31. הפרוטה מצויה מתחת לפנס-ביטול הפטור על השכרת דירות ישחרר לשוק אלפי דירות! ולא צריך להוציא מליארדים על פתרונות הזויים או לתת לגורמים עויינים לרכוש את קרקעות ק.ק.ל...... כלכלן | 29.08.09 (ל"ת)
30. א.רכבת ב.מי שלא מבין שילך להתלהם בynet חלום עצוב.לא היינו מגיעים עד כה לו היו מחוקקים את חוק הרכבת הקלה כמו חוק כביש 6 צריך להפנות תקציבים להשלמת הרכבת מרשל"צ דרך נתיבי אילון דרום.תראו איך עמוס הקו כ"ס ראש העין ת"א.יתכן והוא יוריד את העומס שכל השיקולים האחרים יהיו צריכים מחשבה מחדש. בקשר לקירוי הרי הוא יהיה בהפסקות ואין חשש מגזי פליטה. ופארקים לא בחלק הצפוני שם יש בשפע מחד וערך הקרקע הגבוה יוכל לממן חלק נכבד מהפרויקט לאונרד | 23.08.09 (ל"ת)
29. לפי דעתי צריך לקרות הכל ולבנות פארק ענק!!! זה הכי טוב באמת!!! תחשבו על זה בין הבורסה לקריה פארק ענק!!! ובין חולון לבת ים פארק ענק (שם חסרים באמת הרבה גינות!!!) | 21.11.08 (ל"ת)
28. אחלה רעיון! רצוי גם כמה מסעדות טובות. לפי מצב הפקקים, יוכלו הנהגים לקפוץ לאיזה ארוחה דשנה, ולנשוף איזה שכטה של גזי פליטה במקום סיגריה. כך לא ירדמו על ההגה ויהיו פחות תאונות. אז, יחזרו לרכבם בלי להפסיד דבר. הקירוי חשוב מאוד כמסלול מילוט עבור נהגי אקסטרים שבורחים מאיזה דריסה קטנה, בדיקת סמים וכאלה, וכמובן מקום נפלא שבו הנהגים שלא במסעדות יכולו לטפס על מנת לשחרר את הנרבים מהפקקים. איזה מזל שאפשר לדחות את הרכבת, שתכנונה מפרנס כה רבים כל כך בכבוד, בעוד 100 שנה! עם ישראל חי | 04.11.08 (ל"ת)
26. תוכנית הזוייה מניין נוטלים אנשים בריאים רעיונות כה הזויים? הרצון לשלוט על תקציב של מיליארדים ולא חשוב מהו המיזם? השתן שעולה לחברת נתיבי איילון לראש? אזרח פשוט | 30.10.08 (ל"ת)
25. כנסו לקישור ואולי גם נצליח להשפיע http://www.facebook.com/group.php?gid=6598919505 איציק | 29.10.08 (ל"ת)
24. אז מה יהיה עם השלטים באיילון?? אם יקרו את "הגג" של איילון ויציבו עליו פארקים, מה יהיה עם השלטים של איילון? איפה ישימו אותם?? כלום לא יקרה, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.. | 29.10.08 (ל"ת)
23. חלומות אנחנו חיים במדינה בה כל רעיון , טוב או רע, נתקע ע"י הרגולטור. על הרכבת הקלה הוחלט ב- 1973. לחלום תמיד טוב. היתרון בחלומות הוא ... באי מימושם. יואב בר-נס | 29.10.08 (ל"ת)
22. מצתרף לכל התגובות שקוראות ר כ ב ת !!! מה שיש עכשיו זה בושה לחלטורה ורצוי לבנות עוד לפני שכולנו נחנק מהעשן של נתיבי איילון, הקוף | 29.10.08 (ל"ת)
21. לבנות 8 קומות באויר ו-7 קומות באדמה ואוירון דוד עם מים מהכנרת הכי טוב הכי פשוט-העתק הדבק,מה שעושים בחו"ל וזהו אתי | 28.10.08 (ל"ת)
18. 2: קירוי מהשורש ק.ר.ה של תקרה, לא קיר שהטא משורש ק.י.ר השורש של קיר היא ק.י.ר כמו שיר ודיר. ובכלל, בוא נחשוב לרגע בהיגיון: מה בדיוק ייתנו קירות לאורך נתיבי איילון? חלק מהנתיבים אגב כבר תחומים בקירות. קירוי פרישו הוספת תקרה, וחניון מקורה הוא חניון שיש בו תקרה (ולא רק קירות). דני | 28.10.08 (ל"ת)
17. פתרונות חלם במקום לסתום כל מטר בבנייה במרכז אולי צריך קצת לנייד אנשים מחוץ למרכז המרכז הפך להיות פקק אחד גדול ובמקום להקל רק מעמיסים עוד ועוד כבר אי אפשר לנסוע במרכז הכל רועש צפוף מחניק ומזוהם אין חנייה הפתרון הוא להשקיע בדרום ובצפון לנייד אנשים לצפון ולדרום להרחיב את הכבישים הצרים להשקיע במסילות רכבת להשקיע בנמלי תעופה הצפון והדרוםז ה מה שנשאר די כבר לצפיפות במרכז איש הנגב | 28.10.08 (ל"ת)
15. זה לא יצליח כנראה שהם רוצים לפצות כרישי נדלן, אבל התכנית עקומה מיסודה ובעייתית: איך אפשר לבנות על כבישים,מבלי שכל העסק יתמוטט (ועוד כבישים ישראלים)? מה יקרה אם תהיה רעידת אדמה? מוטב שישקיעו את הכסף הזה ברכבת תחתית (ואפילו רכבת ברחוב אחד בת"א עדיפה על התכנית היומרנית הזאת). | 28.10.08 (ל"ת)
14. מעבר לקירוי נתיבי איילון שזה רעיון מבורך מדוע שלא תשקיעו ברשת מטרו של רכבת תחתית בת"א ,כמו בכל הערים המרכזיות בעולם, חברות מכל העולם יקפצו למציאה גם במימון וגם בפיתוח,ובהמשך פיתוח רשת מטרו של רכבת תחתית בירושלים ובחיפה וב"ש וחיבור ביניהם. אגב זהו הפתרון הטוב ביותר לפקקי התנועה בערים הגדולות,ופתרון מצוין למיתון הגלובלי שכבר נכנסנו אליו. ישראל | 28.10.08 (ל"ת)
10. הראש היהודי=ראש אטום,הפיתרון-רכבת ועוד פעם רכבת כמו בכל העולם הנאור כמו שרק עכשיו מבינים שעדיף ככר/פיאצה על רמזור ככה צריך להבין שרכבת תפתור את כל הבעיות והכי חשוב פיזור אוכלוסין שהמדינה זקוקה כמו חמצן לדגים.די לשטויות. אתי | 28.10.08 (ל"ת)
9. למה לא להכפיל את כמות הנתיבים באיילון באמצעות הקירוי? יותר הגיוני ליצור נתיב מהיר למי שרוצה לנסוע ישירות בין קיבוץ גלויות לרוקח או קרן קיימת.... | 28.10.08 (ל"ת)
7. אפשר על התקרה החדשה לבנות עוד מסלולים לכבישים מהירים למכוניות!!!!! מסכנים התל-אביבים | 28.10.08 (ל"ת)
6. 1, הרכבת הקלה כבר כאן עבודות התשתית לקו האדום כבר מזמן החלו, ראה בעצמך: http://www.nta.co.il תל אביבי | 28.10.08 (ל"ת)
4. הרעיון מוצא חן בעיני הלואי ויימצא לזה מימון. זו חשיבה נכונה. אני מקווה שהתכנון לבינוי על גבי השטח שייווצר יהיה מושכל ויקח בחשבון גם הרבה שצ"פ שחסרים מאוד באיזור הזה. יופי ! בהצלחה ! לא חשוב | 28.10.08 (ל"ת)
3. רוצים גן גם בחלק המרכזי תל אביב זקוקה ליותר שטחים ירוקים, כך שגם אם בונים בניין משרדים או חניון רצוי לשלב גם שטח ירוק תל אביבי | 28.10.08 (ל"ת)
"כלכליסט" חושף: התוכנית המלאה לקירוי נתיבי איילון
31 תגובות לכתיבת תגובה