אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תוכנית: דו"חות תנועה לפי המהירות הממוצעת

85 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

84.
לכל הגאונים שאומרים שייסעו 180 יעצרו אצל הכושי וכו וכו וכו
מדידת המהירות הממוצעת בין שני חלקי הכביש לא מונעת מדידה רגילה של מהירות ע"י מכמונות רגילות. עכשיו יש לי שאלה כי אולי אני ל מבין משהו : אם יהיו שתי מצלמות בתחילת הדרך ובסופה ועוד שתי מצלמות באמצע הדרך בין תחילת הדרך לכושי ובאמצע הדרך מהכושי למצלמה השנייה בסופו של דבר לא ניתן יהיה לסוע מהר ואם כן אז בממוצע נסיעה במהירות בינונית תהיה אותו הדבר
אמיר | 24.03.09
79.
האמת - אחלנו אותה
נכון - עצירה מורידה את הממוצע בצורה משמעותית! א ב ל אם מודדים את הממוצע במספר קטעים אז אין שום פתרון מלבד נסיעה איטית יותר. אף אחד לא יעצור בכל אחד מהקטעים, אי אפשר להסתיר את המספר או חוכמות מטופשות אחרות, חישוב ממוצע הוא מדוייק ביותר ונעשה ע"י מחשב - עברת את המהירות - הדו"ח יגיע, לנסוע דרך מצפה רמון יהיה עוד יותר גרוע (ובטח גם שם ישימו מצלמות כאלה אחרי כמה תאונות בגלל עקיפת השיירות שיווצרו שם כשכולם יתחילו לנסוע משם במקום מכביש הערבה). לא שזה יפתור את הבעיה כמובן - כי מי שיסע 90 יצור עדיין פקקים (דוח נותנים רק מעל 110 בכביש הערבה - שאלנו שוטר שעצר אותנו פעם), וכל מי שיעקוף את השיירות שאלה יצרו עדיין מסכן את החיים שלו והתאונות ימשיכו בכביש הזה. אולי מהקנסות יהיה כסף לעוד נתיב לכל כיוון - זה באמת יפתור את הבעיות בכביש...
עוד מישהו | 22.03.09
75.
למה רק ממוצע ?
אני מציע להפעיל עוד פונקציות: למשל - סטיית תקן. יבצעו ממוצעים כל כמה מטרים ואז יחשבו סטיית תקן. או אולי נגזרת - יחשבו מהירות בפניות. משפט פיתגורס - ימדדו מהירות בירידה. בקיצור - סיום הנסיעה לאילת ינתן לכל נהג ציון מגן לבגרות, לתואר ראשון, שני ...
סטטיסטיקן | 22.03.09
73.
דו"ח מהירות ממוצעת
תפסיק המשטרה לחפש ולהתעסק בשטויות. הרי ידוע ששוטרים ומתנדבים חייבים למלא "מכסה" של דוחות במשמרת. מה זה ?! מי אחראי להוראה המטופשת הזו? תתעסקו בדברים האמיתיים ולא ב"מכסות". אם צריך לתפוס ולעצור מי שנוהג בפרעות עשו זאת אבל כי צריך לעשות ולא כדי "למלא מכסה" . עשו בדיקו רשיונות הורידו מהכביש נהגים עבריינים אפילו אם זו פרנסתם כי ע"י עברותיהם המצטברות הם מונעים פרנסה מאחרים. (שלא נדע). ולמשרד התחבורה - כביש הערבה הוא כביש ארוך משעמם ודי גרוע אם כי מזמן לא נסעתי בו ויתכן שיש שיפורים . הרחיבו את הכביש במיוחד בעיקולים ובמקומות המוכרים כ"מועדים לפורענות" צרו שם שני נתיבית מופרדים ואו מרוחקים - שטח לא חסר.
אילתית לשעבר | 22.03.09
71.
למי שלא הבין, מהירות ממוצעת בין שני קטעים בהם מוצבת מצלמה
אם שמים הרבה מצלמות במרווחים של 20כל ק"מ לדוגמא, לא יעזרו הפסקות בצד הדרך. משמע אם לא יתפסו בקטע הראשון יש עוד הרבה קטעים נוספים בהם נשאר לתפוס את הנהג המהיר... כמובן שזו השיטה הישראלית, המקום לבנות את כביש הערבה ככביש עם 4 מסלולים (בין השאר בבגלל המשאיות הכבדות) שמים מכמונות כדי לזמבר את הנהגים
מוקי | 22.03.09
69.
אין
דברים כאלה כמה שזה מטומטם, להשתולל אפשר גם במהירות מותרת ופה קבור הכלב אנשים נוסעים על כביש 6 במהירות כפולה מהמותרת ובאופן יחסי לכביש הערבה, אין בכלל תאונות...למה זה??? כי יש כביש מעולה, הוא לא מפוצץ במשאיות בכל שעות היממה ובגלל שנוהגים בו לאט, אבל ממש לאט...רגע...בעצם על כביש 6?? לאט?? אז לא אמורות להיות בו יותר תאונות?? התבלבלתי, אולי גם אתם
 | 22.03.09
68.
תגובה לאלון
לעציר אצל כושי יש ערך מוסף, חולצים עצמות, יוצאים מהאוטו, נושים אויר ושותים משהו (לא, לא אלכוהול) לנסוע 90 כל הדרך זה סתם משעמם, אבל מאוד חסכוני בדלק... דאך אגב כשנסעתי לאילת אני זוכר שנתקעתי בשיירות ענק ארוכות מאוד, שנתקעו אחרי משאיות איטיות ככה שרוב הדרך נסעתי בערך 80 קמ"ש. אני חושב שמה שמסוכן בכביש זה העייפות שהוא משרה, והפיתוי לעקוף, ולאו דווקא המהירות.
עומר | 22.03.09
63.
זה לא יפתור כלום, גם אני נסעתי שם במהירויות ששוות שלילה ל10 שנים.. ומעולם לא גרמתי לתאונה.
אני כבר נוהג למעלה מ14 שנה ומעולם לא גרמתי לתאונה (טפו טפו טפו) ונסעתי בחיי הרבה מעל המהירויות המותרות בכל מיני מקומות בארץ ובמיוחד בכביש הערבה. הבעיה היא לא המהירות, הבעיה היא השתוללות על הכביש, עקיפה בקו לבן, נסיעה במהירות כשאתה עייף או שיכור וכמובן תשתית לקויה (מישהו הזכיר פיתחי ביוב באמצע הכביש?) הנסיעה לאילת היא נסיעה מתישה ומעייפת שאינה ריאלית במהירות של 80-90 קמ"ש. מתי ישכילו במדינה שלנו לעשות משהו כמו שצריך ויבנו תשתית רצינית ובטוחה יותר. כביש עם הפרדת בטון באמצע ועם לפחות שני נתיבים בכל צד...
א | 22.03.09
61.
החישוב יהיה פשוט
מה שיקרה הוא שהנהגים ידעו בדיוק את התזמון הנכון בין נקודה לנקודה שהרי המידע יופץ מיד באינטרנט וידעו לחשב את זה כך שהם לא יעברו בשער המדידה השני שניה לפני הזמן כדי לא לחטוף. ויהיו פתרונות יצירתיים פה ושם וכל ההשקעה האלקטרונית הגדולה תרד לטימיון. לא חבל על כל הכסף אם בסוף לא יתפשו אף אחד?
עודד | 22.03.09
60.
לאט לכם... אולי כדאי שתשאלו כמה שאלות לפני שאתם מתפרצים כך?
הכתבה דיברה בצורה מאוד כוללת המטרה לפרוס לאורך כבישים מצלמות כל כמה ק"מ. מהירות הממוצעת של הנסיעה תחושב לכל קטע בנפרד מאחר ואני מכיר מעט את המכרז - מדובר על חלק מהותי מאוד מהמערך החדש של פרישת המצלמות מעבר לכביש הערבה קיימים כבישים נוספים כאלה הולך להיות מאוד מעניין!
123 המקורי | 21.03.09
59.
ל-27: מי שנוסע מהיר באופן מקצועי מחזיק גלאי רדאר
וממילא יעלה על המצלמה, יאט וימשיך למהר כשיצא מהטווח שלה אבל ממהרים מזדמנים, הם ייקנסו. ואגב, אם טרם הבנת, המהירות רק גורמת לפציעות קשות יותר אבל רוב התאונות לא נגרמות "סתם" ממהירות. לי אין בעיה לטוס על 150 אבל אני תמיד אשמור מרחק גבוה יותר מהדרוש (במקום 21,22 אספור לפחות 21,22,23) ואפקח עיניים זהירות יותר על הכביש. תאונות נגרמות בעיקר מנהגים ישנוניים ועוד יותר מנהגים לא מקצועיים, וארצינו מפוצצת בכאלה.
 | 22.03.09
53.
הנה רעיון מבריק להערים על השיטה האינפנטילית של השוטרים העצלנים
ממש בכניסה לכביש (אחרי שסימנו את מס' הרכב שלנו) עוצרים בתחנת דלק או מקום שאפשר לשבת בו ולשתות כוס קפה, לעשות פיפי, ולנוח(מימילא הרוב עושים את זה איפהשהו בדרך) ואז ניתן לחזור לכביש ולסוע גם 150 קמ"ש אם רוצים, אחרי הכל.....בסוף מחשבים רק את המהירות הממוצעת. ותחבו על זה. ורק זה מראה איזה דבילים חסרי השכלה יש לנו בתור מקבלי החלטות. במקום לשפר את הכבישים הדפקטים משפרים מכמונות מהירות, מזכיר לי את הבדיחה ש אחד מבני הבית מחזיק מנורה והאחים שלו מסובבים את הבית כדי להבריג אותה.
גאון הדור | 21.03.09
44.
למר ישראלי תמיד יהיה פתרון יצירתי לטמטום של השרים והחוקים ההזויים
ונראה מה הם יעשו כפי שכולנו חושבים - הפסקות התרעננות ופתאום יצא סקר שכתוצאה מה"אכיפה המתוחכמת " ירדה מהירות הנסיעה בכביש הערבה שרי חלם התקבצו בארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! במהירות הטמטום אין על השרים שממציאים חוקים והמצאות הזויות ואפילו מכשיר הלייזר יתבלבל
hawk | 22.03.09
38.
מכונית קצב - מירוצי נאסקאר
במקום כל המצלמות הדביליות האלה, להוציא בימי חמישי ושבת ניידת משטרה מיוחדת צבועה בורוד ירוק עם קוזאקים בכל צבעי הקשת שתשמש כמכונית קצב. מה עושה מכונית קצב? כשמרוצים בארה"ב נהיים משעממים והמובילים פתחו פער גדול מוציאים מכונית קצב שנוסעת לאט ואסור לעקוף אותה - הפערים בין הרכבים מצטמצמים והמירוץ חוזר להיות מעניין. ניידת הקצב של המשטרה שאסור יהיה לעקוף אותה תגרום פיזית לכך שאנשים לא יעברו את המהירות המותרת. אם למשטרה חשוב מ"בטיחות" ולא מהכנסות, ואם היא חושבת שנסיעה במהירות החוקית תגרום לעלייה בבטיחות אז זה הפתרון המושלם בשבילה. הטור שייווצר יתארך ויתארך ויקלוט לתוכו את הממהרים שמגיעים מרחוק. אם הניידת נוסעת ב 100 קמ"ש אז אחרי שעה יכנס לשיירה הנהג שנוסע של 160 אבל התחיל 60 קילומטר אחורה. כל פתרון אחר הוא כסת"ח למטרות הכנסה למדינה.
גיא | 22.03.09
37.
רוצים לשנות את המהירות המותרת? הנה הפתרון
הרי זה טמטום עצום שבכביש החוף יש כמה קטעים שבהם מותר לנסוע 60 ובמקרה הטוב - 90. אז הנה הפתרון שלי, שיגרום למשטרת ישראל לשנות מידית את כל שלטי המהירות ל120: לנסוע במהירות המותרת. אם כולם יסעו 60 איפה שכתוב 60, 70 איפה שכתוב 70 וכו הכביש יהיה כל כך פקוק ועמוס עד בלי סוף. יומיים כאלה והמשטרה נהיית נורמלית
עידן | 22.03.09
33.
הנהגים נרדמים
רוב התאונות נגרמות בגלל ניקור!!!!!! מרבית התאונות קורות בגלל נסיעה שבלונית ומעייפת שגורמות לנהג פשוט להרדם בזמן הנהיגה. סיבה שנייה הם העקיפות הבלתי מוצלחות והמסוכנות בכביש דו - סטרי. פשוט חבל לתת לעוד חברת מחשבים וכמה חסרי דעת לנהל וללמד מהי תרבות נהיגה!!
יורם הר-ציון | 22.03.09
30.
חכמי חלם! ככה יהיו רק יותר תאונות:
החלטה ממש לא אינטיליגנטית, בלשון המעטה. אחוז גבוה מהתאונות בכביש הערבה נגרם כתוצאה מנהגים שנרדמו על ההגה. (ועקב כך סוטים אל הנתיב הנגדי, או יורדים בכלל מהכביש). משך הנסיעה הארוך, הוא אחד הנושאים הבעייתיים בכביש זה, וכאמור אחד הגורמים המרכזיים לתאונות בו. צא וחשב: נהג שנוסע ב- 20% יותר, לדוגמא 108 קמ"ש במקום 90, יקצר את משך הנסיעה ב- 20%. בקיצור משך השהות של הנהג על הכביש, יקטן הסיכוי שהנהג יהיה מעורב בתאונת "הירדמות" כזו. לכן, אם יאטו ע"י אכיפה מאסיבית את מהירות כלי הרכב בכביש, רק יתרבו התאונות הנובעות מנמנום ושעמום. התוצאה של הנהגת שיטה כזו בכביש הערבה תהיה סכנה לנוסעים שם!
משה | 21.03.09
27.
לכל המתחכמים שמגיבים פה
יופי חכמים גדולים. תעצרו אצל כושי, ותעצרו לחצי שעה לקפה ותעצרו לעוד 10 דקות לפיפי. שווה לכם כל העצירות האלה רק כדי לנסוע במהירות מופרזת ? אולי פשוט תסעו כחוק וזהו ? מה תעשו כשהמצלמות האלה יהיו מוצבות גם בכביש י-ם - ת"א, ולא רק בכניסה וביציאה אלא בכל מחלף ? תכלס אני לא מבין למה לא עשו את זה מזמן כבר. בצורה הזו תופסים את כל עברייני המהירות בלי יוצא מן הכלל, הדו"חות נשלחים אוטומטית הביתה ככה שהשוטר לא צריך לשמוע את הספורי סבתא של כל אחד, וניידות משטרת התנועה יכולות להתפנות לנסיעה בכבישים ותפיסת עברייינים תוך כדי תנועה במקום לשבת סתם בצד הדרך עם אקדח הלייזר המצ'וקמק הזה.
אלון | 21.03.09
19.
המשטרה מבזבזת כספי הציבור
נראה כי במשרד התחבורה ובמשטרה יושבים אנשים שמוחם התכווץ כביש הערבה הוא כביש ארוך שיש בו מספר נקודות עצירה לשם אכילה או מנוחה כמט 99% מהנהגים כולל נהגח אוטובוס ומשאיות עוצרים לאכילה או הליכה לשרותים שלא לדבר על ארוחה, לפי ממוצע מהירות הנהיגה של הנהגים משטרת ישראל תצטרך לתת אות הנהג הזהיר לכל נהג שיגיע לאילת או ההיפך.
מוריס | 21.03.09
18.
מתי כבר יבינו?
מתי כבר יבינו, תאונות דרכים קורות הגלל נהגים שעשו טעויות, אין שום קשר למהירות. סטייה מנתיב, נהיגה בשכרות, נרדמים על ההגה, עקיפות מוכנות וכ'ו. מהירות גבוהה רק גורמת לפציעה קשה יותר, רבל כשמדובר ב100 קמ"ש או 140 קמ"ש אין כמעט הבדל בחומרת הפציעה. משטרת ישראל ומשרדת התחבורה מחפשים דרכים להכניס עוד כסף לקופה, ולא מנסים לתקן את הבעיה האמיתית....
עידו אבירם | 21.03.09
16.
אם כבר דוחות על מהירות - זו הדרך!
זו הדרך הכי צודקת לתת דוחות על מהירות. לא דוח אם תפסו אותך עובר במקרה את המהירות למשך שתי שניות וחצי, ובכל שאר 4 השעות נהגת כמו אחד שלומד נהיגה, אלא דוח שניתן אם בממוצע, על פני קילומטרים רבים, עברת את המהירות המותרת. אז אין ספק שנהגת מהר. ולכל השואלים/מעירים על הפסקת פיפי בדרך - זה כמובן מוריד את המהירות הממוצעת. ואז לא תקבלו דוח. אבל אם אתם עוצרים, זה סימן שאתם כנראה לא ממש ממהרים, ואין לכן אינטרס ליסוע מהר בכל מקרה. תחשבו מה המצב היום: אתם נוסעים מהר בכביש ישר, 3 מסלולים, אין תנועה, המצב הכי בטוח שיכול להיות, וטראח! שוטר עם מד לייזר תופס אתכם נוסעים מהר מדי. אבל, אם תיסעו מהר מדי בדרך מפותלת, ללא שדה ראייה רחב,תוך סיכון נפשות לכם ולאחרים, אף אחד לא יתפוס אתכם. במקומות כאלה לא ניתן לתפוס על מהירות. בשורה התחתונה, תופסים על מהירות היכן שניתן ונוח, ולא היכן שצריך. אבל, אם יתחילו לתת דוחות על מהירות מופרזת בקטע כביש, זה יכלול את כולו, והבדיקה תעשה לאורך זמן, ולא בשניה מסויימת שתפסו אתכם. לא תקבלו דוח אם נסעתם 120 קמ"ש במקום 100 קמ"ש למשך 10 שניות. כי אם זה יקרה, ב-20 שניות הבאות סביר להניח שתסעו 95 קמ"ש. זה לא פשוט לעבור את המהירות המותרת בחישוב ממוצע לאורך זמן.
תחשבו על זה | 21.03.09
14.
אתם לא מבינים ?? לכושי ייצא מזה הרבה מאוד כסף !!
הרי כולם נוסעים מעל 100 קמ"ש בכביש הזה... אז פתאום כולם יעצרו לפיפי ,לאכול משהו ,לשתות משהו ,לאיזה ארטיק על הדרך (כמובן שהמחירים שם בהתאם - אין עוד איפה לעצור באיזור ,כושי הוא סוג של מונופול) אז פתאום כולם יעצרו עצירה יזומה אצל כושי רימון כדי שהפונקציה זמן = מהירות תשתנה בהתאם לזמן העצירה שלהם. יופי .. אני מציע לכושי להתחיל למלא מחסנים - בקרוב יעצרו אצלך הרבה יותר אנשים ! :)
ארז | 21.03.09
13.
מתי יתחילו במשרד התחבורה לטפל במפגעים האמיתיים?
ויפסיקו לנסות לעשוק את הנהגים? מי בכלל נותן דין וחשבון על הוצאות המשרד? הכיצד ייתכן שהם לא מתעדפים ומתקצבים את ההוצאות לטיפול בהתאם לגורמי התאונות וליכולת למנוע אותן אלא מקפידים פעם אחר פעם להשקיע את כל הכסף על נהיגה במהירות מעל למותר אפילו אם זה לא מביא שום תוצאות? מה עם אכיפת חוקי הולכי הרגל, עקיפות מסוכנות, אי מתן איתות, אי חזרה לימין (בכביש החוף קמה כת שלמה של נהגים שנשבעו אמונים לנתיב האמצעי ויהי מה מצב התנועה וגם אם הנציב הימני ריק במשך קילמוטרים הם בתוקף מסרבים לחזור מה שגורם לאחרים לעקוף מימין ומשמאל ולסכן את התנועה)? ועוד היד נטויה-רק חבל שאף אחד לא נענש על מחדלי משרד התחבורה ובראשם המנכ"ל והשר שדמם של הרוגי תאונות הדרכים בראשם על אוזלת ידם וחוסר מעופם וחזונם. יפוטרו כל אוכלי החינם במשרד התחבורה שמועלים בתפקידם במשך שנים!
נהג | 21.03.09
12.
לבדוק ממוצע הטמטום של המציע
"בין שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד "אך להצעה כזאת אווילית משתתפים הרבה אנשים חכמים?!!! נניח שהתחלתי את הנסיעה באילת בכביש במהירות של 150 קמ"ש, עצרתי ביוטבתה 30 דקות , המשכתי בנסיעה במהירות 180 קמ"ש "ועצרתי בחצבה 40 דקות. המשכתי עד ליציאה מכביש הערבה במהירות של 130 קמ"ש, נו "חכמי חלם" מה המהירות הממוצעת שלי? מבקש תשובה חכמה,
הנהג המתמיד | 21.03.09
6.
איפה נפוצה באירופה?
גיא ותומר הנכבדים, אני מסתובב הרבה באירופה והמקום היחידי שבו ראיתי מערכת כזו היה באנגליה וגם זה היה רק כשהיו עבודות בכביש ונתיבים צרים והיה הכרח אמיתי להגביל את המהירות. אגב - זה גרם לתנועה זוחלת במשך 10 מיילים והיה די סיוט לנסוע בכביש כזה. תוץ מזה, למיטב הבנתי רב התאונות הקטלניות בכביש הערבה נובעות מסטיה מנתיב ולא ממהירות מופרזת.
דמוסתנס | 21.03.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת