אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כל המכשולים בדרך ליישום תוכנית ההאצה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
יותר מדי כבישי רוחב מתוכננים בבת אחת
1. הגיוני לסלול את זה שהכי דחוף ואז לראות את ההשפעה על התנועה. 2. צריך למנוע כל בנייה למשרדים ב10 השנים הקרובות אלא אם השטח נמצא 500 מטר מתחנת רכבת (מרכז או פריפריה). כאשר המשרדים יהיו נגישים מהרכבת הפריפריה תתקרב, אנשים יוכלו לגור בפריפריה ולעבוד במרכז ולהיפך.
 | 30.11.08
1.
זה יזניק מקסימום כמה חברות תשתיות ובטח לא את כל המשק
אפשר כמובן להשקיע בכבישים כדי להיות מוכנים לגל הגאות הבא עוד כמה שנים. אבל לראות בזה השקעה במשק שתפתור את המצוקה כרגע זה ממש הטעיית הציבור. צמיחה בהייטק סוחבת איתה את כל המשק מכיוון שהיא נותנת עבודה להמון מגזרים החל מבניה על כל מרכיביה וכלה בנותני שרותים ,רכב,נקיון, מזון, שרותי ציוד מחשב, ועוד . בכבישים יחסית להשקעה הכספית הרבה אין הרבה השפעה על כלל המשק אלא רק על כמה חברות תשתית , כמה מתכננים ועורכי דין וזהו.
אורי | 30.11.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת