אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המבצע של אל על מסעיר את ענף התעופה

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
טיסה נעימה לכל המגיבים
מבלי לפגוע בזכויות מהלך שיווקי לגיטימי לחלוטין של אל על ואם נדפדף אחורה נגלה מבצעים דומים של חברות הסלולר ,חברות TV רב ערוצי ,וחברות האינטרנט למשוך לקוחות מחברות מתחרות . לכן כל ההתלהמות על שירות גרוע,והאם טוב לי באל על או טוב אצל חברה אחרת לא רלוונטי לכתבה לכל אלו שבוכים, מקטרים, מתלוננים, ועוד כאלה וכאלה די מספיק לקטר לא תורם ולא משפר פשוט מציג אתכם רע. מי שטוב לו עם אלעל שימשיך ליהנות , מי שרע לו, שלא יטוס והכי גרוע לאלה שרע להם וממשיכים לטוס – מבין שקל יותר לפרוק תסכולים בטוקבאק מאשר על ספת הפסיכולוג. איני נמנה עם אלו המגיבים בתשלום. יום טוב לכולם
צחוק באמצע | 03.03.09
6.
מסכים , אבל אמשיך לטוס עם אל !!!
אכן , אל על הינה חברה ישראלית , אך בל נשגה , הינה מייצגת כל מה שפחות חיובי בישראליות. אני נוסע מתמיד של החברה הרבה זמן , אני טס בכל העולם . תמיד שמגיעים לאל על מגיעים לארץ , גו'נגל בטיסה , דילים מפלרטטים עם הנוסעים , אוכל בינוני . צוותי האויר ובייחוד הטייסם מקבלים תנאי כירטוס שדרוג וכו' טובים הרבה יותר מנוסעים מתמידים . לוח טיסות בינוני מינוס עם חיבוריות בנונית מינוס . אל על מתמודדת עם קשיים ואילוצים של מרחב אווירי , יכולת לטוס מזרחה , ואילוצים של מגזרים (דתיים) אשר גורמים לה הפסדים מכוון שלא ניתן לטוס בשבת . אכן , ללופטהנזה , בריטיש יש טיסות טובות יותר , אבל ולמרות שאני חושב שהדיל המוזכר בכתבה הינו באמת מסריח אני עדיין אני בוחר לטוס עם אל על ! כי זה שלנו ! כאן אני מרגיש בבית , עם נעלי הבית הקרועות שלי(של המגפר) והגינס המשופשף ! זה אני ואת זה אני אוהב ....דרך אגב אני אוכל גם פאלפל ומנגב חומוס . ושלא תטעו , אני לא מאלה המסתובבים עם סנדלי שורש או קרוקס ועושה טראקים בהודו ובדרום אמריקה ......... אז לכל המיתיפיפים , תמשיכו לטוס לופהנזה (ביחוד ל 1 ו 2 ) שתפסיק את טיסותה בכל פיגוע (הלואי שלא יהיה עוד) שיסכן (אעלק) את הצותים שלה .אתם חיים בחוץ לארץ תמשיכו לחיות שם 1 ממכם אנחנו לא צריכים כל אישור ! עופר ישראלי
ע' | 02.03.09
5.
המבצע כשר ביותר - אך לא כדאי ללקוח !
מותר להיות אגרסיבים במכירות, ולא צריך להתבייש בזה ! זה חוקי לפנות ללקוחות הרוחיים של חברות אחרות. למעשה זו חובה. א ב ל - בתור אחד שהיה מתמיד זהב במשך יותר מ-10 שנים והתייאש מאלעל, אני ממליץ בחום להשאר בלופטהנזה. בחום. שנים הורידו והורידו את התנאים בתכנית עד שהשוק התרסק ועכשיו הם פתאום שוב צריכים את המתמידים - עד הפעם הבאה שלא יהיה איכפת מהמתמידים...
אריק | 02.03.09
2.
הצחנה ממריאה אלעל
אלעל היא אחת החברות הישראליות שלפי דעתי אין לה זכות קיום מבחינת מתן שירות ללקוחות. מי שקצת נוסע כמוני, ויודע מה זה שירות בחול מקבל חלחלה כל פעם שעולה על טיסה של אלעל. בתור לקוח "זהב" שנוסע בתדירות של פעם בשבועיים, אני יכול להגיד שהשירות לנוסע ה"מתמיד" הוא מהגרועים העולם, זוהיא החברה היחידה לדעתי שבה עובד בחברה הוא עדיף על כל לקוח זהב פלטינה ועוד, אין מצב שיש כל כך מעט דיילים על טיסה ארוכה והם גם מקבלים הפסקת שינה של 4-5 שעות, אין מצב שיש כלכך הרבה עיכובים בטיסות, אין מצב שנגמרים ארוחות בטיסות, אין דבר כזה לגבות כסף עבור מושב ביציאת חירום, החברה הזו מוציאה לישראלים שם רע בכל מקום שהיא נוחתת בו וחבל שתיירים רבים מקבלים את הרושם הראשוני הזה מהחברה הלאומית .. (או יותר נכון הפרטית הקטנונית הזו שלא יודעת להעריך נוסע מתמיד)
יוסי פפו | 02.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת