אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"כלכליסט" חושף: התוכנית המלאה לקירוי נתיבי איילון

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
א.רכבת ב.מי שלא מבין שילך להתלהם בynet
חלום עצוב.לא היינו מגיעים עד כה לו היו מחוקקים את חוק הרכבת הקלה כמו חוק כביש 6 צריך להפנות תקציבים להשלמת הרכבת מרשל"צ דרך נתיבי אילון דרום.תראו איך עמוס הקו כ"ס ראש העין ת"א.יתכן והוא יוריד את העומס שכל השיקולים האחרים יהיו צריכים מחשבה מחדש. בקשר לקירוי הרי הוא יהיה בהפסקות ואין חשש מגזי פליטה. ופארקים לא בחלק הצפוני שם יש בשפע מחד וערך הקרקע הגבוה יוכל לממן חלק נכבד מהפרויקט
לאונרד | 23.08.09
28.
אחלה רעיון!
רצוי גם כמה מסעדות טובות. לפי מצב הפקקים, יוכלו הנהגים לקפוץ לאיזה ארוחה דשנה, ולנשוף איזה שכטה של גזי פליטה במקום סיגריה. כך לא ירדמו על ההגה ויהיו פחות תאונות. אז, יחזרו לרכבם בלי להפסיד דבר. הקירוי חשוב מאוד כמסלול מילוט עבור נהגי אקסטרים שבורחים מאיזה דריסה קטנה, בדיקת סמים וכאלה, וכמובן מקום נפלא שבו הנהגים שלא במסעדות יכולו לטפס על מנת לשחרר את הנרבים מהפקקים. איזה מזל שאפשר לדחות את הרכבת, שתכנונה מפרנס כה רבים כל כך בכבוד, בעוד 100 שנה!
עם ישראל חי | 04.11.08
18.
2: קירוי מהשורש ק.ר.ה של תקרה, לא קיר שהטא משורש ק.י.ר
השורש של קיר היא ק.י.ר כמו שיר ודיר. ובכלל, בוא נחשוב לרגע בהיגיון: מה בדיוק ייתנו קירות לאורך נתיבי איילון? חלק מהנתיבים אגב כבר תחומים בקירות. קירוי פרישו הוספת תקרה, וחניון מקורה הוא חניון שיש בו תקרה (ולא רק קירות).
דני | 28.10.08
17.
פתרונות חלם
במקום לסתום כל מטר בבנייה במרכז אולי צריך קצת לנייד אנשים מחוץ למרכז המרכז הפך להיות פקק אחד גדול ובמקום להקל רק מעמיסים עוד ועוד כבר אי אפשר לנסוע במרכז הכל רועש צפוף מחניק ומזוהם אין חנייה הפתרון הוא להשקיע בדרום ובצפון לנייד אנשים לצפון ולדרום להרחיב את הכבישים הצרים להשקיע במסילות רכבת להשקיע בנמלי תעופה הצפון והדרוםז ה מה שנשאר די כבר לצפיפות במרכז
איש הנגב | 28.10.08
15.
זה לא יצליח
כנראה שהם רוצים לפצות כרישי נדלן, אבל התכנית עקומה מיסודה ובעייתית: איך אפשר לבנות על כבישים,מבלי שכל העסק יתמוטט (ועוד כבישים ישראלים)? מה יקרה אם תהיה רעידת אדמה? מוטב שישקיעו את הכסף הזה ברכבת תחתית (ואפילו רכבת ברחוב אחד בת"א עדיפה על התכנית היומרנית הזאת).
 | 28.10.08
14.
מעבר לקירוי נתיבי איילון שזה רעיון מבורך
מדוע שלא תשקיעו ברשת מטרו של רכבת תחתית בת"א ,כמו בכל הערים המרכזיות בעולם, חברות מכל העולם יקפצו למציאה גם במימון וגם בפיתוח,ובהמשך פיתוח רשת מטרו של רכבת תחתית בירושלים ובחיפה וב"ש וחיבור ביניהם. אגב זהו הפתרון הטוב ביותר לפקקי התנועה בערים הגדולות,ופתרון מצוין למיתון הגלובלי שכבר נכנסנו אליו.
ישראל | 28.10.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת