29. הגבלת דלק וקילומטראז' מצוין. אני לא מסתכל בהיבט כלכלי אלא יותר בגלל עומס ופיקוק בכבישים. אין הצדקה שכל עובד שממומן ברכב ובדלק של החברה יגיע למקום עבודתו שהוא לבד ברכב. עובד שהיה צריך לשלם מכיסו את הדלק היה חושב פעמיים אם לנסוע עם הרכב לעבודה. מחדרה עד גדירה כל הכבישים פקוקים. קפרוביץ זאב | 03.11.08 (ל"ת)
28. למס' 23 - ההייטקיסט אני עצמאי כבר 20 שנה, כן זה שדיברת עליו. מעולם בכל שנותי לא העלמתי אגורה, מקסימום דפקתי את מס הכנסה כהשכנסתי חשבונית על ציוד משרדי בשויי 150 שקל, שקניתי לילד שלי.. לעומת זה המגזר שלך נהנה מהטבת רכב ששווה מאות מליונים למדינה, מה שאומר שבצורה עקיפה/ישירה אני ממן את הרכב הצמוד שלך מכספי המיסים שלי. אין לי שום דבר נגד ההייטקיסטים, להיפך. אני מאמין שההייטק הוא העתיד של המדינה ואני בעד שתרוויח משכורת שמנה, אבל את הרכב תקנה ותממן מכיסך וכך גם את הדלק שאתה צורך היום ללא הגבלה. אני בניגוד לך בכל נסיעה ברכב מחשב היטב מראש ומנסה לשלב כמה משימות בכל נסיעה, ואתה לעומת זאת לא דופק חשבון ויכול ליסוע 100 ק"מ כדי לעשות לקנות מוצר שנמכר ב- 50 ש"ח יותר זול מאשר במקום אחר. אריק | 04.11.08 (ל"ת)
26. ל23 ידידי, אתה במיעוט. איש ההייטק עבות הבלורית וכחול העיניים הוא יצור נכחד. היום רובנו לא עושים מילואים, נוהגים כמו חיות וחולבים את פרת הדלק והליסינג עד תום. אבי | 04.11.08 (ל"ת)
24. מי שקיבל רכב חברה - נדפק צריך לעשות תחשיב קטן, בשביל לבדוק האם אכן בעלי רכבי-החברה נדפקו: מי שקיבל מאזדה 3, העלות למעביד היא כ- 2,500 ש"ח בגין ליסינג (לא כולל מע"מ תשומות עליו החברה מתקזזת) וכן הוצאות דלק של כ- 1,500 ש"ח בחודש (יחס צריכת דלק 1:10, לפי 100 ק"מ בממוצע ליום, מחיר דלק 6 ש"ח - שוב ללא מע"מ תשומות). סה"כ עלות למעביד כ- 4,000 ש"ח. העובד משלם כ- 800 ש"ח בנטו שווי שימוש. המעביד יכול לבקש מהעובד לצמצם את הביזבוז של הדלק (ואכן בד"כ יש ביזבוז - טבע האדם כשמקבלים משהו בחינם), אך אל למעביד לשכוח כי העובד משלם למ"ה בגין הרכב הנ"ל, וכן, הרכב מהווה תחליף להכנסה ברוטו, שהיה מקבל לולא קיבל רכב - כ- 3,000 ש"ח בממוצע בברוטו - כ- 1,500 ש"ח בנטו. לסיכום: עלות מעביד 4,000 ש"ח, עלות לעובד 2,300 ש"ח (לא לשכוח שהמעביד מקבל הכרה בהוצאות הרכב, בניכוי עודפות שהוא בד"כ משלם על רכב כזה). שחר | 04.11.08 (ל"ת)
23. מאיפה השנאה הזו? אני באמת לא מבין איך קרה ששנאת ההיטק הפכה להיות כל כך פופולרית? מה אני עשיתי למי מכם ? מאיפה צרות העין הזו ? במה אתם בדיוק מקנאים ? בזה שלמדתי 4 שנים ורכשתי מספיק ידע כדי להתפרנס ? בזה שיש מילואים לעשות אני הראשון שבוחר להשאיר אישה וילדה בת 3 חודשים בבית לבד ? בזה שממס ההכנסה שאני משלם ניתן לשלם מס שלילי לשני קשי יום אחרים ? בזה שלעבוד 12 שעות ביום זה יום חלש ? למה אתם נכנסים לי לכיס ? למה שחצי מהעצמאים במדינה מעלימים מס אתם לא נכנסים להם לכיסים ? זה פשוט עצוב לי , לפני שהפכתי איש תוכנה הייתי אהוב הארץ , "עשה צבא - בקרבי" אמרו לי . כשלמדתי העריצו אותי "סטודנט מכלכל עצמו ב4 עבודות" אמרו עליי. והיום "איש הייטק מוצץ דם" ויורקים עליי. פשוט עצוב. איש הייטק פשוט עצוב | 03.11.08 (ל"ת)
22. אני היי טקיסט שותה הוט ווטר בסמול גלאס ונוסע היי קילומטראז' בליסינג קאר. תקפצו לי קפטן | 03.11.08 (ל"ת)
21. עיניים להם ולא יראו אז מה? נראה לכם ש25 אלף ק"מ לא מספיק? גר בתל אביב, עובד בהרצליה. 10 ק"מ לכל כיוון. בסןפ"ש נוסעים עם השכנים לבקר ברמת הגולן. 25 אלף גם טוב יוסי גמבש | 03.11.08 (ל"ת)
20. עוד סימפטום של משק חולה תסתכלו על "המשבר" בעיניים הגיוניות. הוא נמשך בדיוק חודש. אבל עבור המעסיקים זו הזדמנות פז!!! עובד סורר? "מפוטר בשם המשבר-יש קיצוצים". צריך לתת לעובדים דלק לנסיעות? "סליחה, יש מיתון". השלב הבא יהיה ירידות שכר-שכמובן לא יתוקנו כש"המשבר" יסתיים. שטויות במיץ | 03.11.08 (ל"ת)
19. הגיע הזמן שמישהו ישים לזה סוף טוב מאוד!!! הפגיעה באיכות הסביבה ובמשק הדלק אנושה. כל מכונית ליסינג שמבלה פחות זמן על הכביש רק תורמת להורדת מפלס הזיהום-וגם התאונות. חוש-חש | 03.11.08 (ל"ת)
18. הייטקיסטים נמאסתם!!!!!!!!!! אדם ממוצע נוסע 20 אלף קילומטר בשנה ולא מתלונן. לכם מורידים 20% מ30 אלף הקילומטר שאתם עושים "לצרכי עבודה" (כלומר טיול אופניים בגליל) ואתם בוכים. עאלק מעמד הביניים. מעמד החוצפנים! רועי | 03.11.08 (ל"ת)
17. ליסינג זה טוב! ליסינג זה מצוין! ליסינג זה נפלא! בזכות הליסינג יש בישראל תושבים. בזכותו יש אוויר לנשום. אלוהים, תודה שהמצאת לנו ליסינג פבר קנור | 03.11.08 (ל"ת)
15. החברות מנצלות את ה"משבר" המדומה שיצר התקשורת ההרסנית, חבל כי בישראל לא קרה כלום אחד | 03.11.08 (ל"ת)
14. תכף ייקרו את העלות החודשית. יאללה קחו את האוטו אתם לא עושים טובות לאף אחד. נתחיל לעבוד מהבית נראה מה תגידו כפיר | 03.11.08 (ל"ת)
13. ושוב צרות עין וטפשות חוגגת הייטקיסטים מוצצי דם? בדיחה מהלכת. זה המגזר עם תשלום מס הכי גבוה. אגב, לרוב רכב צמוד לא משתלם, כי הוא באמת עולה המון, פשוט זה באמת נוח. כולל חישוב הדלק. אז תפסיקו לפתוח עיניים ולחלות בקנאה שחורה, זה יחזור אליכם כמו בומרנג. אנחנו עובדים קשה בשביל כל גרוש. הייטקיסט | 03.11.08 (ל"ת)
12. לא פלא החברות ינסו וימשיכו לשחוק את שכר העובדים ובמקומות שלא יצליחו פטרו יחליפו או יעבירו המשרה לחו"ל בטווח הקצר נראה שזה הפתרון הנכון לתחרותיות ענף ההיטק בטווך הארוך המוחות הטובים יברחו לחו"ל וכאן ישארו הדפרים הבינוניים ג.מ. | 03.11.08 (ל"ת)
11. טוב מאוד - המשיכו כך! אין שום סיבה לתת לבעלי הרכב הצמוד להשתולל ולזהם את האוויר. גם אני, בעל רכב צמוד מהחברה ומעדיף שימשיכו להגביל אותי . במקביל, מדוע המדינה לא משפרת את התחבורה הציבורית? למה בתל אביב אני צריך בכלל להוציא את האוטו מהחניה? רן | 03.11.08 (ל"ת)
10. טוב מאוד - איכסה עליהם עובדי הייטק מוצצי דם . מה קרה ? אי אפשר להסתדר בלי רכב חופשי לאישה ? למה אני צריך לשלם את הדלק שלכם ? קצת קשה אז בוכים ? איש פשוט | 03.11.08 (ל"ת)
9. כמה בכיינים אנשים בוכים כי לא נותנים להם לקרוע את האוטו ולנסוע לכל מיני חורים שהם לא היו נוסעים בחיים. כמה עלוקות אפשר להיות?? בגלל הרכבים האלה הרבה נוסעים כמו משוגעים בלי חשבון. זה המצב, לא טוב לכם תחזירו את הרכב, שגם ככה ספק כמה הוא משתלם. כל דבר בוכים פה ואני אחד שכן נהנה ממכזה רכב ופשוט החזרתי אותו אלון | 03.11.08 (ל"ת)
8. "ובעת ההיא לא היה בישראל לא דין ולא דיין, ואיש בעניו הישר יעשה" כל מנכל מלך. טימיון | 03.11.08 (ל"ת)
6. טוב גם לאיכות הסביבה מבין ללב הנהגים שמשלמים המון (!) על רכב ליסינג, מאידך ההגבלה תתרום לנסיעות מחושבות יותר. | 03.11.08 (ל"ת)
5. ההיטקיסטים טיפשים כ"כ למה הם נאחזים בקרני המזבח ברכב חברה ? שיחזירו את כולם יפילו את חברות הליסינג ויקנו במכרזים את אותם הרכבים בחצי מחיר ! זה כח צרכני !!! אבל לא הם כמו נמושות כל היום בוכים אבל העיקר שיקבלו חתיכת פח הכי רקובה שיש כמו יונדאי גטס וכאלה מכוניות העיקר לא לקנות לבד רכב. אולי בהייט הם מבינים קצת אבל בחיים הם מתנהגים כמו ילדים מוגבלים ! החייל | 03.11.08 (ל"ת)
למרות ירידת מחיר הדלק: חברות ההייטק לא מסירות את מגבלות הקילומטראז'
30 תגובות לכתיבת תגובה