6. אם אנחנו יודעים לייצר טנקים שלא מתפרקים במלחמה אז אפשר גם לייצר קוביות אמינות על גלגלים בפחות משמונה מליון ש"ח ליחידה שזה המחיר ששילמו ברכבת ישראל - ולספקם במועד. כמובן שגם נחסוך נסיעות לגרמניה ולמדינות אחרות כדי לבחון את הקרונות ולעבור הישתלמויות באיזה חומר בדיוק עלינו לקרצף את הריפודים, ואולי זאת בעצם הסיבה לרכישה בחו"ל. העורב | 11.02.09 (ל"ת)
3. למספר 1 כידוע לך יש חברות ישראליות רבות שיש להן נסיון בבנית קרונות רכבת. וכשתקרה תקלה ותקום ועדת חקירה למה התפרק קרון בזמן נסיעה.... תן למומחים לעשות את מה שהם יודעים לעשות - וכל אחד יעסוק בתחומו. שלוש העם | 11.02.09 (ל"ת)
2. יכול להיות שסימנס פשוט ישלמו קצת מתחת לשולחן במקום קנסות בעבר - על פי פירסומים - שילמה סימנס שוחד, בחברת חשמל בארץ ובעוד מקומות ככול הנראה. מוצאים אדם שיש לו יכולת השפעה על אישור הרכישה, הכסף לא שייך לאותו אדם ולכך הם מצליחים לשלם מעט (באופן יחסי) ולגרוף הרבה מישהו שאל את עצמו האם אלו קרונות חדשים באמת או כאלו שירדו מהפסים בגרמניה ועברו חידוש - ברור שאם מרכיבים את החלונות בארץ אז הכל חדש. אחד העם | 11.02.09 (ל"ת)
1. תוצרת הארץ???????? כאיש תעשיה ותיק ולאור המשבר הכלכלי החמור העובר בעיקר על מפעלי המתכת בארץ כמה אבסורדי שחברה ממשלתית ציבורית מבצעת הזמנות רכש בהיקפים כה גדולים לחברות בחו"ל , יש בארץ לא מעט מפעלים בעלי יכולות טובות ומוכחות לביצוע של פרוייקטים מסוג זה וכמה חבל וכמה ציני על קבלת החלטות לא נכונות תוך התעלמות גסה ממה שקורה אצלנו -"עניי עירך קודמים" אך לא ברשות הנמלים והרכבות !! | 11.02.09 (ל"ת)
בלעדי: באיחור של כ־9 חודשים - סימנס העבירה לרכבת 10 קרונות
6 תגובות לכתיבת תגובה