרא לו "בני" והוא יקרא לה "אמא"... הוא פשוט ממש דומה לבן שלה שנהרג במלחמה... אקיצר, הוא מסתובב איתה בסופר, ועוזר לה עם כל הקניות, ואחרי שהיא מסיימת היא הולכת לקופה והוא ממשיך בקניות שלו. הוא מסתכל עליה בקופה והיא צועקת לו "להתראות ילד שלי!" עם חיוך גדול. הוא צועק לה בחזרה "להתראות אמא"... זה עשה לו טוב לעזור למישהי כזו מסכנה... כשהוא מגיע לקופה, אחרי שלקח את 10 המוצרים שלו, הוא מקבל חשבון של כמעט 800 ש"ח. "על מה ??? " הוא מתעצבן על הקופאית... "זה גם הקניות של אמא שלך, היא אמרה שאתה תשלם" היא עונה לו... "מה, אמא שלי?"... בחיי שזה סיפור אמיתי
יהודה | 21.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת