85. כושי יכול לצאת להנפקה ציבורית בנאסד"ק כושי יכול לצאת להנפקה ציבורית בנאסד"ק כושי יכול לצאת להנפקה ציבורית בנאסד"ק | 28.05.17 (ל"ת)
84. לכל הגאונים שאומרים שייסעו 180 יעצרו אצל הכושי וכו וכו וכו מדידת המהירות הממוצעת בין שני חלקי הכביש לא מונעת מדידה רגילה של מהירות ע"י מכמונות רגילות. עכשיו יש לי שאלה כי אולי אני ל מבין משהו : אם יהיו שתי מצלמות בתחילת הדרך ובסופה ועוד שתי מצלמות באמצע הדרך בין תחילת הדרך לכושי ובאמצע הדרך מהכושי למצלמה השנייה בסופו של דבר לא ניתן יהיה לסוע מהר ואם כן אז בממוצע נסיעה במהירות בינונית תהיה אותו הדבר אמיר | 24.03.09 (ל"ת)
82. יש לי קרוב בצופר - בדרך לאילת / מאילת אני עוצר אצלו ללינה ..... חפשו אותי בסיבוב קרוב רחוק | 22.03.09 (ל"ת)
81. כביש 6 אפשר לעשות את זה כבר היום בכביש 6 בלי בעייה - בכל קטע יש מצלמות. ולכל החכמים שעוצרים אצל כושי - פשוט ימקמו את המצלמה לפני כושי. קאפיש? אמיר | 22.03.09 (ל"ת)
79. האמת - אחלנו אותה נכון - עצירה מורידה את הממוצע בצורה משמעותית! א ב ל אם מודדים את הממוצע במספר קטעים אז אין שום פתרון מלבד נסיעה איטית יותר. אף אחד לא יעצור בכל אחד מהקטעים, אי אפשר להסתיר את המספר או חוכמות מטופשות אחרות, חישוב ממוצע הוא מדוייק ביותר ונעשה ע"י מחשב - עברת את המהירות - הדו"ח יגיע, לנסוע דרך מצפה רמון יהיה עוד יותר גרוע (ובטח גם שם ישימו מצלמות כאלה אחרי כמה תאונות בגלל עקיפת השיירות שיווצרו שם כשכולם יתחילו לנסוע משם במקום מכביש הערבה). לא שזה יפתור את הבעיה כמובן - כי מי שיסע 90 יצור עדיין פקקים (דוח נותנים רק מעל 110 בכביש הערבה - שאלנו שוטר שעצר אותנו פעם), וכל מי שיעקוף את השיירות שאלה יצרו עדיין מסכן את החיים שלו והתאונות ימשיכו בכביש הזה. אולי מהקנסות יהיה כסף לעוד נתיב לכל כיוון - זה באמת יפתור את הבעיות בכביש... עוד מישהו | 22.03.09 (ל"ת)
77. זה סקסי לדבר על מהירות, זה נשמע טוב, זה נשמע כאילו עושים משהו בפועל - זה כלום. הגורמים לתאונות בישראל הם שכרות\עייפות קיצונית ותנאי כביש גרועים בכמעט כל כביש במדינה. אני חושב שכדאי להתחיל לטפל בדברים האלה, לפני שמפילים על מאות נהגים קנסות לפי מצברוח. משה | 22.03.09 (ל"ת)
76. שאלה מה קורה אם נהג נוסע על מאתיים ועושה עצירה של חצי שעה בדרך והנסיעה הממוצעת שלו יוצאת 80 קמ"ש? מאור | 22.03.09 (ל"ת)
75. למה רק ממוצע ? אני מציע להפעיל עוד פונקציות: למשל - סטיית תקן. יבצעו ממוצעים כל כמה מטרים ואז יחשבו סטיית תקן. או אולי נגזרת - יחשבו מהירות בפניות. משפט פיתגורס - ימדדו מהירות בירידה. בקיצור - סיום הנסיעה לאילת ינתן לכל נהג ציון מגן לבגרות, לתואר ראשון, שני ... סטטיסטיקן | 22.03.09 (ל"ת)
74. דעה חברי'ה מה קרה לתגובות שלכם, לכל המבקרים את הרעיון אתם עברייני תנועה, אחרת זה לא היה מענין אתכם. סעו כחוק ותהיו רגועים. פרו'פ | 22.03.09 (ל"ת)
73. דו"ח מהירות ממוצעת תפסיק המשטרה לחפש ולהתעסק בשטויות. הרי ידוע ששוטרים ומתנדבים חייבים למלא "מכסה" של דוחות במשמרת. מה זה ?! מי אחראי להוראה המטופשת הזו? תתעסקו בדברים האמיתיים ולא ב"מכסות". אם צריך לתפוס ולעצור מי שנוהג בפרעות עשו זאת אבל כי צריך לעשות ולא כדי "למלא מכסה" . עשו בדיקו רשיונות הורידו מהכביש נהגים עבריינים אפילו אם זו פרנסתם כי ע"י עברותיהם המצטברות הם מונעים פרנסה מאחרים. (שלא נדע). ולמשרד התחבורה - כביש הערבה הוא כביש ארוך משעמם ודי גרוע אם כי מזמן לא נסעתי בו ויתכן שיש שיפורים . הרחיבו את הכביש במיוחד בעיקולים ובמקומות המוכרים כ"מועדים לפורענות" צרו שם שני נתיבית מופרדים ואו מרוחקים - שטח לא חסר. אילתית לשעבר | 22.03.09 (ל"ת)
72. הנהג הישראלי ירביץ מהירות באמצע יעצור למנוחה וימשיך במהירות הגבוהה לפחות יגרמו לנהגים לבצע התרעננות בדרך :-) כחלק מעידוד המשק אפשר לשדרג את הכביש, להוסיף נקודות עניין בדרך ולעלות את המהירות המותרת ל 130 קמ"ש ירון | 22.03.09 (ל"ת)
71. למי שלא הבין, מהירות ממוצעת בין שני קטעים בהם מוצבת מצלמה אם שמים הרבה מצלמות במרווחים של 20כל ק"מ לדוגמא, לא יעזרו הפסקות בצד הדרך. משמע אם לא יתפסו בקטע הראשון יש עוד הרבה קטעים נוספים בהם נשאר לתפוס את הנהג המהיר... כמובן שזו השיטה הישראלית, המקום לבנות את כביש הערבה ככביש עם 4 מסלולים (בין השאר בבגלל המשאיות הכבדות) שמים מכמונות כדי לזמבר את הנהגים מוקי | 22.03.09 (ל"ת)
69. אין דברים כאלה כמה שזה מטומטם, להשתולל אפשר גם במהירות מותרת ופה קבור הכלב אנשים נוסעים על כביש 6 במהירות כפולה מהמותרת ובאופן יחסי לכביש הערבה, אין בכלל תאונות...למה זה??? כי יש כביש מעולה, הוא לא מפוצץ במשאיות בכל שעות היממה ובגלל שנוהגים בו לאט, אבל ממש לאט...רגע...בעצם על כביש 6?? לאט?? אז לא אמורות להיות בו יותר תאונות?? התבלבלתי, אולי גם אתם | 22.03.09 (ל"ת)
68. תגובה לאלון לעציר אצל כושי יש ערך מוסף, חולצים עצמות, יוצאים מהאוטו, נושים אויר ושותים משהו (לא, לא אלכוהול) לנסוע 90 כל הדרך זה סתם משעמם, אבל מאוד חסכוני בדלק... דאך אגב כשנסעתי לאילת אני זוכר שנתקעתי בשיירות ענק ארוכות מאוד, שנתקעו אחרי משאיות איטיות ככה שרוב הדרך נסעתי בערך 80 קמ"ש. אני חושב שמה שמסוכן בכביש זה העייפות שהוא משרה, והפיתוי לעקוף, ולאו דווקא המהירות. עומר | 22.03.09 (ל"ת)
63. זה לא יפתור כלום, גם אני נסעתי שם במהירויות ששוות שלילה ל10 שנים.. ומעולם לא גרמתי לתאונה. אני כבר נוהג למעלה מ14 שנה ומעולם לא גרמתי לתאונה (טפו טפו טפו) ונסעתי בחיי הרבה מעל המהירויות המותרות בכל מיני מקומות בארץ ובמיוחד בכביש הערבה. הבעיה היא לא המהירות, הבעיה היא השתוללות על הכביש, עקיפה בקו לבן, נסיעה במהירות כשאתה עייף או שיכור וכמובן תשתית לקויה (מישהו הזכיר פיתחי ביוב באמצע הכביש?) הנסיעה לאילת היא נסיעה מתישה ומעייפת שאינה ריאלית במהירות של 80-90 קמ"ש. מתי ישכילו במדינה שלנו לעשות משהו כמו שצריך ויבנו תשתית רצינית ובטוחה יותר. כביש עם הפרדת בטון באמצע ועם לפחות שני נתיבים בכל צד... א | 22.03.09 (ל"ת)
61. החישוב יהיה פשוט מה שיקרה הוא שהנהגים ידעו בדיוק את התזמון הנכון בין נקודה לנקודה שהרי המידע יופץ מיד באינטרנט וידעו לחשב את זה כך שהם לא יעברו בשער המדידה השני שניה לפני הזמן כדי לא לחטוף. ויהיו פתרונות יצירתיים פה ושם וכל ההשקעה האלקטרונית הגדולה תרד לטימיון. לא חבל על כל הכסף אם בסוף לא יתפשו אף אחד? עודד | 22.03.09 (ל"ת)
60. לאט לכם... אולי כדאי שתשאלו כמה שאלות לפני שאתם מתפרצים כך? הכתבה דיברה בצורה מאוד כוללת המטרה לפרוס לאורך כבישים מצלמות כל כמה ק"מ. מהירות הממוצעת של הנסיעה תחושב לכל קטע בנפרד מאחר ואני מכיר מעט את המכרז - מדובר על חלק מהותי מאוד מהמערך החדש של פרישת המצלמות מעבר לכביש הערבה קיימים כבישים נוספים כאלה הולך להיות מאוד מעניין! 123 המקורי | 21.03.09 (ל"ת)
59. ל-27: מי שנוסע מהיר באופן מקצועי מחזיק גלאי רדאר וממילא יעלה על המצלמה, יאט וימשיך למהר כשיצא מהטווח שלה אבל ממהרים מזדמנים, הם ייקנסו. ואגב, אם טרם הבנת, המהירות רק גורמת לפציעות קשות יותר אבל רוב התאונות לא נגרמות "סתם" ממהירות. לי אין בעיה לטוס על 150 אבל אני תמיד אשמור מרחק גבוה יותר מהדרוש (במקום 21,22 אספור לפחות 21,22,23) ואפקח עיניים זהירות יותר על הכביש. תאונות נגרמות בעיקר מנהגים ישנוניים ועוד יותר מנהגים לא מקצועיים, וארצינו מפוצצת בכאלה. | 22.03.09 (ל"ת)
57. אני מחר פותח פונדק על כביש כזה , מהתגובות כאן קנס ממוצע כזה יעלה לי את הרווחים . לפונדק שלי יקראו : "פונדק המלעיזים של קנס הממוצע" כולם מוזמנים. בפתיחה המשקאות חינם רוני | 22.03.09 (ל"ת)
56. ל-1. ההוא שעצר אצל כושי מבחינת הנזק הכספי - כבר עדיף להיתפס על מהירות. הישיבה אצל כושי תעלה לך הרבה יותר..... יאיר | 22.03.09 (ל"ת)
55. מצלמות ואקדחי הלייזר מסרטנים מאוד והמשטרע בפאניקה שוטרים נפגעים והמשטרע חשופה לכן הם מחפשים דרכים אחרות, מומחה רכב | 22.03.09 (ל"ת)
54. יש דרך עקיפה נחמדה עצירה של מספר דקות לשרותים או כוס קפה תשבש את כל נתוני המערכת , aviהרצליה | 22.03.09 (ל"ת)
53. הנה רעיון מבריק להערים על השיטה האינפנטילית של השוטרים העצלנים ממש בכניסה לכביש (אחרי שסימנו את מס' הרכב שלנו) עוצרים בתחנת דלק או מקום שאפשר לשבת בו ולשתות כוס קפה, לעשות פיפי, ולנוח(מימילא הרוב עושים את זה איפהשהו בדרך) ואז ניתן לחזור לכביש ולסוע גם 150 קמ"ש אם רוצים, אחרי הכל.....בסוף מחשבים רק את המהירות הממוצעת. ותחבו על זה. ורק זה מראה איזה דבילים חסרי השכלה יש לנו בתור מקבלי החלטות. במקום לשפר את הכבישים הדפקטים משפרים מכמונות מהירות, מזכיר לי את הבדיחה ש אחד מבני הבית מחזיק מנורה והאחים שלו מסובבים את הבית כדי להבריג אותה. גאון הדור | 21.03.09 (ל"ת)
51. זה שהתכנית נהגית עכשיו אבל תיושם עוד 3 שנים יש לנו 3 שנים להגות דרך להתגבר על זה, בלי לחץ חבר'ה. מה שבאמת אהבתי | 22.03.09 (ל"ת)
50. 27 למה שחילקו את הטימטום אתה עמדת ראשון? הא? החוק והמהירות המותרת היא מה שישמרו על חייך ועל חיי אחרים? טיפש לך ולמד משהו על החיים ולא על החוק. קולין | 22.03.09 (ל"ת)
49. איפה באירופה כביש באורך 200 קמ מוגבל ל90? ברוב אירופה 120-130 ובגרמניה יותר נוהג באירופה | 22.03.09 (ל"ת)
48. אלו השיטות של ביבי נתניהו - עלק מוריד מס הכנסה פשוט כנראה יש איזו קומבינה בין החברה שזכתה לבין אחד מבכירי הממשל. זה כל הסיפור לא יותר ולא פחות. ליאור רוגובסקי | 22.03.09 (ל"ת)
46. תענוג לשתות קפה בדרך סיבה טובה לעצור לכוס קפה באחד מהמסעדות שיצוצו בדרך לחצי שעה, ולהמשיך על 140 ולהגיע באותו זמן של ממוצע 90. מהירות לא גורמת תאונות. תתרכזו במקומות רגישים ומציאות של התמודדות עם נהגים עבריינים בכבישים ולא במשלוח קל של דוח שמביא רק כסף אלי | 22.03.09 (ל"ת)
44. למר ישראלי תמיד יהיה פתרון יצירתי לטמטום של השרים והחוקים ההזויים ונראה מה הם יעשו כפי שכולנו חושבים - הפסקות התרעננות ופתאום יצא סקר שכתוצאה מה"אכיפה המתוחכמת " ירדה מהירות הנסיעה בכביש הערבה שרי חלם התקבצו בארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! במהירות הטמטום אין על השרים שממציאים חוקים והמצאות הזויות ואפילו מכשיר הלייזר יתבלבל hawk | 22.03.09 (ל"ת)
43. משטרה של אפסים הבעיה בכביש הערבה היא הסטיות מהנתיב והעקיפות של הנהגים שאין להם סבלנות כי הרכב שלהם נוסע לאט מדי לטעמם. כרגיל המטומטמים האלה הולכים על הפתרון הקל. העיקר להעשיר את הקופה. מתן | 21.03.09 (ל"ת)
41. המשטרה שוב מחפשת את השקל מתחת לפנס! נגמרו הגנבים, הרוצחים והאנסים!!! די כבר לבזבוז! האנרגיה על שטויות, הכספים על טכנולוגיות מטופשות שלא נותנות כלום. תתרכזו בדברים החשובים, עד מתי הציבור יגיד לכם מה חשוב ואתם תתעלמו??? רועי | 22.03.09 (ל"ת)
40. משרד מיותר בזבזני ומזיק אין סיבה להשאיר את משרד התחבורה. זה לאו דוקא השר הנוכחי אלא השיטה שמניעה יוזמות אויליות וחסרות תועלת. יוחי | 22.03.09 (ל"ת)
39. New business idea I am going to open a restaurant near Kooshi. I am sure we will be able to enjoy a lot of business. Erez | 22.03.09 (ל"ת)
38. מכונית קצב - מירוצי נאסקאר במקום כל המצלמות הדביליות האלה, להוציא בימי חמישי ושבת ניידת משטרה מיוחדת צבועה בורוד ירוק עם קוזאקים בכל צבעי הקשת שתשמש כמכונית קצב. מה עושה מכונית קצב? כשמרוצים בארה"ב נהיים משעממים והמובילים פתחו פער גדול מוציאים מכונית קצב שנוסעת לאט ואסור לעקוף אותה - הפערים בין הרכבים מצטמצמים והמירוץ חוזר להיות מעניין. ניידת הקצב של המשטרה שאסור יהיה לעקוף אותה תגרום פיזית לכך שאנשים לא יעברו את המהירות המותרת. אם למשטרה חשוב מ"בטיחות" ולא מהכנסות, ואם היא חושבת שנסיעה במהירות החוקית תגרום לעלייה בבטיחות אז זה הפתרון המושלם בשבילה. הטור שייווצר יתארך ויתארך ויקלוט לתוכו את הממהרים שמגיעים מרחוק. אם הניידת נוסעת ב 100 קמ"ש אז אחרי שעה יכנס לשיירה הנהג שנוסע של 160 אבל התחיל 60 קילומטר אחורה. כל פתרון אחר הוא כסת"ח למטרות הכנסה למדינה. גיא | 22.03.09 (ל"ת)
37. רוצים לשנות את המהירות המותרת? הנה הפתרון הרי זה טמטום עצום שבכביש החוף יש כמה קטעים שבהם מותר לנסוע 60 ובמקרה הטוב - 90. אז הנה הפתרון שלי, שיגרום למשטרת ישראל לשנות מידית את כל שלטי המהירות ל120: לנסוע במהירות המותרת. אם כולם יסעו 60 איפה שכתוב 60, 70 איפה שכתוב 70 וכו הכביש יהיה כל כך פקוק ועמוס עד בלי סוף. יומיים כאלה והמשטרה נהיית נורמלית עידן | 22.03.09 (ל"ת)
36. מס' פתרונות שיימנעו תאונות דרכים בערבה 1. להוסיף נתיבים 2. יותר תחנות עצירה מסודרות עם מים ושירותים. 3. תאורה 4. רכבת עד אילת נ. | 22.03.09 (ל"ת)
35. במקום להוריד מהכביש נהגים מסוכנים שנוסעים באור אדום ובקו לבן נטפלים שוב למהירות מעניין אותם כסף ולא למנוע תאונות | 22.03.09 (ל"ת)
34. אז כולם יסעו דרך מצפה... ואז הם יצתרכו להתקין עוד מערכת כזאת גם בכביש ההוא ולהשקיע עוד המון כסף.. מפגרים! בגני | 22.03.09 (ל"ת)
33. הנהגים נרדמים רוב התאונות נגרמות בגלל ניקור!!!!!! מרבית התאונות קורות בגלל נסיעה שבלונית ומעייפת שגורמות לנהג פשוט להרדם בזמן הנהיגה. סיבה שנייה הם העקיפות הבלתי מוצלחות והמסוכנות בכביש דו - סטרי. פשוט חבל לתת לעוד חברת מחשבים וכמה חסרי דעת לנהל וללמד מהי תרבות נהיגה!! יורם הר-ציון | 22.03.09 (ל"ת)
31. התחושה היא של חיים במדינה מפגרת איפה שאני לא נוסע יורים עלי לייזר, מצלמים אותי, בודקים לי רישיונות. אין לזה אח ורע בשום מדינה בעולםםםםם. די כבר משטרה אינפנטילית נמאסתם לגמרי. יש כאן פושעים אמיתיים שאותם צריך לרדוף. יאיר | 21.03.09 (ל"ת)
30. חכמי חלם! ככה יהיו רק יותר תאונות: החלטה ממש לא אינטיליגנטית, בלשון המעטה. אחוז גבוה מהתאונות בכביש הערבה נגרם כתוצאה מנהגים שנרדמו על ההגה. (ועקב כך סוטים אל הנתיב הנגדי, או יורדים בכלל מהכביש). משך הנסיעה הארוך, הוא אחד הנושאים הבעייתיים בכביש זה, וכאמור אחד הגורמים המרכזיים לתאונות בו. צא וחשב: נהג שנוסע ב- 20% יותר, לדוגמא 108 קמ"ש במקום 90, יקצר את משך הנסיעה ב- 20%. בקיצור משך השהות של הנהג על הכביש, יקטן הסיכוי שהנהג יהיה מעורב בתאונת "הירדמות" כזו. לכן, אם יאטו ע"י אכיפה מאסיבית את מהירות כלי הרכב בכביש, רק יתרבו התאונות הנובעות מנמנום ושעמום. התוצאה של הנהגת שיטה כזו בכביש הערבה תהיה סכנה לנוסעים שם! משה | 21.03.09 (ל"ת)
29. ל - 1 האידיוט אין בעיה לעצור חופשי. כי אז ייראה שנסעת לאט. הבעיה היא בנסיעה ללא הפסקה. דביל. איציק מפליציק | 21.03.09 (ל"ת)
28. תראו איך אני חוזה את העתיד. אנחנו נמשיך לכתוב ולצעוק וללכלך על השיטה הזאת אבל בסופו של דבר מדינת ישראל לא סופרת אותנו. אז חבל על העצבים, וחבל על הקללות. פשוט תלכו עם הזרם... חפשו תרופה למכה... תשחקו במשחק שלהם וחייכו להם. הרי האילתים לא אוהבים להצטלם... ;) חוזה העתיד | 21.03.09 (ל"ת)
27. לכל המתחכמים שמגיבים פה יופי חכמים גדולים. תעצרו אצל כושי, ותעצרו לחצי שעה לקפה ותעצרו לעוד 10 דקות לפיפי. שווה לכם כל העצירות האלה רק כדי לנסוע במהירות מופרזת ? אולי פשוט תסעו כחוק וזהו ? מה תעשו כשהמצלמות האלה יהיו מוצבות גם בכביש י-ם - ת"א, ולא רק בכניסה וביציאה אלא בכל מחלף ? תכלס אני לא מבין למה לא עשו את זה מזמן כבר. בצורה הזו תופסים את כל עברייני המהירות בלי יוצא מן הכלל, הדו"חות נשלחים אוטומטית הביתה ככה שהשוטר לא צריך לשמוע את הספורי סבתא של כל אחד, וניידות משטרת התנועה יכולות להתפנות לנסיעה בכבישים ותפיסת עברייינים תוך כדי תנועה במקום לשבת סתם בצד הדרך עם אקדח הלייזר המצ'וקמק הזה. אלון | 21.03.09 (ל"ת)
23. ומה עם כנס על הטימטום - מתחילים מרגע ... שמתגייסים ל: - משטרה - משרד התחבורה - משרד האוצר - מס הכנסה - ביטוח לאומי - כנסת ישראל (ח"כים - חסרי כישרון אלמטרי) - טוב זה בלי סוף מסיימים: אל דאגה לא בחיים האלו. עודד הנודד | 21.03.09 (ל"ת)
22. אין גבול לטיפשות תשקיעו בכביש. שיהיה כביש מהיר שני מסלולים לכל כיוון.תסללו מסילת רכבת לאילת אחרי שישים שנה.תראו איך תפחת כמות התאונות.אבל למי במדינה ההזויה הזו איכפת מהניפגעים.רק לסחוט ולסחוט איפה שרק אפשר.לעזזל החיים העיקר הכסף. רמי | 21.03.09 (ל"ת)
20. What is the their problem what the F#@& is the government problem. why they need to get money out of anything that moves. a bunch of idiots trying to tax us on any move. intrested | 21.03.09 (ל"ת)
19. המשטרה מבזבזת כספי הציבור נראה כי במשרד התחבורה ובמשטרה יושבים אנשים שמוחם התכווץ כביש הערבה הוא כביש ארוך שיש בו מספר נקודות עצירה לשם אכילה או מנוחה כמט 99% מהנהגים כולל נהגח אוטובוס ומשאיות עוצרים לאכילה או הליכה לשרותים שלא לדבר על ארוחה, לפי ממוצע מהירות הנהיגה של הנהגים משטרת ישראל תצטרך לתת אות הנהג הזהיר לכל נהג שיגיע לאילת או ההיפך. מוריס | 21.03.09 (ל"ת)
18. מתי כבר יבינו? מתי כבר יבינו, תאונות דרכים קורות הגלל נהגים שעשו טעויות, אין שום קשר למהירות. סטייה מנתיב, נהיגה בשכרות, נרדמים על ההגה, עקיפות מוכנות וכ'ו. מהירות גבוהה רק גורמת לפציעה קשה יותר, רבל כשמדובר ב100 קמ"ש או 140 קמ"ש אין כמעט הבדל בחומרת הפציעה. משטרת ישראל ומשרדת התחבורה מחפשים דרכים להכניס עוד כסף לקופה, ולא מנסים לתקן את הבעיה האמיתית.... עידו אבירם | 21.03.09 (ל"ת)
16. אם כבר דוחות על מהירות - זו הדרך! זו הדרך הכי צודקת לתת דוחות על מהירות. לא דוח אם תפסו אותך עובר במקרה את המהירות למשך שתי שניות וחצי, ובכל שאר 4 השעות נהגת כמו אחד שלומד נהיגה, אלא דוח שניתן אם בממוצע, על פני קילומטרים רבים, עברת את המהירות המותרת. אז אין ספק שנהגת מהר. ולכל השואלים/מעירים על הפסקת פיפי בדרך - זה כמובן מוריד את המהירות הממוצעת. ואז לא תקבלו דוח. אבל אם אתם עוצרים, זה סימן שאתם כנראה לא ממש ממהרים, ואין לכן אינטרס ליסוע מהר בכל מקרה. תחשבו מה המצב היום: אתם נוסעים מהר בכביש ישר, 3 מסלולים, אין תנועה, המצב הכי בטוח שיכול להיות, וטראח! שוטר עם מד לייזר תופס אתכם נוסעים מהר מדי. אבל, אם תיסעו מהר מדי בדרך מפותלת, ללא שדה ראייה רחב,תוך סיכון נפשות לכם ולאחרים, אף אחד לא יתפוס אתכם. במקומות כאלה לא ניתן לתפוס על מהירות. בשורה התחתונה, תופסים על מהירות היכן שניתן ונוח, ולא היכן שצריך. אבל, אם יתחילו לתת דוחות על מהירות מופרזת בקטע כביש, זה יכלול את כולו, והבדיקה תעשה לאורך זמן, ולא בשניה מסויימת שתפסו אתכם. לא תקבלו דוח אם נסעתם 120 קמ"ש במקום 100 קמ"ש למשך 10 שניות. כי אם זה יקרה, ב-20 שניות הבאות סביר להניח שתסעו 95 קמ"ש. זה לא פשוט לעבור את המהירות המותרת בחישוב ממוצע לאורך זמן. תחשבו על זה | 21.03.09 (ל"ת)
15. מהירות ממוצעת???? במשרד התחבורע מסתבר שמשנה לשנה הטפשות הממוצעת רק עולה!!!! במקום לטפל בבעיות בדרך הנכונה , יוצרים בעיות חדשות כיד המלך!!!! יחיאל | 21.03.09 (ל"ת)
14. אתם לא מבינים ?? לכושי ייצא מזה הרבה מאוד כסף !! הרי כולם נוסעים מעל 100 קמ"ש בכביש הזה... אז פתאום כולם יעצרו לפיפי ,לאכול משהו ,לשתות משהו ,לאיזה ארטיק על הדרך (כמובן שהמחירים שם בהתאם - אין עוד איפה לעצור באיזור ,כושי הוא סוג של מונופול) אז פתאום כולם יעצרו עצירה יזומה אצל כושי רימון כדי שהפונקציה זמן = מהירות תשתנה בהתאם לזמן העצירה שלהם. יופי .. אני מציע לכושי להתחיל למלא מחסנים - בקרוב יעצרו אצלך הרבה יותר אנשים ! :) ארז | 21.03.09 (ל"ת)
13. מתי יתחילו במשרד התחבורה לטפל במפגעים האמיתיים? ויפסיקו לנסות לעשוק את הנהגים? מי בכלל נותן דין וחשבון על הוצאות המשרד? הכיצד ייתכן שהם לא מתעדפים ומתקצבים את ההוצאות לטיפול בהתאם לגורמי התאונות וליכולת למנוע אותן אלא מקפידים פעם אחר פעם להשקיע את כל הכסף על נהיגה במהירות מעל למותר אפילו אם זה לא מביא שום תוצאות? מה עם אכיפת חוקי הולכי הרגל, עקיפות מסוכנות, אי מתן איתות, אי חזרה לימין (בכביש החוף קמה כת שלמה של נהגים שנשבעו אמונים לנתיב האמצעי ויהי מה מצב התנועה וגם אם הנציב הימני ריק במשך קילמוטרים הם בתוקף מסרבים לחזור מה שגורם לאחרים לעקוף מימין ומשמאל ולסכן את התנועה)? ועוד היד נטויה-רק חבל שאף אחד לא נענש על מחדלי משרד התחבורה ובראשם המנכ"ל והשר שדמם של הרוגי תאונות הדרכים בראשם על אוזלת ידם וחוסר מעופם וחזונם. יפוטרו כל אוכלי החינם במשרד התחבורה שמועלים בתפקידם במשך שנים! נהג | 21.03.09 (ל"ת)
12. לבדוק ממוצע הטמטום של המציע "בין שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד "אך להצעה כזאת אווילית משתתפים הרבה אנשים חכמים?!!! נניח שהתחלתי את הנסיעה באילת בכביש במהירות של 150 קמ"ש, עצרתי ביוטבתה 30 דקות , המשכתי בנסיעה במהירות 180 קמ"ש "ועצרתי בחצבה 40 דקות. המשכתי עד ליציאה מכביש הערבה במהירות של 130 קמ"ש, נו "חכמי חלם" מה המהירות הממוצעת שלי? מבקש תשובה חכמה, הנהג המתמיד | 21.03.09 (ל"ת)
11. נמאס ממכם.. מתי תפנימו ותבינו כבר שרוב התאונות הם לא מהירות אל הולכי רגל תפנימו כבר נימאסתם.. שי לוי | 21.03.09 (ל"ת)
9. אין גבול לטיפשות ולהתעמרות באזרח! באירופה שורפים את המצלמות האילו! תשפרו את הכביש במקום לחרטט! נהגוס | 21.03.09 (ל"ת)
8. 10 דקות אצל כושי הפסקה לפיפי 10 דקות אצל כושי הפסקה לפיפי. ונראה את הממוצע שלהם יוצא טוב יאיר | 21.03.09 (ל"ת)
6. איפה נפוצה באירופה? גיא ותומר הנכבדים, אני מסתובב הרבה באירופה והמקום היחידי שבו ראיתי מערכת כזו היה באנגליה וגם זה היה רק כשהיו עבודות בכביש ונתיבים צרים והיה הכרח אמיתי להגביל את המהירות. אגב - זה גרם לתנועה זוחלת במשך 10 מיילים והיה די סיוט לנסוע בכביש כזה. תוץ מזה, למיטב הבנתי רב התאונות הקטלניות בכביש הערבה נובעות מסטיה מנתיב ולא ממהירות מופרזת. דמוסתנס | 21.03.09 (ל"ת)
4. תהיות שואל: ואיך יחושב הקנס? עונה: כפונקציה של גובה המהירות. שואל: אבל לקנס כזה קוראים מס הכנסה, לא? שואל שוב: רגע, רגע ואם אני אסע מתחת למהירות המותרת יהיה קנס שלילי? רואה בחשבון | 21.03.09 (ל"ת)
3. הכו עם גזר ולא עם שוט אם ממילא כל רכב יקבל דוח בכביש הערבה. אז אולי נקרא לזה כביש אגרה ובכסף שיגבה נשפר את הכביש? במקום כספי הדוחות שלא מוחזרים לתחבורה גיל | 21.03.09 (ל"ת)
2. אין בעיה. אני פשוט עוצר לרגע בצד לפני כניסה, מסתיר את המספר, עובר ובצד השני מחזיר. רון | 21.03.09 (ל"ת)
תוכנית: דו"חות תנועה לפי המהירות הממוצעת
85 תגובות לכתיבת תגובה