אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משפרים את השירות: מנכ"ל HOT הודיע על גיוס 500 נציגי שירות לקוחות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
הוט הסיכום הוא בעל פה
את סיפורי אספר במספר מילים. עיסקה טלפונית עם הוט שנערכה בינואר עבור אינטרנט כבלים וטלפון סוכם על סכום מסוים. כשבאו הטכנאים אמרו שעבור התקנה אצטרך לשלם. אמרתי להם שילכו הביתה.... כי לא סוכם כך טלפונית עם החברה. כשהגיעו הטכנאים 'הביתה להוט' התקשרה אלי קרן מנהלת מחלקת לקוחות והציעה לי לאחר ויכוח בו אני טענתי שאיני מעוניינת לעבוד עם חברה שמהתחלה משנה גירסאות בין ההזמנה הטלפונית ובין ההתקנה. כפיצוי הציעה לי קרן חודשיים חינם פלוס מאה שח פיצוי. קישרה אותי עם שי בנטויז'אן ודאגה שגם חודשיים ראשונים אקבל חינם מהם וזאת בשיחת ועידה. פלוס מאה שח פיצוי. לימים היא התכחשה לכל הסיפור ונדרשתי לשלם את מה שהובטח לי כפיצוי. לימים כשדברים לא נסגרו כפי שהוט 'חלמו' התקשר אלי אייל ממחלקת לקוחות ולאחר מספר שיחות ובדיקה התקשר אלי אייל ואמר באחד מימי שישי שהוא מתנצל הם קבלו מחשב חדש וכיוון שכך היו טעויות העניין נבד'ק ונמצא שאני צודקת והכל יסתדר. הוא צדק למספר חודשים הכל התנהל כרגיל עד שהתקשרו אלי שוב ואמרו לי שיש לי חוב.... כיוון שנמאס לי מהחברה ומעלילות והתעללויות שלהם בלקוחות אמרתי להם שישלחו אלי טכנאי שינתק את כל השלישיה לא מתאים לי לעבוד אם כזו חברה. לאורך השנה בקשתי מספר פעמים שישלחו לי את החוזה שסוכם על יו טלפוןנית וחשבונות לא נעניתי ונכון להיום אני מנותקת חלקית כ'עונש' מהכבלים בהם נהגתי לצפות וערוצים אחרים עדיין מחוברים לטלוויזיה. אני מחכה לטכני שאמור להתקשר תוך שלושה ימי עבודה כך נאמר לי כדי ל ה ת נ ת ק.... מחברת הוט. מלכה יונגבלוד.
האיכפתית | 01.12.08
5.
ל-1, ובכל זאת צפית - אני אתמול אחרי הנודים של שחר
קרב הקרמבו ומשחק המחבואים זפזפתי לאיזה סרט טוב בערוץ לא ישראלי ולא אצפה יותר באח הגדול. אולי החליטו לתת לו מכות כעונש חינוכי על הצפת הרפש הזה בפרצופי הצופים שכל עוונם בכך שרוצים לצפות בטלוויזיה ישראלית טובה, בעוד שהנ"ל אחראי לכך שאין מה לראות חוץ מתכניות מקוממות ודוחות והוא עוד נחשב לכוכב בתחומו- תחום מסריח במיוחד - ראה ערך הנודים של שחר..
יהודית | 01.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת