6. הכי דחוף בצפון כבישי הדמים 65,66 - מדוע אינם בעדיפות מה קורה למחליטנים, הם לא יוצאים ממדינת גדרה-חדרה, כבישי הצפון רוויים בדם כגון כבישים 66,65 מדוע לא מעלים אותם לסדר היום למימוש להרחבתם, אחד מהעם | 30.11.08 (ל"ת)
4. יותר מדי כבישי רוחב מתוכננים בבת אחת 1. הגיוני לסלול את זה שהכי דחוף ואז לראות את ההשפעה על התנועה. 2. צריך למנוע כל בנייה למשרדים ב10 השנים הקרובות אלא אם השטח נמצא 500 מטר מתחנת רכבת (מרכז או פריפריה). כאשר המשרדים יהיו נגישים מהרכבת הפריפריה תתקרב, אנשים יוכלו לגור בפריפריה ולעבוד במרכז ולהיפך. | 30.11.08 (ל"ת)
3. כל פרוייקט כזה - נותן עבודה למהנדס אחד ו-200 פועלים זרים ושב"חים ו-... ובעיקר הרבה מעוד רווח לקבלן המקורב לחברי כנסת. אז - שלא יעבדו עליכם. אחמד | 30.11.08 (ל"ת)
2. יש להפחית את המע"מ !!! הפחתת המע"מ עשויה לתמוך רבות "בתוכנית האצת המשק" ...ויפה שעה אחת קודם !!! אלי | 30.11.08 (ל"ת)
1. זה יזניק מקסימום כמה חברות תשתיות ובטח לא את כל המשק אפשר כמובן להשקיע בכבישים כדי להיות מוכנים לגל הגאות הבא עוד כמה שנים. אבל לראות בזה השקעה במשק שתפתור את המצוקה כרגע זה ממש הטעיית הציבור. צמיחה בהייטק סוחבת איתה את כל המשק מכיוון שהיא נותנת עבודה להמון מגזרים החל מבניה על כל מרכיביה וכלה בנותני שרותים ,רכב,נקיון, מזון, שרותי ציוד מחשב, ועוד . בכבישים יחסית להשקעה הכספית הרבה אין הרבה השפעה על כלל המשק אלא רק על כמה חברות תשתית , כמה מתכננים ועורכי דין וזהו. אורי | 30.11.08 (ל"ת)
כל המכשולים בדרך ליישום תוכנית ההאצה
6 תגובות לכתיבת תגובה