4. הבעיה לא טמונה רק במדיניות ממשלתית בשנות השגשוג האחרונות גם תושבי הפריפריה הצפונית היו במצב טוב יחסית אבל במקום לדאוג לשפר את עתידם על ידי השקעה בחינוך והשכלה - קנו מכוניות, בגדים וטלפונים סלולריים. חבר'ה, ככה לא משיגים צמיחה. צמיחה משיגים באמצעות השקעה לטווח ארוך ולא על ידי צריכה. כמובן שאין להכליל בכך את כל התושבים, למעשה, גם אני תושב הפריפריה הצפונית. | 28.12.08 (ל"ת)
3. הבעיה העיקרית, אין תשתיות תחבורה אם אין אפילו כביש מהיר אחד שמחבר את העיר לשאר חלקי הארץ וכל התנועה אליה וממנה חייבת לעבור דרך כבישים פקוקים, הממשלה יכולה לתת כמה הנחות במס שהיא רוצה, אבל אף מפעל לא יעבור לשם. כל עוד אין תשתית תחבורתית נורמאלית לק"ש שתאפשר למפעלים לשווק את התוצרת שלהם לשאר חלקי הארץ המצב רק ילך יתדרדר. ירון | 28.12.08 (ל"ת)
2. 1-אוי, כמה שאתה צודק!!! פשוט כל המדינה מסרבת להתיחס לבעיה ברצינות, ודוחים את חומרתה maxim | 28.12.08 (ל"ת)
1. אין בעיה ..... זה מצוין !!! יודעים למה ? כי למדינה לא אכפת . ומעולם לא היה אכפת. היא תישאר בסוף חנוקה עם גדרה-חדרה "מדינת תל אביב " שלה..... וברגע שהיא באמת תיזכר שצריך לשמר את הנכס ואת המדיניות האסטרטגית הזאת זה כבר יהיה מאוחר מידיי.... המדינה הזאת .... לבד.... עושה את תוכנית החלוקה 48..... לא צריך מלחמות.... החתום... ערבים שולטים בצפון ... ובדואים בדרום.... | 28.12.08 (ל"ת)
"אם לא יהיה שינוי, אפשר לסגור את קריית שמונה"
4 תגובות לכתיבת תגובה