אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: הונדה מעלה את מחירי המכוניות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
חרם על יבואני רכב שלא מורידים מחירים.!!!
אם מעלים המחירים לא קונים.!!!! רק אם יוידו המחירים לרמה של 80,000 עד 85,000 שקל מקסימום מחיר של יפנית 1,600 סמק , רק אז אולי כדאי לקנות רכב חדש מהיבואן.......בסוזוקי מכרו לאחרונה את ה: SX4 ב"מבצע" להוט ולאשמורת רק ב: 94,000 ש"ח בלבד "על הכביש" ועוד היבואן הרוויח הרבה כסף.!!!!!
אורי המחרים | 28.01.09
19.
אוי אוי אוי...
יקנו - פריירים, לא יקנו - יורידו מחירים זה כל כך פשוט בכל מדינה מתוקנת, אבל בישראל?.... לא! ישראלים כמו שדודו טופז אמר, ירוצו למלא מיכל מלא לפני העליה של חצות - ראיה כל כך צרה של המציאות. הישראלי, זה שקונה היום, יתרברב רבות על כמה שהוא עשה בשכל כשקנה עכשיו וכולם מטומטמים. - הוא זה ששיחק אותה, ואפילו אם המחירים ירדו חזק לאחר מעשה, הוא ימשיך להחזיק בדעותיו כמו עוכר-דין של עבריין. אני אומר דברים אלו בעודי מחזיק במניות של חברות הרכב(אבל לא קונה רכב חדש היום) - המצב פשוט אבסורדי, אבל את האמת חייבים לומר.
משה | 27.01.09
18.
ההונדה מתורכיה משלמים בלירה טורקית אבל עובדים עליכם
הונדה סיוויק מיבאים מתורכיה ולא יפן התשלום בלירות טורקיות והעלות ההובלה מתורכיה לאשדוד נמוכה באלפי שקלים מההובלה מיפן מה עוד שמדובר ברכב משנת 2008 שנמצא בכמויות רציניות בנמל אשדוד אז שלא יעבדו עליכם המחיר הריאלי של הונדה סיוויק 120000 שח גג אחד מהנמל
גבי | 26.01.09
16.
איש אחד...
איש אחד התהפך כל הלילה במיטה. אמרה אישתו: "מוישה, מה קרה מוישה?".. אמר לה מוישה: "אני חייב ליעקב 20,000 שקל להחזר עוד היום".. הרימה האישה טלפון ליעקב וכך אמרה: "יעקב חמוד - מוישה שלי לא מתכוון להחזיר לך פרוטה שחוקה ממה שהוא חייב לך".. ניתקה, ואמרה למוישה: "עכשיו מוישה, אתה יכול לישון בשקט - מהיום יעקב הוא זה שלא יישן טוב" . חברה, למה להלחץ ולהולציא קיטור - תשנו בשקט ותנו ליבואנים להתהפך במיטתם.
משה | 26.01.09
11.
העלאת המחירים נובעת מאינטרסים של חברות הליסינג
שרוצות לנפח את שווי מלאי הרכבים שברשותם. אם היבואנים היו מורידים את מחירי המכוניות כדי להתאים את עצמם לתנאי השוק, הרי שחברות הליסינג היו צריכות לחתוך בשווי המלאים שלהם, שבתורם משמשים ערובות להלוואות ומינופים שונים מול הבנקים. מכיוון שיבוא הרכב לישראל הוא קרטל, ומכיוון שחברות הליסינג הם הלקוח העיקרי של היבואנים, הרי שמי שסובל הוא הלקוח הפרטי שבניגוד לכל מקום אחר בעולם צריך לשלם יותר עבור הרכב שלו, שהרי תחבורה ציבורית ראויה אין בארץ.
שאול טופז | 26.01.09
3.
על הגנה מטבעית הם לא שמעו?אני מוכן לעשות להם בתמורה לעלות זניחה.
אין חולק שרכבי הונדה הינם איכותיים ביותר,הן מבחינת הנדסת אנוש והן נסיעה. אבל לשלם עבור הונדה כ- 25% יותר מרכב אחר?!! אבסורד ושערוריה, בכל זאת: רק רכב משפחתי.. עדיף לשדרג לרכב מנהלים בינוני ולקנות דרך יבוא אישי פרטי (טויוטה קאמרי, CTS,STS, שברולט מליבו ועוד רבות וטובות אחרות) והכל אולי בעלות נוספת של אליפ ש"ח בודדים, עם תמורה הרבה הרבה יותר גדולה. פשוט חוצפה של היבואן. אני קורא לכל מי ששקל לקנות הונדה להשעות את הרכישה וללכת על אופציות יותר כדאיות, שהרי הכל מסתם ליחס שבין עלות לתועלת..
אני | 26.01.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת