אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדייט המוצלח של הפרסום המקוון

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
באנרים לא נועדו שתקליק עליהם
באנרים הם המקבילה הדיגיטלית של הטלביזיה - הם מיועדים ליצירת בראנד - מיתוג. הם פוגשים ומשפיעים על הלקוח בשלב הראשוני של "חווית הצרכן" כאשר הוא לא יודע עוד מה רוצה או צריך ויוצרים קישור של מוצר מסוים עם אותו המותג (למשל מכונית בטוחה = אאודי). רק הרבה אח"כ כאשר הלקוח נמצא בנקודת הרכישה - הוא ילך לגוגל, יתחיל לחפש ומשם ירכוש וכו. מטעמים אלו, לא הגיוני למדוד באנרים בקליקים - זוהי רעה חולה שהשתרשה ולאט לאט (נקווה) תעבור מהעולם.
מישהי | 11.10.08
13.
אני חושב קצת אחרת...
הכל נכון, אבל אני חושב שהבאנר גוסס זה לא אומר שהוא בכלל לא אפקטיבי זה לא אומר שיש אלטרנטיבה טובה אחרת אבל זה מה יש אם תעשיית האינטרנט לא תמציא את עצמה מחדש (מה שלצערי קורה בשנים האחרונות)- לא יהיה תחליף לבאנר והוא עצמו ידעך וכך כל תעשיית הפרסום המקוונת. מצרף קישור לכתבה שכתבתי והתפרסמה ב"נט מגזין" לפני כשנתיים באותו הנושא (לצערי לא השתנה המון מאז..): http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=674127&passok=yes
אסף דותן | 02.10.08
11.
איך זה שאין דרך להפיץ את המאמר
ירון, תראה איזה קטע. כתבת מאמר מעניין, העלת לקפה (זה נעלם משם דרך אגב....:)) וקישרת לפייסבוק, אם אני רוצה להפיץ אותו, לדרג אותו בדיג או לקשר לבלוג שלי, איך זה שאין שום אמצעי ויראלי בכלכליסט?, רק תגובות?. מוזר, האתר יחסית צעיר בזירה וכלי הפצה הם אלמנטרים.
אוהד | 29.09.08
7.
כתבה מעולה.
מר ירון אחר היקר! כתבתך קולעת ומעניינת, אך היא לא נוגעת (מספיק) בנקודה הכואבת האמיתית - מרבית המפרסמים לא מבינים את המדיום הקרוי "אינטרנט", את היכולות שלו וגם את המגבלות שלו. אפשר לערוך דיון עמוק על הערך החשיפתי של הבאנר אבל גם ה"אני לא מקליק על באנרים" כן נכנסים לדברים שנראים להם מעניינים, מושכים ובעלי תועלת. ברגע שמפרסמים יבינו שהאינטרנט הוא מדיום מדהים לאינטרקציה בין המותג לגולש, להעברת המידע שמעניין את הלקוח (ועוד דברים שבאמת אפשר לעשות בעיקר דרך האינטרנט) נראה הרבה פחות ביקורת מהגולשים והרבה יותר פתיחות למדיום מצד המפרסמים. בכל מקרה - נהניתי מן הכתבה.
אתגר | 29.09.08
6.
באנרים ועוד חולות רעות !
צ'טער, אמנם כתבת והצלחת לרתק אותי, אבל אם אני הקול השקט שמייצג אולי מיעוט, אני יכול לומר לך שלא הקשתי על באנר כלשהו למעט מספר התקלות באתרים בהם ניסיתי להיות זריז מדי ופספסתי את המיקום המשוער של הבאנר ואז הקשתי עליו בטעות, כי הרי מה הסיכוי שאני אחפש מוצר מסויים ודווקא הוא יופיע בבאנר כשכוונת המפרסם ניסתרת מאחורי איזו התחכמות שיווקית ? לא נותן בבאנרים, החיים יפים יותר !
yuv | 28.09.08
3.
עלות הבאנרים
זה לא שהבאנרים בפני עצמם אינם יעילים. הבאנרים כשיטת פרסום אינם יעילים ביחס למחירם. הבעיה היא שמחירם של הבאנרים נקבע על ידי המדיות ומאושר על ידי משרדי הפרסום המשוחדים ב30% עמלה ויותר ממחיר הבאנר והלקוח ההדיוט שאינו מבין דבר וחצי דבר באינטרנט מסכים לשלם. תוציאו את משרדי הפרסום המושחתים מהנוסחה ותראו איך מחירי הבאנרים ירדו חמישית ממחירם כיום, בדיוק הנקודה בה הם הופכים להיות יעילים.
רענן | 28.09.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת