9. באירופה נסעתי 2,200 קמ בסקודה רומסטר דיזל - תענוג, צריכת דלק 1/20 הקונספט של משפחתית מהסוג הזה נכון לגבי הביצוע של סיטרואן אני לא כ"כ בטוח הסקודה הייתה מעולה, מנוע גמיש וחזק, חסכוני בטירוף (1/20 בדוק) ומרווח. החסרון היחיד הוא שמנוע דיזל, גם המודרניים שבהם, קצת רועש. | 24.10.08 (ל"ת)
7. שערוריה - חושבים שהציבור טיפש! מהיכן מגיע הרעיון השטותי של משפחתית בטלת מרווח פנימי גדול? זה רכב משפחתי? מישהו באירופה קונה אותו כמשפחתי? בארץ מכונית מסחרית עם מנוע דיזל מיושן ותיבת הילוכים ידנית ניתן לכנות כמשפחתית??? חובבנות! יהונתן | 24.10.08 (ל"ת)
6. זה בעקבות הצלחת הסקודה רומסטר. רק למה במחיר כזה יקר? תורידו למחיר של משפחתית קבוצה 2 ובהחלט יש לזה מקום. | 23.10.08 (ל"ת)
4. המחיר לא הגיוני מה בעצם מקבלים ב125000?? רכב עם מנוע דיזל שלא קונים? לפחות היו שמים בנזין והיו מצילים חלק מהשוק אנדרה | 22.10.08 (ל"ת)
3. לדעתי המחיר הזה זמני ו/או הונאה של היבואן. המחיר אינו הגיוני, מחד זה לא בדיוק רכב משפחתי קלאסי , בטח לא ברמות של מיני וואנים אחרים ומאידך לא קבוצת רישוי 2 ייתכן והמחיר הוא כדי שעדיין ייפטרו ממלאים של ברלינגו הרגילה שיש אצלם לפני סוף השנה (שלא יהיה טעם לחכות כביכול). מאמין שהם 'ימצאו' גרסה בשנה הבאה גם לקבומת הרישוי 2 . אז להמתין בכלל עם רכישת רכבים חדשים , אם נתמיד כולנו הם ייאלצו להוריד מחירים ולא רק בגלל עדכון מדרגות המס אלא משום שמסיבות שונות , כוחו של הצרכן הפרטי הפשוט , יעלה ככל הנראה. ירון | 22.10.08 (ל"ת)
1. מי יקנה את המכונית הזאת?? זה לא אוטומט, לא שווי שימוש 2. בעצם כל נושא היבוא שלה מאוד תמוה. דור | 22.10.08 (ל"ת)
פרסום ראשון: סיטרואן ברלינגו החדשה בישראל
10 תגובות לכתיבת תגובה