אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דוחות אחרונים לקמיניץ ב-HOT: הרווח הנקי זינק פי 4.3 ל-26 מיליון שקל

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
פשוט אני לא מאמין
לפני שנה התחברתי ל הוט לחבילת ה 3: כבלים אינטרנט וטלפון במחיר 210 ש"ח לאחר שבוע בדיוק ביום חמישי הלך לי הממיר כל סוף השבוע ללא כבליםכי לא הצלחתי לתפוס את שרות הלקוחות (הם מיחשבו את המערכת) שבוע לאחר פתאום גילינו חיוב של 410 ש"ח . לאחר שעות בטלפון עם שרות הלקוחות שלא עזרו בכלום הזמתי את יס שיתקינו לי וינתקו אותי מהוט. את הכסף למרות כל הטלפונים לא ראיתי חזרה. ומתברר שאני לא היחיד
חן | 19.11.08
2.
עם מערכת גביה כזו מה הפלא!
חיובים מופרזים . חיובים שיקריים חיובים ללקוחות שהם בכלל לקוחות של יס שרות לקוחות שגובל בפלילים . מחלקת הגביה של הוט הינה ישות נפרדת .ללא קשר עם שאר המחלקות . וללא שום קשר לדימיון . רווח זה הינו רווח שמקורו בטעויות חישוב מחרידות. פעם ניסיתי למצוא את ההבדל בין הכבלים הפירטים של שנות 80 לבין חברת הוט..... אחד הם זו המסקנה שיצאה
אושר כהן | 19.11.08
1.
סבל סבל סבל!!!!.....
אוי הוט אתם כזאת חברה גרועה. אני כ"כ בדיכאון מכם. אם תסתכלו על כמות שיחות הטלפון/מיילים שנאלצתי לעשות אליכם תבינו את האבסורד. אני מתבייש להיות לקוח. המוצר שלכם חרא!!! כל הזמן תקלות, שיפרתם את השירות עלק!! עדיין זמן המתנה בכל שעה ביום ובכל יום מעל 15 דקות!!!. הלוואי שהייתי יכול ללמדכם לקח!! אדון קמיניץ המדושן! העיקר שורת הרווח אה??? הVOD מפציץ! בעלי המניות מרוצים!! רק הלקוחות בדיכאון. ניסית פעם לדבר עם לקוח?! . צור קשר אם אתה אכן מנכ"ל רציני. יש לי הרגשה שעמיקם כהן היה נענה להצעה!
לקוח מדוכא | 19.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת