אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בגלל עליית המדד: בעלי מכוניות ליסינג ישלמו יותר

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
אנשי הליסיניג לחלקכם מקטינים שכר תמורת ליסיניג
אתם מפסידים כיום מקטינים לכם נניח 3000ש"ח לחודש על זה אתם מפסידים סוציאליות שזה בערך 6600 לשנה ולחלקכם קרן השתלמות ובנוסף משלמים שווי מס לכו תרכשו רכב פרטי ותדרשו הוצאות מגולמות יש דילים שמשלמים סכום נניח 20000-30000 ש"ח ותשלום חודשי נמוך ובתום 3 שנים מחזירים את הרכב ומקבלים חדש מאותו סוג באותו תשלום חודשי
moshe | 11.01.09
34.
כולם רמאים
את מדרגות שווי השימוש הם פרסמו בכל דרך אפשרית הם שכחו לציין את ההצמדה למדד אופס שכחנו טעות לא נורא אכלתם אותה. אולי תתחילו להצמיד גם את השכר למדד ולא רק את המיסים ואולי גם את מס ההכנסה תצמידו למדד זה יכסה מידית את כל הבעיות הכספיות של המדינה.
אזרח שמרגיש מרומה | 08.01.09
24.
ל20
אני מבין שאתה מבין בכלכלה כמו שאני מבין בבבלט (זהו שלא) על כל שקל שאני מרוויח כל המדינה מרוויחה הרבה יותר כי אני מכניס מטבע זר למדינה (הייטק מוכרים בחו"ל ולא בבאסטה ) ... חוץ מזה כשאני נפגע בשכר גם אתה נפגע , שים לב ברגע שיש מפוטרי ההיטק המשק כולו במיתון כולל אותך כי כל עובד ההי טק משלם משכורת לפחות ל4 נתוני שירותים שונים ובדרך עקיפה לא עוד לפחות עשרה עסקים (מכולות ,יצרני מזון , בעלי דירות ,בנקים וכו) אז יש מגזר יצרני אחד !!!!!!!!! במשק תרדו ממנו - תודה
עובד בהייטק | 07.01.09
20.
מה יש להייטקיסטים שהם חושבים שמגיע להם ?
תחזירו את הרכבים ותתחילו לנסוע במכונית הפרטית כמו כולנו , אף אחד לא מכריח אתכם להשתמש בליסינג . האם ההייטקיסטים לא מבינים שהאוצר לא ממש יפסיד מביטול הליסינג שכן הוא פרצת מס ? האם הם לא מבינים שהחזרת רכב ולעומתו קניית רכב באופן פרטי רק תעשיר את קופת האוצר ? האם הם לא מבינים שאף אחד לא ירגיש שביתה של ההייטק כפי שהציע אחד המגיבים ? והכי חשוב האם הם לא מבינים שהשימוש בליסינג הוא יריה ברגל שכן הוא מחזק את חברות הליסינג -> שבתורן לוחצות על היבואנים לייקר את מחיר הרכב הפרטי -> שדוחף אנשים לליסינג וחוזר חלילה . האם הגאונים של ההיטק לא מבינים את זה ? נותר רק לקוות שאופי התגובות "וחוכמתן" לא מעיד על רמת ההייטק בישראל .
אני רק שאלה | 07.01.09
17.
כל אירגוני התחבורה לא ישבו בשקט ויגיבו !
לא יתכן שאיזה שהוא נסיך ישב באוצר עם שכר עתק שאינו מושפע משום עליה במשק ויכתיב לאלפי מחזיקי רכב צמוד שמשלמים את מלוא המחיר עבור הליסינג ויגרום לאלפי עובדי הייטק שמכניסים מיליוני דולרים לקופת המדינה להחזיר רכבים חדשים יחסית,מתוחזקים כראוי תחת בקרה של מנהלי ציי רכב וקציני בטיחות ולרכוש רכבים ישנים,זולים,מזהמים ובדרך כלל לא בטיחותיים ומאידך המוסכים יתחילו לחגוג על גב בעלי הרכב הפרטיים שאינם יודעים לפקח על טיב ועלות התיקונים.תחשבו פעמיים!
אזרח | 07.01.09
16.
אדם אחד מחליט על כל המשק כנסו
יש סמנכל באוצר נסיך אוצר שהחליט שלילדים שלנו לא יהיה מה לאכול ולשלם משכנתא לא יתכן אדם באוצר יכתיב למאות אלפי בתי אב בישראל סדר יום כלכלי ובעוד שמדובר באנשים שמשלמים מס כחוק עושים מילואים יותר מכל הפרזיטים שלא עושים מילואים שמעלימים מס באופן קבוע נוח לסמנכל מהאוצר לתקוף אוכלוסיה פריירית זו הגיע הזמן לשלוח אותו לכל הרוחות נמאס מהדבר המצחין הזה האדם הזה מאוס על כולם יבואני רכב חברות ליסינג וכמובן משתמשי הרכב נמאס ממך!!!!!!!!!!!!
יוליוס | 07.01.09
12.
האוצר רק מפסיד מהעלאת שווי המס - כנסו:
בתור אחד שעובד בתחום בעשור האחרון (ועדיין לא פוטר...) אני מכיר המון עובדים שהחזירו רכבים, מדובר בכ20 אחוזים לפחות. משפחות עם 2 רכבי חברה, החזירו רכב אחד, אחרים קנו רכבים משומשים. מי שגר קרוב לעבודה הבין שזה לא כלכלי להחזיק רכב חברה למרות הנוחות. על כל רכב שהוחזר, האוצר מפסיד יותר מ1000 ש"ח בחודש. כ50000 איש שיחזירו רכבים (כ20%) שווים למדינה כ600000000 (600 מיליון) ש"ח בשנה. וזה רק עכשיו שהמס עוד לא עלה בצורה משמעותית... חוץ מזה, ישתמשו בפחות דלק = פחות מיסים.
מרקו | 06.01.09
3.
צריך לעשות שביתה במשק של אנשי ההיי טק
אנחנו אנשי ההיי טק שלא מצוייגים ע"י שום ארגון מסודר עם שיניים. אנשי וקציני הקבע לא מעטים מקבלים רכב צמוד (ללא ספק, נסיעה הביתה הלוך ושוב...) אך משרד הבטחון עושה שרירים לאוצר והם לא משלמים מס על הרכב. כך גם עובדי מדינה אחרים עם גופים שמייצגים אותם. אם אנחנו עובדי ההייי טק נתארגן ביום יומיים של שביתה כל התוכניות שאוצר תכנן לגרוף מהמלך הזה ילך להפסד אחד גדול, יומיים נוספים והאוצר יורד מכל הגזרות הרעות והגזלניות שגזר עם כל השווי מס החדש. מה עם אנשי מכירות שצריכים את הרכב לעבודתם כל היום ? איפה כאן ההטבה? מדינה גזלנית ופקידי אוצר גנבים !
אמיר  | 06.01.09
1.
המדינה יורה לעצמה ברגל
להשתמש ברכב חברה (עם תשלום דלק על חשבון החברה) בליסינג זה בעיקר משיקולים כלכליים. אם עולה שווי המס והעובד משלם יותר לחודש, ליותר עובדים הענין לא יהיה כלכלי. הצמדת השווי למדד תעלה כל שנה את העלות לעובד שבסופו של דבר יהפוך את העניין ללא כדאי כלכלית (כתלות בקילומטרז' שנוסע העובד).
משלם מיסים מודאג | 06.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת