אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: פלאפון, בזק ואמדוקס בדרך להקמת ציי רכב עצמאיים

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
טיפ לקונים - רכב ממפעל הפיס
השברולט אוואו ביג זה הרכב שמקבלים בזכיה ממפעל הפיס. באופן טבעי לא כל הזוכים זקוקים לרכב חדש והם מציעים למכור אותו בהנחות יפות. פתחו winwin ותמצאו כמה וכמה "אוואו ביג חדש חדש, 0 ק"מ, מזכיה בפיס", שמוכרים ב 90 אלף במקום 105. לפני חודשיים מכרו ככה סובארו פורסטר-ים, כמו גרביים. הגרלות מפעל הפיס הן הדרך הכי טובה בשביל היבואן לדחוף סחורה לשוק. מצד אחד הוא מקבל במכה הרבה כסף ומדלל מלאי, ומצד שני אין קשר בין המוכרים בשוק המישני (של רכב חדש לחלוטין, עם הניילונים) לבין המחירון הרישמי.
ישראלי | 08.12.08
38.
בהמשך ל-16. להפסיק לחלק רכב חברה. אל תתרגזו, תקראו. זה כדאי לכולם!
הגיע הזמן להפסיק עם המנהג המעוות הזה הייחודי כל כך לישראל. בגלל עיוות מס שיצר כדאיות לחברות לתת לעובדים רכב חברה ובגלל מיסוי רצחני על מכוניות, רכישת רכב היא נטל כלכלי כבד על האדם הפרטי. למרות זאת, צריך להפסיק את השיטה הזו ולהשאיר רכבי חברה רק לאנשי מכירות ושירות ניידים. לכל היתר יכולות החברות פשוט לשלם בשכר את מה שעלה להן עד כה. לא לקמץ. זה מאוד ישתלם! אפשר לחסוך את מחלקת הרכב, את קצין הרכב, את ההתעסקות המיותרת בהתאמת רכב לסטטוס של העובד ועוד ועוד. הרכב הפך מזמן לענף שלם בכל חברה, ללא קשר לעיסוקה האמיתי והעיקרי. רכב חברה גורם בעליל לבזבוז. נוסעים בלי אבחנה ובלי חשבון ומזבזים לק רב ופולטים עוד גזי חממה. הבלאי מואץ כי אין סיבה לשמור על רכב (מה יותר עביר מג'יפ בשטח? רכב חברה...) ובפועל רוב האנשים נוסעים ברכב יותר חדש ויותר מפואר מה שהיו מרשים לעצמם אם הרכב היה שלהם. תנו לעובדים את הכסף ותראו איך פתאום אפשר לעשות פול ולסוע יחד עבודה כמה אנשים. תראו שאפשר גם לסוע ברכבת ובאוטובוס ומספיק רכב אחד למשפחה. תראו איך תצרוכת הדלק תקטן באחוזים שלמים. ובסוף, לעובד ישאר ביד יותר כסף!!! אחרי תקופה קצרה של הסתגלות לרעיון, אפשר לחסוך כאן המון כסף לחברות, לעובדים ובדרך גם לפלוט הרבה פחות גזים ולהעמיס על הכבישים הרבה פחות מכוניות. תחשבו על זה.
דני פאזוזו | 08.12.08
36.
שלום
ידען גדול אחד זרק אבן לים ואלף חכמים לא יוכלו להוציאה , נעם קום קישקש וכנראה ימשיך וראו מה קרה ... עוד התעסקות וקישקושים למינהם. מנהלי הכספים בחברות השונות יודיעים מיום הולדת הליסינג את שווי החסכון בקניה למול ליסינג לכל סוג רכב פרטי מסחרי מ 250 ש"ח ל700 ש"ח לחודש. .אל דאגה לא הולכים לשום מהלך רק בודקים שתיגמר הבדיקה המשבר יחלוף. ברהום
ברהום | 07.12.08
26.
היבואן הראשון שיקפוץ מעגלת הליסינג המקרטעת - ירוויח את החברות הגדולות
מונופול זה אף פעם לא דבר טוב וגם הליסינג היה רעה חולה שצריך להפטר ממנה פעם אמדוקס החזיקה מחלקת רכב קטנה שטיפלה בכל העניינים של הרכב וגם כשהיה ליסינג היא החזיקה את אותה מחלקת רכב - כי אי אפשר לתת לחתול לשמור על השמנת או לליסימג לשמור לך על המכונית ככה שאין ספק שאמדוקס תחסוך עכשיו פעם אמדוקס מכרה רכבים מהצי שלה לעובדים שלי בעיה ככה שאין מה לחשוש פיגו - סיטרואן - כל הכבוד על היושר והאומץ. שאר היבואנים כמו מאזדה מפחדים להגיב כי הם עוד לא בטוחים שהליסינג מת. היבואן הראשון שיקפוץ מעגלת הליסינג המקרטעת - ירוויח את החברות הגדולות
robi | 03.12.08
24.
החוכמה של משרד האוצר
משרד האוצר רצה להרוויח כסף ע"י העלאת המס על רכב ליסינג, אז לחברות משתלם יותר לרכוש רכב באופן ישיר ולא דרך ליסינג. השלב הבא יהיה שחברות הליסינג יאבדו נתחים מהשוק ויפטרו עובדים. כבר אמרנו שהעלאת מיסים לא מעודדת צמיחה ויצירת מקומות עבודה חדשים? והקטע העצוב הוא שהמדינה תרוויח פחות מס מהליסינג.
 | 03.12.08
17.
לתפעל ציי רכב גדולים בבעלות או בליסינג חייבים מחלקת תחבורה !!!!
שלום, הודעה בדבר בחינה לעבור לרכישה של מכוניות בבעלות ולוותר על הליסינג הוא הנושא החם שעליו יחשבו בחודשים הבאים במקשה אחת מנהלי כספים רכש ותחבורה . יש צפי של עלייה של כ- 20% בעלות הליסינג לשנת 2009 ,הארגון חזה כבר לפני חודש שהליסינג שהיה והפינוקים שהיו עוד נתגעגע אליהם . הידיעה בהחלט מעניינית אך מצריכה מחד גיסא להבחן בחיזוק מערך התחבורה בארגונים אלה לצד תמחור דקדקני בהוצאות התחזוקה בכל הקשור להסכמי תחזוקה ,אני מאמין שהנושא בהחלט שווה התייחסות וארגון מנהלי תחבורה בישראל כבר מתכונן לתרחיש זה במסגרת סיעור מוחות שיתכנס בימים הקרובים לבחון את ההיבטים השונים ,המשוואה החשובה בכל הנושא להזכירכם שכל תשתית הליסינג בחברות המובילות במשק עדין מנוהלות מול מחלקת תחבורה שידעה להתנהל בתחזוקה של אלפי כלי רכב גם בעידן המודרני ,גם כיום יש חברות שנשארו ברכב בבעלות ולא עברו לשיטת הליסינג משיקולים מסחריים. ועוד דבר חשוב לתזכורת ,בהמון חברות יש הסדר לליסינג עובדים במסגרת הטבה , הנושא חייב להבחן מחדש על מנת למנוע מעובדים אלה התחייבות מיותרת תוך אי עמידה בתנאים .במיוחד נכון הדבר לעסקאות חדשות ואו עתידיות חומר למחשבה שחייב להגיע לאוזני ההנהלות שלכם .
ארגון מנהלי תחבורה  | 02.12.08
16.
האם האטוסורסינג ברכב היה שגיאה?? הפתרון לא לתת רכב
לצורך הטיפול בציי הרכב, יאלצו החברות הגדולות להקים חברות בת למעשה, שיקחו את כל הפעילות שעד כה עשו חברות הליסינג. האם חברת הליסינג של בזק או פלפון תהיה יותר יעילה? כנראה שלא. לכן הפתרון הנכון הוא לא לתת רכב אלא כסף ושהעובד יעשה בו כרצונו. הדבר אפשרי עם קצת רצון טוב של רשויות המס.
ב.ק. | 02.12.08
15.
המממ, חברות הליסינג עשו שירות לארגונים הגדולים
בכך שהוכיחו שניתן לכופף את היבואנים. כעת כשהם מכופפים הארגונים רוצים לחסוך את שולי הרווח של חברת הליסינג וליהנות מכל העולמות. אני אף פעם לא הבנתי מדוע צריך חברת ליסינג מךכתחילה לארגון שיש לו הון ו\או אשראי לצורך גיוס המכוניות.
גיא | 02.12.08
13.
איך אמדוקס ?
מילא פלאפון ובזק שנותנות רכבים לעובדים וממנים את כל עלויות הליסינג והעובד משלם רק את עלות המס על פי קבוצת הדירוג, אבל מה הקשר לאמדוקס הם בכלל מעמיסים את עלות הליסינג על העובד , כך שאני לא מבין למה הם נכנסים להרפקאה הזאת שנקראית רכישת רכבים על מנת לחסוך לעובדים שישלמו פחות ?? ועוד נקודה, החברות שכחו שבצי פרטי הם צריכות גם להתעסק עם מכירת הרכבים לאחר מספר שנים ולהיות תלויות כמובן בבן אדם אחד שיקבע כמה הם יפסידו על כל רכב (לוי יצחק).. פרטנר היו שם ולפי הכותרת שלכם פרטנר לא מחזירה עטרה ליושנה אז אולי לא ממש מדובר בכזאת הברקה פיננסית וכדאית של החברות, אני אומר שאין חכם כבעל נסיון אז אולי שווה למנהלי מחלקות הרכב לשאול את פרטנר בעניין.
אחד שמכיר | 03.12.08
11.
יבואני הרכב וחברות הליסינג ח]פרו לעצמם את הבור..............
יבואני הרכב מרוויחים הון על הרכבים (עשרות אחוזים) חברות הליסינג מרוויחות הון מה"תיווך" על אותם רכבים. מספיק לבדוק את האפשרות ליבא רכב ביבוא אישי בכדי להבין את המספרים. כאשר ספק כל שהוא מגזים בגובה הרווח שהוא מבקש לעצמו הוא יוצר מצב שבו הלקוח חייב לחפש אלטרנטיבה אחרת. יבואני הרכב וחברות הליסינג , הביטו במראה וראו מי אשם במצב שנוצר אנשים פרטיים כבר מזמן הבינו - רק יבוא אישי !!!
צחי הצוחק | 02.12.08
10.
הולכים ומגיעים ימי המשיח שיצדיק אותנו שהליסיינג בועה נפוחה ויקרה
במשך שנים ידעו כל חשבי החברות כי הליסינג יקר ב10 אחוז שנתי מתחזוקת ציי פרטי בחברה, ולמרות זאת הכניסו לעקיפין לחברות שבהן עבדו, ממכירת כלי הרכב של החברה הכניסו מזומנים והראו רווחים , היום כשהפער גדל וחברות הליסינג בקשיים נראה את פרצופם של החשבים ומנהלי כ"א שלחצו ליסינג ליסינג חוזרים למציאות ועבודה נכונה, מהיכן יביאו מליונים במזומן ? יקחו הלוואות ויכניסו את החברות לבוץ ריבית.
מומחה רכב | 02.12.08
9.
לא מבין למה נותנים לעובדי פלאפון מכוניות
מהנדסים מפונקים. אינעלאבוקכושלאמק סתמתם לנו את כל האיזור , אין לנו איפה לחנות . כל יום אני מתקשר לעיריית גבעתיים עם הסלוארי שלי מחכה 20 דקות עד שאיזה אשכנזי מהעירייה יענה והם עושים טובות שהם שולחים פקח . 20 דקות כל יום . גם לקחתם לי החנייה וגם לוקחים לי כסף על השיחה מהסלולללרי . יקטעראשכםמיןזנבכום יחליויאלת .
סמי הבגדדי | 03.12.08
7.
יתפנו הרבה בעלי מקצוע שישמחו לתרום לחברות כאלו
כיום מועסקים בעלי מקצוע מוסמכים ברמה גבוהה בתחום הרכב בשכר עלוב ביותר בין 6-8 אלף שח נטו ללא כל תנאים בסביבת עבודה ברמה אפריקאית,עקב שליטת ארגוני הליסינג בענף כולו רבים היגרו לחול ואין סיכוי שיחזרו,רובם מומחים במוו מרצדס שקיבלו תנאים מפליגים שם,כל בעל רכב יודע שהוא מקבל שרות ירוד לא מקצועי בגלל הנ"ל,רכב שיוצא ממוסך במצב יותר גרוע מאשר נכנס...בקיצור,נשמח להחליף מקומות ולתרום מהידע הרב שלנו לח' ההיטק ישירות אפילו באותו שכר !!!
טכונמייסטר | 03.12.08
3.
אמרתי לכם
אני בתחום הרכב כבר עשרים שנה וכאשר הליסיג החל יעצתי לחברות לבצע רכישה עצמית אבל כאשר יש כסף בלי סוף והוא גם לא שלך אז למה להתאמץ הסיבה האמיתי היא שנגמר הכסף והליסינג אף פעם לא היה כלכלי עכשיו הם מפחדים על מקום עבודתם כל המנכלים למניהםאז הם מנסים להתיעל
ירון | 03.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת