3. יפה מאוד. חבל שרק עכשיו הגיעו למסקנה שישנה כדאיות. בזבזו סתם מספר שנים בסחבת ויותר מזה, אם במקום להשקיע כסף בסלילתו של הקו הקיים היום בין ירושלים לתל אביב שהנו קו ארוך ואיטי. היו ישר משקיעים בקו המהיר היו חוסכים גם כסף וגם זמן. ודרך אגב עלות סלילת הרכבת הקלה בירושלים הינו עד עתה 3.5 מיליארד. וזה קו שיעלותו מוטלת בספק. אזי 7 מליארד לקו שיחבר בין המרכז לירושלים הוא קו זול. N | 02.12.08 (ל"ת)
2. מה עם הרכבת המהירה לתל אביב ....???? לוקח שעה מיבנה לתל אביב ברכבת .בושה וכלימה גוש דן מפוקק הפריפיירה מזינה את החברות בעובדים אבל העבודות באיילון צפון ודרום לא זזות רוני | 02.12.08 (ל"ת)
1. למה עלה מחיר הקו? האם בגלל שינויי מסלול פוליטיים? למה הקו בתוואי בעייתי ולא לפי 443 הנח? פ ו ל י ט י ק ה ! | 02.12.08 (ל"ת)
הקבינט החברתי-כלכלי אישר את השלמת קו הרכבת המהירה לירושלים
3 תגובות לכתיבת תגובה