אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס השלימה הקמת 800 נקודות תשתית לטעינת מכוניות חשמליות

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

53.
כמה נק' חשובות בנושא. בעד ונגד!
אז ככה לכל אותם האנשים הסקפטיים לגבי התכנולוגיה, כמה נקודות מעניינות שכדאי לדעת. [בעד] 1. מחקר עולמי שבוצע בארה"ב על צריכת הדלק (כל הסוגים כמו נפט וגז) 63% מכלל השימוש הולך על תחבורה. אז כתגובה למי שאמר על זהום הינה חומר למחשבה. 2. רכבים חשמליים קיימים כבר מ-1930 כאשר מסעיות תובלה ראשונות היו חשמליות. נכון שהתכנולוגיה השתפרה מאז וקיום ישנם כ 12-20 חברות אשר מייצרות רכבים חשמליים בעולם. הינה שניים ממש מוצלחים לדעתי. Tesla Motors, Think City פשוט תקישו בגוגל ותיראו. 3. לגבי כסף! אז ככה רכבים של טסלה ניטענים מ- 45 דקות ועד ל 3.5 שעות תלוי בדגם של האוטו. רבים של think city ניטענים כ-3 עד 4 שעות. להזכירכם יש פלאפונים שניטענים יותר זמן. [נגד] 1. אני מכיר את הפרוייקט כבר כמה שנים, ואגסי וחבריו הבטיחו לנו נקודות שירות וטעינה כבר עד 2010. אך כיום באמצע 2009 אין אפילו לא נק' אחת. לגבי ה800 נקודות טעינה אז עומנם יש תשתית אך אין עמודי שקעים חהחהחה זה לא כל כך עוזר שי... אם אני האיום יכול לקנות רכב חשמלי ביבוא אישי בכ-60-100 אלף שקל (מכיר של מכונית רגילה בישראל) למה שלא תיהיה לי נק' טעינה? 2. המייזם נמשך כבר הרבה זמן וניראה כאילו באמת מחפשים ליצור כאן איזה שהוא מונופול. אישית אין לי כלום נגד כך אבל כאשר זה משאיר את האזרח הישראלי מאחור בהתקדמות העולמית זה בהחלט לא בסדר. מה שאנחנו צריכים זה שהחברה תתחיל באופן אקטיבי לבנות תחנות טעינה בארץ. לא צריך הרבה שניים או שלושה בפעתי להערים הגדולות לשם ההתחלה. לסיכום בסופו של דבר הפרוייקט הוא רעיון מעולה וצריך לתת לו את ההזדמנות לפרוח. אך לפעמים צריך להזכיר לראשי הפרוייקט כי אין למה למרוח את התהליך. יאאלה תנו פול גז.. :)
מקסים | 14.05.09
48.
ל-47 שרק היום התחבר לדבר הזה שנקרא אינטרנט
התכנית של אגסי: 1. לוח זמנים - עד 2011 הפעלת רשת טעינה של חצי מיליון נקודות 2. פתרון הבעיות - א. מאיפה יגיע החשמל - מהשמיים. לא, רגע - מהכנרת. סתם - מחברת החשמל. מאיפה חשבת שהוא יגיע? מהירח? ב. כמה זמן לוקח לטעון - בין 8 ל9 שעות לטעינה מלאה ג. מה עם מתקן החלפת הסוללות שדובר עליו - יהיו גם כאלה. כמה עשרות עד 2011, עוד כמה מאות בהמשך ד. איזה מכוניות חשמליות - כל המכוניות שיהיו יוכלו להתחבר לרשת הטעינה ואל משנה מי היצרן ה. כמה עולה לאזרח - עלות חשמל רגילה + תוספת שירות טעינה. 47 אח"ג לקוט"ש על איזה שושו אתה מדבר? אולי תשדרג את מהירות הגלישה?
פדרו | 16.04.09
44.
התרמית נמשכת?
לא יאמן שיש עדיין אנשים (ועיתונאים) שקונים את הסיפור המגוכח הזה. תקראו בלוג שלי מלפני כחצי שנה ותראו שכלום לא השתנה. http://cafe.themarker.com/view.php?t=610834 יש כאן חיבור מדהים ומסוכן של הון ושילטון, על בסיס ביצה שלא נולדה. חבורת חוללמים בהקיץ שהחלה מחזון של ייצור מכונית חשמלית ומסיימת בהשתלטות נדל"נית ומיזם מונופוליסטי על נקודות הטענה למכוניות חשמליות שלא יהיו כאן לפני 2012. העיקר שאגסי ועופר מתעשרים.
רוני אקרמן | 14.04.09
42.
פנייה לשי אגסי..
יש לי רעיון פגז שיכול לעשות הרבה רווח למי שיישם אותו וגם יחסוך מים וחשמל למדינה. אני אשמח אם תסכים לפנות אליי, אולי נוכל לשלב כוחות ולהוציא את הרעיון לפועל. כן, גם אני אוהב את הכדור ומחפש איך אפשר לשמור עליו. הרעיון מאוד רציני ואני לא יודע מעבר לרעיון איך להוציא אותו לפועל. המייל שלי: arnonlv@gmail.com תודה וחג שמח וכשר.. :) ארנון
GreenCar | 14.04.09
41.
כל הכבוד לשי אגסי..
ששם ז*ן על כל המגיבים הסקפטים והפראנואידים שלא יצרו בחיים שלהם שום דבר טוב וממשיך ועושה גם למענו וגם למען המדינה. תבינו, כשהתלות בנפט תפחת בעולם המחירים של הנפט ירדו ואולי מדינות שמממנות טרור יפסיקו את המימון ויחזרו לגודלן האמיתי. זיהום האוויר, הרעש והתחממות כדור הארץ שמכוניות בעלות מנוע בעירה פנימית יוצרות הוא אסון שבגללו אנו רואים יותר ויותר ילדים סובלים ממחלות כגון אסטמה וסרטן. כולם מדברים על מה צריך לעשות וכשסוף כל סוף קם בנאדם ומהמר על פתרון שיכול להפיל אותו לקרשים במידה ולא יצליח, כולם קמים כדי להוריד אותו. לגבי המונופול שכולם צועקים, מישהו ראה עוד יזם שמעוניין להקים תשתית ארצית? אז למה סתם לצעוק מונופול? כשיקום יזם כזה נראה אם לא יאשרו לו. לגבי הזיהום של הסוללות, את הסוללות ניתן למחזר, את הבריאות שלנו ושל הילדים שלנו כנראה שלא. ואתם אנשים טיפשים, תמשיכו כל פעם שאתם נכנסים לתחנת הדלק לממן את הטרור שטובח בנו, לממן ממשלות כמו איראן, סעודיה, ונצואלה וכו' שהן התומכות הגדולות ביותר בטרור נגד ישראל. תמשיכו לזהם את האוויר, לחמם את כדור הארץ, להרוג ילדים עם הזיהום.. טוב, נמאס לי להמשיך, חג שמייח לכל מי שיש לו שכל בראש. גילוי נאות, אין לי שום קשר לשי אגסי ולמכונית החשמלית, למרות שלא הייתי מתנגד אם היו נותנים לי אחת בחינם.. חח
GreenCar | 14.04.09
39.
תגובה ל-36
אתה טועה !!! לא יהיו רכבים חשמליים על תאי מימן מכמה סיבות: 1. נסיעה ברכב מימני כמוהה כנסיעה על פצצה ענקית אף אחד לא יסכים ליסוע עם זה - מסוכן ! 2. מאיפה בדיוק תיקח מימן??? הפקת המימן הכי זולה היום היא....מנפט!! אז לא פתרת את התלות ......והפקת חשמל ע"י אלקטרוליזה (זוכר שיעור כימיה בכיתה ח') היא יקרה וצורכת חשמל עד מאוד ולכן התהליך לא יעיל. 3. הטענת סוללה היא זולה ולא מבזבזת חשמל בהפקה יקרה. 4. שמעת על חוק מור למעבדים (הכפלת כמות הטרנזיטורים כל 18 חודשים) אז יש חוק דומה לסוללות, והקיבולת שלהם מוכפלת כל 3-4 שנים.
ליאור חיפה | 13.04.09
36.
רכב חשמלי ונקודות הטענה? 800? חשמלי?
כאשר יצרני הרכב המובילים בעולם יפתחו בעשר השנים הקרובות מכוניות מימן (כי זה העתיד, כי טווח הנסיעה יהא באופן משמעותי הרבה יותר, כי הן לא מזהמות, כי הרכבים המימניים יהיו בטיחותיים לשימוש) אצלנו במדינת הישראבלוף ייתקעו עם תשתית של 800 נקודות טעינה, כל הכבוד וישר כח!!!
דון קיחוטה | 12.04.09
34.
תגובה ל- 2
אפשר להשקיע באופן עקיף ! החברה לישראל בבעלות האחים עופר הם המשקיע העיקרי במיזם, למעשה אם תשקיע בהם אתה גם מפזר את ההשקעה שלך לכל הספקטרום של תעשיית הרכב החשמלי: 1. תשתית חשמלית - של "בטר פלייס" 2. סוללות - החברה לישראל השקיע בחברת סוללות אמריקאית "A123". 3. רכבים - בבעלותם 50% מחברת רכב סינית שהולכת לייצר רכבים חשמליים. שים לב שהמנייה שלהם קופצת לא בשל כך אבל יש להתייחס להשקעה כזו כהשקעה ארוכת טווח 3-5 שנים.
ליאור ברנשטיין | 12.04.09
33.
אחד כל פעם
והיום הפטנט השבועי שלי הוא:עמוד טעינה שמשמש גם כעמוד טעינה,גם כעמוד תאורה,וגם לתשלום חנייה,אם רוצים להיסחף אז ניתן להתקין עליו מסך מגע כמו בכספומטים ואז לתת לאזרח שרות דרך אינטרנט,אפשר להתחבר לסקייפי ולדבר בחינם,אפשר לחבר לו פלטה פוטו וולטאג שתטעין את העמוד שיטעין את הרכב,אפשר שהעמוד ייבנה מחומרים מתמחזרים,אפשר ליצור קשר אם מגן דוד אדום,משטרה,עיריה וכו,, ללא תשלום,אפשר,,,התיעייפתי מי שרוצה שימשיך אחרי
קבלו פטנט | 12.04.09
32.
ל 10 - הציונות עולה לך לראש. ישראל מובילה ביצירת מונופול
הבעיה אינה בנקודות טעינה. הבעיה היא ביצור המכוניות ובעיקר בייצור הסוללה. תשאל את עצמך מה בידיוק בטרפלייס מייצרים? מונופול. במקום, כל רשות מקומית צריכה להוציא מכרז להתקנת נקודות הטעינה. בדיוק כמו שעושים בהקמת גדר בכבישים או בהקמת מתקנים ליילדים וכו. בחצי שנה אפשר לרשת כל עיר. להזכירך התקנת קוי הכבלים לפני כ 15 שנה. ובמקרה של נקודות טעינה זה הרבה (אבל ממש הרבה) יותר פשוט. דומה להתקנת מדחנים.
טוי | 12.04.09
31.
נקודות הטעינה הכרחיות
נקודה בבית יוכל להתקין רק מי שיש לו בית פרטי. כל מי שגר בבית משותף יהיה חייב להשתמש בנקודות הטעינה של בטר פלייס, בגלל שזה לא היה פרקטי למשוך כבל טעינה מהמרפסת של הבית בקומה השלישית עד למכונית (ולגלות בבוקר שגנבו אותו, או שמישהו אחר התחבר אליו).
איתי | 12.04.09
28.
השאלה היא כמה זמן יקח למלא מצבר.
אם זה עניין של דקות עד רבע שעה זה יצליח או אם ניתן יהיה בנקודות התדלוק להחליף מצבר בכמה דקות זה יצליח עוד יותר אבל אם יצטרכו למילוי המצבר להמתין כמה שעות זה לא יתפוס,משפחה מהמרכז היוצאת לטיול נניח בצפון הארץ והמתח במצברים לא יספיק לה לנסיעה הלוך וחזור תזדקק לנקודות למילוי מהיר באמצע הדרך ושיהיו הרבה נקודות מילוי כאלו במחיר שיהיה הרבה יותר זול מבנזין או סולר ושנקודות המילוי האלו יהיו פתוחות לשרות גם בשבתות ובחגים,אם תהיה אפשרות כזו למילוי מהיר ו/או החלפת מצברים מהירה במקומות כמו תחנות הדלק הקיימות היום הסיפור הזה יתפוס מהר מאוד,וזאת כמובן בתנאי שכח המנוע ומהירות הנסיעה לא יפלו בהרבה משל מכוניות המונעות בדלק רגיל.
דב בינדר | 12.04.09
26.
ל-24 המתוסכל
מה קרה? לא מצאת את האפיקומן השנה אז אתה מוציא את כל העצבים על מישהו שאתה לא מכיר ואין לך מושג מה הוא עושה? ה"פריירים" שמושקעים בפרויקט הם בעיקר משפחת עופר. כסף שלהם - אם ירצו ישרפו אותו או ידביקו אותו טפטים בסלון. בעיה שלהם והפסד שלהם. עשה טובה - שב בצד ואל תפריע כי מכמוך היינו נשארים בתקופת הצנע, עם תלושים לחלב ולבן פעם בשבוע
גיא | 11.04.09
24.
פרוייקט מלא אויר ואין בו כלום!
מדינה של מושחתים! עוד מונופול קם ללא כל הצדקה! פואד ופרס כבר מסדרים לעצמם מקום עבודה לאחרי הקדנציה העלובה הזאת. נראה מתי יתעוררו הפראיירים שמשקיעים בפרוייקט הזוי ובזוי זה של אגסי - ומתי יגלו שלא כדאי למדינה (בוודאי שכן כדאי לאגסי) להשקיע בתהקנות הזוייות של "עמדות הטענה" כשאין עדיין תקן לחיבור הרכבים וכיו"ב. ואיזו ועדת חקירה תגלה שמאוחר מידי והובטחו לאגסי דברים שלא מגיע לו (וכמובן ישלמו לו מחיר מלא רק בכדי ש ייותר) רפובליקת בננות !!! נמאסתם!!! לכו הביתה !!! הדמוקרטיה מזמן פשטה את הרגל - לכו ללמוד מסינגפור איך זה צריך לעבוד! חג שמח! שי תפוזי
שי תפוזי | 11.04.09
23.
יש מכוניות חשמליות והן כבר נוסעות בחו"ל
אולי כדאי לתת קצת תשובות לכול השואלים אודות רכב חשמלי, הרי לשם כך כל ההכנה הזאת לא?! אז לכל התוהים למעלה, מכוניות חשמליות כבר נוסעות בכבישי אירופה וארה"ב וכל חברת רכב שמכבדת את עצמה החל ממרצדס דרך רנו ועד מיצובישי, לכולם יש היום רכבים חשמליים ופס ייצור. יש כבר היום מלא מחקרים מעניינים על פיתוחים עתידיים של כלי רכה חשמליים ושל בטריות קטנות. צאו מהבועה האנטי הישראלית וצאו וגלו עולם שלם שחושף את עתיד תעשיית הרכב בעשרים שנה הקרובות. חבל שישראל מפספסת הזדמנות, יש לאקדמיה הישראלית ולהייטק שלנו מה לתרום לאוניברסיטאות ולתעשייה שכבר צומחת. ובקשר למשפחת עופר, אני מתאר לעצמי שהם לא היחידים שמבינים פוטנציאל כלכלי, לא אתפלא tם בקרוב תקום חברה נוספת...
yaron | 11.04.09
14.
It is happening...
What will we do if it really happens? how can we say "I fill up a tank with 100 Shekels"? how can the car importers keep telling us that the electric cars won't drive? What will all the "Beware of batteries" guys say when there is no oil money to support them? What will fund terror? how can we live without terror in this country? imagine that, Arabs will be left with sand dunes, and we will make it happen in Israel? What if they will actually open the market up and not have a monopoly, because someone will do the same company as they did (last I checked it is possible to copy the same idea...) How many negative people will we have in one country, with only one positive guy making them all look stupid.
OMG | 11.04.09
4.
המכונית החשמלית - נזק סביבתי אדיר
איך זה שאף אחד, עדין, לא נתן את דעתו על הזיהום הסביבתי האדיר שתיצור מכונית כזו. נשמע מוזר, אבל כמות המצברים שמכוניות אלו יצרכו יגרמו לזיהום סביבתי אדיר לאחר שלא יהיה ניתן להשתמש בהם. המצברים, כיום, מכילים חומרים רעילים ומסוכנים שלא ניתנים למיחזור עקב מבנה המצבר. מצברים אלו, כאשר יזרקו, יערמו באיזורים שונים ויגרמו לזיהום מי תהום וזיהום אוויר. היוזמה אומנם מבורכת, אך כדאי מאוד שים לב גם להשלכותייה.
איל | 11.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת