אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנשים המבטיחות בתחום שיווק פרסום ומדיה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הנה באים הטוקבקים
ולא בכדי. יש אחת שלא מתאימה לרשימה. עשרות עובדי גיתם בעבר ובהווה יעידו על כך. ההטמעה? זה ההישג? הנה חדשות- האינטרקאטיב בגיתם לא הוטמע. זה התחיל מהחלטה להעביר את כל התקציבאים מהאינטראקטיב לניהול מנהלי הלקוחות ואת הקריאטיב אונליין למנהלי הקריאייטיב. סטיבנסון עזבה (כי הרי אם יש הטמעה אז מדוע צריך מנכ"ל?) והנה המהלך שנה אחרי - יש מנהל קראייטיב יעודי ליחידה, מנכ"ל בפועל (דבורקצי) שמנהלת את התקציבאים ואת כל היחידה למעשה, הם עדיין יושבים עם עצמם ועושים אדפטציות לרעיונות של המחלקה של גיא. הובא מנהל פיתוח עסקי ליחידה (איש תותח - גיא פורה) ואימי אירון מנהלת את תחום התוכן השיווקי לאינטרנט. בקיצור - ההטמעה היתה רעיון יפה על הנייר. בפועל - אם זה מה שהיא מסמנת כהצלחתה הגדולה - מצבה ביש. יש יחידה נפרדת בגיתם, קוראים לה יחידת האונליין. הצלחתה לא תלוייה בסו-קולד הטמעה, אלא בהשקעה מאסיבית של הון בהבאת כ"א ומשנה למנכ"ל שדוחפת לקוחות בכל הכוח להשקיע באונליין. והגורם האחרון הוא המשמעותי. בדיוק כמו במקאן. בזה, דווקא הצליחה לטעמי.
גדעון | 05.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת