11. זה היה תרגיל של אל-על אל-על ניגשו למכרז על אף שידעו שלא יזכו בו. עלמנת שיוכלו לבקש אחר כך הקלות בטיסות לחו"ל אף אחד באל-על לא מצטער על דחיית הבקשה דפנה | 21.04.09 (ל"ת)
10. למה להנציח את דואופול ארקיע-ישראייר ? נמאס מהמחירים המופרזים ! אל על היתה יכולה להכניס קצת פלפל של תחרות לקו ת"א-אילת. כן כן, תחרות, המילה הזאת שארקיע וישראייר לא כל כך אוהבים. המרוויחה העיקרית משימור הדואופול הקיים היא כמובן טורקיה. יאיר בן-צבי | 21.04.09 (ל"ת)
9. צודקת הרשות גם ככה אין מקום בטרמינל הקטן הזה וצפוף מאוד ממש אין מקום למפעיל נוסף לעיר אילת, ראיתם מה קורה בשדה בחגים??אין מקום חניה למטוסים, אין מקום לנוסעים בתוך הטרמינל, ובזמנים קלים יותר בודאי שלא צריך מפעיל נוסף, המחירים רק יעלו ולא ירדו היות ואף אחד לא ירצה להטיס את מטוסיו במחירי הפסד, אז לכל המקטרגים או שמא ??אלו אנשי אל על, לאט לכם. אריה | 21.04.09 (ל"ת)
8. הגיע זמן לאיחוד! הגיע זמן להבין שאין במדינה הזאת מקום לשלוש חברות תעופה. הגיע זמן למיזוג. ובמקום שלוש חברות רעות אפשר היה לעשות אחת טובה. פשוט לקרוא לחלק אקספרס ולעשות איתה טיסות שכר ולעוד חלק לקרוא נניח לינק ולטוס לאילת. מזה היו מרוויחים כולם. אלון | 21.04.09 (ל"ת)
7. אל על מי לסמוך חברה שמוכרת כרטיסים בקו ת"א מיאמי וסוגרת את הקו לא יכולה להיות חברה אמינה. לעולם לא נטוב באל על, לא אני ולא משפחתי והמשרד שלהם בניו יורק פשוט מתחת לכל ביקרות הנוסע המתמיד | 21.04.09 (ל"ת)
6. אני לא מחסידי אל על אבל הפעם הם צודקים בטיסות לחו"ל אני בד"כ מעדיף חברות זרות ( בגלל המחיר ובגלל השירות ) אבל בטיסה לאילת שאורכת 45 דקות בבמוצע זה כבר לא משנה מי טס וכל המרבה הרי זה משובח מבחינת התחרות. והאמת היא שבהשוואה לשירות המעפן של ארקיע וישראייר, השירות של אל על נראה מצויין.... אבל עדיין אל על רחוקה הרבה מאחור לעומת חברת תעופה זרות.... אחד מהעם | 22.04.09 (ל"ת)
4. החלטה נכונה ושפויה אין מקום למפעיל טיסה נוסף , הייתי מציע לאלעל להשקיע מאמצים למלא את הטיסות שלהם בהוזלת הכרטיס מאשר להפריע לחברות אחרות אלי | 21.04.09 (ל"ת)
2. מה ההיגיון? אני לא מפריטניסט נלהב אבל רת"א אמורה לשרת את האזרחים! כמה כסף יש לבעלים של אל-על זה לא משנה, הנקודה היא שמדובר באזרחי מדינת ישראל (וגם אם לא, עדיין, הם עובדים מול המדינה, והמדינה צריכה לעודד השקעות זרות) ומגיע לו לקבל שירות והסבר מנומק והגיוני. למעשה, לנו, האזרחים, שרוצים שירות טוב ותחרות על כיסינו, לנו מגיע קודם כל הסבר הגיוני וברור למה לא מכניסים את אל-על כדי שהמחירים יירדו! | 21.04.09 (ל"ת)
1. תחרות מחירים-שוויון נחיתה לכל החברות צריך לאפשר לכל חברות התעופה אישור לנחות באילת-כצרכן הנני רוצה תחרות, זה לטובת כלל הצרכנים. יורם | 21.04.09 (ל"ת)
בלעדי: נדחתה בקשת אל על להפעיל טיסות לאילת
11 תגובות לכתיבת תגובה