12. עם אינסייט לא חוסכים, להפך- קורעת את הכיס בטיפולים!-ראו מחירון: מחירון הטיפולים של האינסייט (ואגב, גם של הסיוויק היבריד) קורע את הכיס של הלקוח הפרטי. אז כמה עולה לנו לחסוך? ראו מחירון טיפולים באתר הונדה ישראל: עד וכולל טיפול 90000 ק"מ ניפרד מ 8500 שקלים! לא כולל בלמים ורפידות. רק טיפול 90000 ק"מ לבדו עולה 4051.74 שקלים כולל מע"מ!!! אז מה הועילו חכמים אם עולה כל כך הרבה לחסוך? הרי שמעבר לאידאולוגיה הצרכן מעוניין להקטין הוצאות דלק והונדה מפרסמת זאת בכל הזדמנות "הרכב החסכוני" אבל בפועל-הרכב חסכוני בדלק ולא בכסף! שאלת הכדאיות נותרת בידי הצרכן. מבלי להכנס לפרטים, ברכב היברידי של חברה אחרת אין טיפולים יקרים. הונדה-תדאגו לצרכנים שלכם ותוזילו את מחיר הטיפולים היקרים- הקהל יגיע! יהודה | 19.04.09 (ל"ת)
11. מי הפראייר שיקנה סופרמיני במחיר של משפחתית גדולה? ונניח אפילו שיש קונה שרוצה לרכוש סופרמיני במחיר של 130,000 ש"ח. ונניח אפילו שהלז החליט שהוא רוצה דווקא לרכוש את הסופרמיני הנ"ל מהונדה. הרי באותו מחיר הוא יכול לקבל הונדה ג'אז, מרווחת יותר, מאובזרת יותר, עם ביצועים עדיפים, ועם צריכת דלק זהה (בגיר הידני או הרציף). האינסייט הזאת היא גימיק "ירוק" ותו לא! | 13.04.09 (ל"ת)
8. שמתם לב לתרגיל שמאיר ניסו לעשות עם שער המטבע? לפני כמה ימים המחיר היה כביכול 134000 ומאיר "איימו" שהמחיר יכול לעלות עקב שינויים בשער המטבע, בתכלס המחיר "ירד" ל130000 בחייאת על מי הם עובדים? יגאל | 11.04.09 (ל"ת)
6. לא להיתקרב ראו הוזהרתם רכב דל ולא אמין ובארץ מחירו מגרד שחקים צריך לעלות מקסימום 90K ימים עוד יגידו חיים | 09.04.09 (ל"ת)
4. צעצוע טיפשי רכב חלש יקר ומיועד לאנשים שלעולם לא יצליחו להיפטר ממנו הקונספט עליו הוא בנוי זמני וקצר ימים ארנמון | 08.04.09 (ל"ת)
החל שיווק הונדה אינסייט
12 תגובות לכתיבת תגובה