31. רגע כולם לקרוא!!! חב' דורנט נותן גב וערבויות גם לחברת סאןלייס ואם היא נופלת אז גם החברה הנ"ל אז רבותי לשם לב מדובר בהרבה מאוד כסף!!! זהירות זהירות וזהירות. לא אומר כן ולא אומר לא אני לא משמיץ אבל צריך הבהרות ומהר. מודאג | 05.11.08 (ל"ת)
30. הימור על הרבה כסף 29 (רוויטל אפרתי) 8 שנים זה הרבה זמן. גם אני היכרתי אותם כך המון שנים לפני אבל בשנים האחרונות זה בדיוק כמו שכתוב. חבל שזה כך אבל הם יעלו חזרה אם הם לרגע יסתכלו על התקופה עליה את מדברת. על זה נאמר זקנותם לא כבחרותם. וזה חבל !!!!! כיום אני כמוך צופה מהצד ומאמין ומקווה שאכן יסתכלו לאן שאת כיוונת אותם. כי אכן אנשים טובים יושבים שם. חבר | 04.11.08 (ל"ת)
29. תפסיקו ללכלך!!! בתור עובדת לשעבר בדורנט,(למעלה מ-8 שנים) ברצוני לשתף אתכם מהכרותי איתם: דורנט הינה חברה מקצועית,הגונה וישרה כמו סרגל, הבעלים שלה-יגאל ויובל הינם אנשי העסקים הכי הגונים, ישרים,נדיבים ואחראים שיצא לי להכיר מימיי,אנשים שדואגים ללקוחותיהם ועובדיהם לפני שדואגים לכיסם, עם היום כבעלת עסק עצמאי אני מיישמת את ההתנהגות המופתית ללקוח ,לעובד ולעסק שלמדתי מהם . קשיים ישנם בכל חברה בטוחני שהאנשים העומדים בראשה יעברו את המשברון הזה, אנא הפסיקו "להתיר את דמם!!! רויטל אפרתי | 04.11.08 (ל"ת)
27. חברה שבשנים האחרונות המרה על הרבה כסף סופה להדרדר כאשר הראש היה ישר החברה פרחה כשהראש התחיל לבלף החברה קרסה. חבל פשוט אנשים נהדרים שהתבלבלה להם הדרך. מקווה שיצאו מזה הם אנשים עם פוטנציאל טוב כי בסך הכל אם ההנהגה תביט אחורה תדע בדיוק את מה שצריך לתקן ולדעתי האפשרות לתקן הבלבול נמצאת עדיין לפתחם חבר | 04.11.08 (ל"ת)
25. אי דיוק? הרבה מעסקאות הליסינג של דורנט לא מכניסות לה כסף ממכירת הרכב, אלא מגלגלות אותו לשוכר וכך מפחיתות את הסיכון לדורנט (ומכאן את מחיר עסקת ההליסינג). דורנט עשתה מהפכה בנגישות של הליסינג לצרכן בכך שהעמידה אתר יפה ונח להתאמה מלאה של עסקאת הליסינג על ידי הלקוח, וחבל שלא מציינים את זה בכתבה הזאת. http://www.dorent.co.il/ שווה לראות. עבדתי בדורנט עד לפני כשנה וחצי ולא ראיתי מאז חברה שבאה לקראת הלקוח בצורה כזאת. אמיר ארד | 04.11.08 (ל"ת)
23. לא מבין משהו אם כלכליסט מעלה ידיעה, פרסום ראשון, ב-21-45 , אז איך דה מרקר טוען שהידיעה שלו בלעדית למרות שהוא מעלה אותה 22 דקות אחרכך??? מיומן | 03.11.08 (ל"ת)
22. תתחילו להתכונן לאבד את הרכבים.. רבים טועים לחשוב שחברות הליסינג עוסקות במכירת מכוניות. חברות הליסינג עוסקות למעשה במכירת "כסף" - מימון לרכישת הרכב. מול כל הלוואה שמעמידה החברה ללקוח קיימת הלוואה אותה לוקחת חברת הליסינג מגורם מימון אחר - בין אם זה גיוס הון מהציבור ובין עם זה ממקורות אשראי אחרים, כמו בנקים וכו.. העניין הוא שהבטוחה מול ההלוואה שלוקחת חברת הליסינג הוא הרכב עצמו. על הרכב מוטל עיקול על ידי נותן ההלוואה לחברה. ומאחר והרכב אינו רשום על שם הלקוח ברוב המקרים הרי שבמידה ומתמוטטת חברת הליסינג יהיה הרכב הבטוחה הראשונה שתתפס על ידי הנושים העיקריים של החברה שהם מעמידי ההלוואות. עד כמה שזה ישמע מרגיז ו"לא פייר", לבעל העיסקה העושה שימוש ברכב אין שום בטוחה מעבר לחוזה שהוא חתום עליו. מה שהופך אותו לנושה של החברה אולי, אבל הרכב יעוקל מיידית על ידי נושה החוב שהטיל מראש את העיקול על הרכב במעמד מתן ההלוואה. הרבה הולכים להפרד מרכב הליסינג שלהם עם חברת ליסינג תתמוטט. דני | 03.11.08 (ל"ת)
19. כן ירבו !!! הלוואי שכל חברות הליסינג יפשטו רגל. 1.ראשית , זה שאני כאזרח מופלה לרעה ומשלם על אותו מוצר יותר , בלתי חוקי בעליל. אני לא צריך לסבסד את חברות הליסינג.במדינה צודקת בכלל לא צריך להיווצר מצב כזה.זה בניגוד לכללי המסחר ההוגן. 2. שיטת הדלק חינם יוצרת פקקים אדירים , זיהום אוויר , נהיגה בלתי זהירה. 3. בניגוד לפרסומים , שיטת הליסינג מקפיצה את מחירי המכוניות המשומשות בהרבה. העיניין הוא שמכוניות נמכרות לפי שנת הייצור ולא לפי קילומטראג'.כך יוצא שמכוניות גמורות מבחינת קילומטראג' אך רק שנתיים שלוש על הכביש נמכרות רק קצת מתחת למחיר המחירון. וכך קורה שמכוניות במצב סביר נמכרות הרבה מעל המחירון. שלומי | 03.11.08 (ל"ת)
18. הלוואי וכל ענף הליסינג יקרוס קומבינות המס הקשורות לענף הזה הפכו את שוק הרכב הישראלי לקרקס מדראנו, שבו 3-4 חברות ליסינג מרקרסות 3-4 יבואנים גדולים וביחד הם שולטים על 75 אחוז משוק המכוניות כאן. זה פשוט לא יכול להימשך. גידי | 03.11.08 (ל"ת)
17. זו סנונית ראשונה לכדור שלג צפוי ניפוח הליסיינג בישראל הראה כבר לפני חודשים מספר סימנים של קשיים, התחרות בין החברות הביאה להורדת מחירים עד כדי פגיעה ברווחים, עצירת האשראי הבנקאי לחברות הביאה לתחילת גלגולו של כדור השלג שבסופו של עיניין יפגע לא רק בחברות הליסיינג , מי שיפגע יותר יהיו החברות שלקחו כלי רכב בליסיינ, כשהחברות יפלו החברות יעברו לרכישת מכוניות עצמאית ולצורך זה הן צריכות מימון שכרגע לפי המצב במשק לא יקבלו, הן יברו לרכישת רכב משומש,אני מת לראות את פני החשבים שהמליצו על הליסיינג, מומחה לנושא הליסיינג | 03.11.08 (ל"ת)
16. סומך עליהם כלקוח ותיק של החברה אני מאמין שהכל יהיה בסדר. בכל חברות הליסנג יש בעיות תזרמיות קשות. כאחד שמכיר את שוק הליסינג ואת דורנט בפרט אני מאמין שהם יצאו יותר מחוזקים מהמשבר הזה. אלחנן | 03.11.08 (ל"ת)
15. קשיים בחברות הליסינג אני יכול להיות אופטימי ולןמר לכם שנכון שיש תקופה קשה בדורנט. אך חברת דורנט הינה חברה יציבה וחזקה והיא תעבור את המשברון הזה. בחברה ישנם בעלים אחראים שלא יתנו ידם לסגירה של החברה. אלמוני | 03.11.08 (ל"ת)
12. חברה שכונה עם קצין בטיחות חובבן רק מי שעבד עם החברה הזאת יכול להבין כמה זה היה צפוי!!!!! אין זכות קיום לחובבנות על גבול הר.....ות. הנוקם | 04.11.08 (ל"ת)
3. ליסינג אני מקווה שאני לא ידפק מי זה.לי יש רכב מדורנט וגם יפקדתי פיקדון.אני מקווה בשבילם שהכל היה בסדר. רונן אטיאס | 03.11.08 (ל"ת)
1. כניראה שהענף כולו על סף קריסה,האגחים של ניו קופל ודן רכב מתרסקים יום יום-לתשואת זבל. מ.מיאמו | 03.11.08 (ל"ת)
בלעדי: דורנט נקלעה לקשיים תזרימיים
32 תגובות לכתיבת תגובה