אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: מחצית מעובדי תעשיות רכב נצרת בדרך הביתה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
שיגדילו ראש, האפסים! במקום לסגור, שיפתחו פס יצור חדשני
מה הבעיה? זורקים את המנוע, את הקרבורטור, את הזרקת הדלק. במקומם שמים מנוע חשמלי ובטריה תעשייתית. זה פחות או יותר אותו משקל, מרכז הכובד של הרכב לא משתנה. הרכב יוכל לנסוע עד 100 ק"מ בין טעינה לטעינה ויהיו מי שישלמו תמורת ההסבה של רכב ישן שהמנוע שלו גמור לרכב חשמלי. אהה, כן.. הם יצטרכו לקבל אישורים ממשרד התחבורה וממשרד האוצר.. טוב, זאת לא בעיה - שיאיימו בסגירת המפעל ויסבירו שממילא תוך 10 שנים כל הרכבים יהיו חשמליים וזה יפתור את הבעיה מולם. סה"כ זאת האמת.
למשל להסבה | 03.11.09
4.
כנסו ולא תצטערו
מעניין למה תמיד מנפנפים בדגל "קונים כחול לבן" כאשר המדינה (משרד הביטחון) קונה בחוץ, אז מה עם ארה"ב נותנת כסף, צריך לחלק אותו בין תעשיות שונות (נשק, מכוניות וכו') ניהול נכון של המדינה המזופטת הזה יתן עבודה לכולם, אינטרס לאומי ומספיק עם משחק הכיסאות השילטוני הזה. ביבי נבחרת (לא בגללי) לפחות תעשה כלכלה בריאה ועבודה לכולםםםםם.
 | 23.04.09
2.
1, אתה חי בסרט
אין דבר כזה שמדינה יכולה לעשות העדפה לתוצרת מקומית, כש-60 אחוז ממה שהיא מייצרת נמכר בחו"ל למדינות שיש עימם הסכמים של שיוויון במיסוי. ברגע שהמדינה תיתן העדפה למשהו, נגיד למכוניות (ואז, נאמר, תהיה תעסוקה לעוד אלף או אלפיים עובדים בארץ), מיד יחליטו באירופה ובארצות הברית להטיל מס של עשרות אחוזים על יבוא מיושראל, ואז יפטרו פה חצי מיליון עובדים. מה אתה מעדיף? ג'יפ סופה ב-25 אחוז הנחה או שתהיה לך ולכל מי שאתה מכיר עבודה?
בני | 22.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת