אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הרץ: "המכה הגדולה כבר מאחורינו - הבנקים ייתנו לנו אוויר לנשימה"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
תמכרו לנו רכבים במחיר מופחת.
שלום, חברות הליסינג מרווחיות לפחות את ערך הרכב ואין הן מפסידות עליו ולוא שקל אחד. פעם בהשכרתו, פעם במכירתו . זהו הזמן לחק את העושר והשפע לאחרים. הקושי התזרימי יכול לבוא כך לידי פתרון מהיר! אני מוכן לרכוש רכב לפי התאמתי במחיר מופחת משמעותי. ותחשבו על זה................
קובי בלסון | 06.11.08
3.
לכל הערכה יש צד השאלה את מי שואלים
שלום, קוראים נכבדים הערכות למשבר המדובר בעת האחרונה . מכרז הליסינג לעובדי בנק לאומי שפורסם ועבר לתחרות ביין החברות הגדולות , עדין כולם ממתנים בדריכות להחלטת האוצר בנוגע להחלטה האם הרפורמה תמשיך ללא שינוי לקראת שנת 2009 או תפסיק או תשתנה ,גם לעניין זה תהיה השלכה מרחיקת לכת על הענף . כרגע מסתמן שרוב היבואנים לא נפטרו מאלפי מכוניות שעל פי התחזיות היו אמורות להימכר לחברות הליסינג ,יבואנים אלה כנראה ישפיעו מאוד על התחזיות באם מחירי הרכב של דגמים החדשים יעלו ,בהחלט נראה מצב שחברות ליסינג גדולות ינצלו מצב של ואקום וירכשו מכוניות אלה במחירים טובים כאשר המטרה היא לצפות לטוב להמשך עסקאות ליסינג חדשות ואו פשוט למכור רכב חדש עם עם 0 ק"מ לציבור הרחב במחיר מיוחד , במחשבה לטווח ארוך מי שיפגע מכך הוא היבואן היות ולא תהיה אפשרות למכור רכב דומה במחיר ראלי ,גם לשערי המטבע יש תפקיד מרכזי אני מזכיר לכולם שהמחיר הסופי נקבע ביום שחרור הרכב במכס,במחשבה שנייה שוב איין נביא בעירו לכל הערכה יש תגובה ולכל תגובה יש השלכה כך שנמשיך למסור לכולם תחזיות כחומר למחשבה על מנת לתת לכולם כלים להבין את המצב ,לגבי עיקולים ואי תשלום לספקים במקרה של קריסה של חברת ליסינג תמיד יש לקחת את האפשרות שהספק הקטן דהיינו המוסך הוא החוליה החלשה שיינזק מכך תהיה לו אפשרות לנסות להשתמש ברכב כבן ערובה לתשלום ,תמשיכו לעקוב את השוק שלא תגיעו למצב לא נעים .
ארגון מנהלי תחבורה  | 05.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת