אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: הרצל עוזר ימונה למנכ"ל HOT בימים הקרובים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מינוי הרצל עוזר למנכ"ל HOT
בעברי עבדתי תחת ניהולו של הרצל עוזר.היושרה,ההתיחסות לכל עובד ב"גובה העיניים", הראיה האנליטית,העיסקית והעינינית תוך ירידה לפירטי פרטים תביא לדעתי ערך מוסף לא קטן לחברת HOT. אני מאחל להרצל הצלחה בתפקידו החדש ול-HOT תקופת שיגשוג. יגאל מרגלית
יגאל מרגלית | 05.10.08
1.
ב-HOT עדיין לא הפנימו שהלקוח דורש תמורה לכספו
מנסיוני האישי: - האינטרקציה עם שירות הלקוחות היתה קשה, מתסכלת, מקוממת. לא אופתע לדעת שגם לקוחות אחרים "נהנו" במידה דומה... - אין כבר מה לראות בחבילת הבסיס - כך שאין כבר טעם להיות מנוי עליהם. - התמודדות חברת "HOT" עם קשייה הטכנולוגיים לוקחת זמן די ארוך... בזמן הזה, כלקוח, שמעתי לא פעם את הסיפור הזה. מדוע הלקוח צריך להיות שותף לקשיים של החברה? האם כאשר החברה תסיים את ההתמודדות עם קשייה, היא תעניק ללקוחותיה תמורה כלשהי? מה מהות ה"שותפות" הזו? מה יוצא ממנה ללקוח? בנתיים, אני מתחיל לחשוב שהעסקה שעשיתי עם HOT - תשלום תמורת שירותי תקשורת כאלה ואחרים - הנה עסקה גרועה.
שלום אבוטבול | 28.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת