אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: עוד תקלה בגשר המיתרים - יאט את נסיעת הרכבת הקלה

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
למה איש לא נותן דין- לכל ההתנהלות מבקר מדינה
המון אנשים כנראה מתפרנסים מהעקובים של הרכבת..כך שלא ממהרים לסיים הציבור לא נחשב. 2.רכבת שתשרת חלק קטן מי השכונות הצפוניות של ירושלים.. והיתר יעמדו בפקקים.. 3.רוב המעורבים שגזרו קופונים כנראה בתפקידים השונים כבר התברגו בתפקידים אחרים כנראה ועכשיו יש כברדיה חדשה שמתפרנסת .. מהעיקובים.. מעניין מה תקציב שתוכנן ומה העלות כרגע.. ומי יתן הדין.. 4.זה נושא דחוף לבדיקת מבקר המדינה.. או ועדה עם שיניים.. הרי מדובר בעיר הבירה של ישראל.. שגם רכבת מהירה מחוץ לעיר תקוע ושוב הרבה גוזרים קופונים.. ביזיון..
חיים | 06.01.09
50.
כל הפרוייקט מתאים לבדיקת המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט.
ככל ששומעים יותר, כך מתקבל יותר ויותר הרושם שהענין מתאים לבדיקת גורמי אכיפת החוק, לרבות בית המשפט. הכל נראה שם רע: אופן קבלת ההחלטות, התיכנון הלקוי, הביצוע, התוצאה העלובה והמכוערת, השגיאות הבסיסיות - בקיצור, הכל ! הגיע הזמן שהאחראים יתנו את הדין גם בפני הציבור וגם בפני החוק.
בודק | 31.12.08
49.
חבר'ה, לא להבהל, הכל בשליטה.
את הרכבת אפשר לבנות מפלסטיק, שתוכל גם לשעשע את ילדי ירושלים. לא צריך את כל הגלגלים (למה מה זה פה, רוסיה ?), אפשר להוריד שניים מכל צד. לבנות את המסילה בשיפוע צדי כך שאולי אפשר בכלל לוותר על הגלגלים בצד אחד (יצירתיות מחשבתית !) לבנות בצדי הדרך ארגז גדול לאיחסון הדבר הזה בזמן שהרכבת אינה עוברת עליו (ואז לא צריך להסביר לתיירים מה זה המוט עם חוטי הברזל האלה). לחלופין אפשר להשתמש במוט לתליית פרסומת למלך הפלאפל. אפשר גם להסביר לתיירים שאלה ההכנות לפתיחת סניף דיסנילנד, ורק מחכים לסיום עבודות תעלת המים מהים התיכון לירושלים לפתיחת נתיב השיט הציבורי. כך שהכל בסדר, ואין מה לדאוג.
חכם חלם | 31.12.08
46.
זה לא גשר, זה אצבע משולשת שירושלים (או העירייה) עושה לכל מי שנכנס לעיר.
תסתכלו על העמוד הנוראי הזה של הגשר - בהתחלה היינו בטוחים שזה עמוד זמני עד שיתקינו את העמוד היפה הסופי - התבדינו, מכל כיוון שלא מסתכלים עליו נראה כאילו מישהו תכנן במכוון שהוא ייראה כאילו מישהו עושה לך את האצבע המשולשת. אז נכון שגם בפ"ת יש כזה גשר, אמנם יותר קטן, ישר ולא מעגלי, להולכי רגל וכנראה יותר בטיחותי, אבל איכשהו שם העמוד לא נראה כמו מחווה גסה - איך זה ששם הצליחו ובירושלים לא?
 | 31.12.08
34.
תגובה למגיבים
ל-1 - הפרוייקט לא תקוע הוא בשלבים מתקדמים מאוד. ל-2 - זו מהירות ממוצעת בתוך העיר כאשר הרכבת מקבלת זכות קדימה, לידיעתך זו רכבת קלה ולא רכבת בינעירונית. ל-3 - הדבר המיותר הזה ימנע פקקים אדירים בכניסה לעיר כשהמחסום ירד והרכבת תעבור. ל-4 - רכבת לירושלים אל תיקח, אבל מדברים פה על הרכבת הקלה שלא יוצאת מירושלים, הבנת הנקרא למדת בכיתה ב'?
 | 31.12.08
29.
תגידו המתכננים לא היו בשעורי מדעים בכיתה ד'
התנהגויות של חומרים בחום הם ענין חדש. גם דפורמציות בין שני חומרים צמודים שמקדמי שנוי האורך שלהם אינם דבר חדש. - זאת תופעת הבימטל שטרמוסטטים הכי פרימיטיביים בנויה על פיה. הבקרה ההנדסית של מדינת ישראל ועירית ירושלים כשלה לחלוטין. אלא, אם אלי ישי והרב עובדיה יגידו שזה בגלל חילול שבת או הירכיים של המטיילות על הגשר המטריפות את דעתם ואת יציריו של פורוש וחבריו. שוקי
איזופוס | 31.12.08
28.
פסל סביבתי - אנדרטה לדורות הבאים
אין ספק שהרכבת לא תצא לדרך , בקרוב ימלאו את כל הבורות שנכרו לאורך הדרך בבטון - ויכסו יפה יפה . הגשר - ישאר כאנדרטה , אות לשלומיאליות ולטיפשות של אנשי ציבור , ישאר לדורות כסמל לטימטום ציבורי . נקווה שעלות תחזוקת האנדרטה תהיה סבירה .
ד"ר אלוני | 31.12.08
26.
20 קמ"ש? אני מבין שזה משקלל גם זמן עמידה בתחנות, אבל
40 דקות מפסגת זאב להר הרצל, כשזה לוקח 30 דקות באוטו בשיא הפקקים לא נשמע לי כל כך מפתה. זה לא התמריץ הנדרש כדי לגרום לאנשים לוותר על שימוש ברכבם הפרטי. מדוע זו המהירות? הרי אין הגבלות של נפח תנועה על המהירות. הדבר הטוב היחיד שעולה על דעתי הוא לקנות סקייטבורד ולהצמד לרכבת, כמו מייקל ג'יי פוקס
אבנר | 31.12.08
16.
לדעתי לא מספיק שהרכבת תאט על הגשר
צריך שלפני הגשר הנוסעים ירדו מהרכבת, וילכו ברגל לצידו השני של הגשר, שם יעלו מחדש על הרכבת. ממילא כנראה שהם יגיעו לצד השני באותו זמן עם הרכבת עצמה, אז זה לא שיתבזבז זמן, ובנוסף יהנו הנוסעים מקצת פעילות גופנית באויר הפתוח, ויוכלו גם לקשור קשרים חברתיים עם נוסעים אחרים... אפילו ייתכן שבתולות ובתולי ירושלים יאמצו זאת כאתר ופעילות דייטינג, כמו שהיה נהוג בכרמי ישראל בט"ו באב, וכך יצא עוד מתוק מעז.... כמה טוב שיש לנו עוד על מה לצחוק ובמה להשתעשע!!!
חוני המגלגל | 31.12.08
15.
חחחחח וזה עוד לא הכל - יהיו עוד ועוד סיפורים
פרוייקט שנבנה בעלות השווה לגירעון שבתקציב החינוך של כךל המדינה. הפרוייקט נבנה בזמן שבתי הספר בכל הארץ שבתו ותלמידים וסטודנטים נפגעו באופן ישיר מהתקצוב הלקוי. הפגיעה בהון האנושי של ישראל היתה קשה והשלךכותיה עדיין לא עלו לפני השטח בכלל. העיקר חנכו את הגשר בטקס מצועצע לפני מספר חודשים כאשר בפועל בכלל לא סיימו לבנות אותו. זה מביא מזל רע. איזה בזבוז.
חחחחח | 31.12.08
6.
להוריד את המפגע הזה
זה אולי ישמע לכמה מכם פסיכי, אבל עדיף מוקדם מאשר מאוחר. המפגע הזה שנקרא "גשר המיתרים" הוא מפגע שבמוקדם או במאוחר יוסר ובמקומו יוקם קשר בטון מצופה אבן רגיל. דבר זה הוא וודאי הן בשל עלויות התחזוקה הגבוהות והן בגלל הסכנות הבטיחוטיות והביטחוניות שגשר זה מציב בפני האחראים. להקמת גשר זה אחרים מספר אנשים שלצערנו לא משלמים על כך את הדין, ואולי הגיע הזמן לחשוב על צעדי ענישה פליליים נגד אלה שמקבלים החלטות שרירויות בטונות וגרמים למפגעים רבים. את הליך הרכבת הקלה החלו עוד מתקופת אולמרט המשיך בלופוליאנסקי וכעט יש לנו ראש עיר חדש. אני מקווה שהוא לא נרתע מהסרת הגשר, כי בסופו של דבר הסרת הגשר הזה והקמת אחר במקומות תחסוך לקופת העיריה הון, רק חבל שהיה צריך לבזבז מאות מליונים על הפרוייקט המיותר הזה בעוד היה אפשר להשתמש ברוב אותם מליונים לשם חיזוק החינוך בעיר.
ארז | 31.12.08
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת