אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההמלצה הרשמית של עיריית תל אביב: פארק במתחם קריית ספר - במקום החניון שתוכנן

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ניסוח מלוקק
במילים אחרות - התושבים נאבקו מול העירייה ומול מנהל מקרקעי ישראל שניסו בכל הכוח להקים חניון ולאחר מכן גם מגדל לטובת עוד קומץ עשירים ולמען תעדוף של תחבורת מכוניות בעיר. אחרי מאבק עיקש הצליחו התושבים סוף סוף לזכות בנקודת זכות. מקווה שהם יצליחו גם בהמשך. שימו לב גם שהעיתון לא מזכיר דמויות מקומיות שהובילו את המאבק - כמו מיכל ברזל כהן או להב זהר - הכל כיבכול זה אנשים אנוניימיים מול רון חולדאי. אבל למרבה הצער, העירייה ממשיכה לתעדף את הרכב הפרטי ולנסות להגביר את הכניסה שלו לעיר, במקום להחליף תקליט ולעודד תחבורה ציבורית ושבילי אופניים. תקציב שבילי האופניים לדגומה הוא 7 מיליון ש"ח, מתוך תקציב עירוני של 4,500 מיליון ש"ח. זה כמה שהעירייה חושבת על הנושא.
דרור | 23.04.09
1.
כנסו כנסו (אחד שמבין)
מאחורי הניסוח הלקוני (והמדוייק) של הכתבה מסתתר מאבק הרואי, לא פחות, של קומץ תושבים שנלחמו על השטח הפתוח האחרון בלב העיר, למול חמדנותם של יזמים, מנהל מקרקעי ישראל, ועיריית ת"א ששיחקה משחק כפול. הלואי שכוחות האופל הנ"ל לא יצליחו לטרפד את החלטת הועדה.
איל קומנדנטה | 22.04.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת