אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרשנות: נענע כבר לא 10

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
גם מקו כשלון
לא ברור מאיפה אמיר טייג מביא את סיפור ההצלחה של מקו. למקו יש עכשיו את אותו הרייטינג שהיה לאתר של קשת שניה לפני שהחליפו מותגים שם. כלומר, קשת עדיין עושה את רוב הכניסות שלה מאנשים שבאים בשביל האח הגדול. כל התוכן שם, על עשרות האנשים שנשכרו, על הגרפיקה, על הטכנולוגיה, לא מכניס כמעט אנשים (והיופי הוא שמקו נותן לנו לראות את הכישלון שלו. תכנסו לכל כתבה ותראו כמה אנשים ראו אותה. לא בדיוק מספרים של אתר גדול). מקו זה כשלון מהדהד, שכל ראשיו צריכים ללכת הביתה, ואבי ניר צריך להתנצל עליו בפני הבורד שלו. כניסה גרועה מאוד למשחק של הגדולים.
יענקל | 08.12.08
1.
אני אגיד לכם בדיוק למה נענע 10 לא הצליח אלא נכשל
האתר במתכונתו החדשה פשוט עמוס מדי לא מעניין ולא ברור מה רוצים לשדר שם ולהביע,כל הצבעים האלה עושים בלבול בעיניים ,אני יכולה להעיד שאני עוברת בכל יום על ווינט,וואלה מסנ,ואילו על נ ענע אני מדלגת מכיוון שהוא לא מעניין מבולבל יש יותר מדי מידע ,הוא מנסה להיות מגניב וצעיר וקולי אבל הוא השיג בדיוק את ההפך הוא מעייף משעמם ולא ממוקד,וחבל לי לבזבז עליו זמן, התכנים שלו נראה שמיועדים לילדים בני 10 ולא לאנשים מבוגרים ,אפשר לומר שמרוב עצים לא רואים את היער ומה זה הצבעים האלו שחור אפור כתום לא הבנתי למה שינו את הפורמט ,הפורמט הקודם היה יותר ברור מסודר ומעניין לתשומת לבכם,
איילת | 07.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת