7. תודה לעיריית תל אביב מותר פעם גם להודות לעירייה ולעומד בראשה.( וכמובן לאנשים שיכלו לפעול במעוז הדימוקרטי האחרון במדינת ישראל) תודה לכם!! שלומית ק. | 19.07.10 (ל"ת)
6. כל הכבוד!! אני ובנותי מברכים את אנשי המאבק, על שנים ארוכות וסיזיפיות. מי ייתן ותהוו דוגמא לעוד תושבים במאבקים נוספים נגד פוליטיקאים עלובים. תודה לכם על הפארק! תושב תל אביב | 27.04.09 (ל"ת)
5. הוכחה למה שתושבים חזקים מצליחים לעשות בפלורנטין ובתחנה המרכזית נחנקים מבנינים ואוטובוסים, התושבים חלשים ולא נספרים, וכך זה גם נראה. בעל דירה מיואש באזור התחנה | 26.04.09 (ל"ת)
4. כל הכבוד לועד המאבק "ירוק במקום בטון" על תוותרו עד שיפתח הפארק וילדים יתרוצצו על הדשא שי | 23.04.09 (ל"ת)
3. ניסוח מלוקק במילים אחרות - התושבים נאבקו מול העירייה ומול מנהל מקרקעי ישראל שניסו בכל הכוח להקים חניון ולאחר מכן גם מגדל לטובת עוד קומץ עשירים ולמען תעדוף של תחבורת מכוניות בעיר. אחרי מאבק עיקש הצליחו התושבים סוף סוף לזכות בנקודת זכות. מקווה שהם יצליחו גם בהמשך. שימו לב גם שהעיתון לא מזכיר דמויות מקומיות שהובילו את המאבק - כמו מיכל ברזל כהן או להב זהר - הכל כיבכול זה אנשים אנוניימיים מול רון חולדאי. אבל למרבה הצער, העירייה ממשיכה לתעדף את הרכב הפרטי ולנסות להגביר את הכניסה שלו לעיר, במקום להחליף תקליט ולעודד תחבורה ציבורית ושבילי אופניים. תקציב שבילי האופניים לדגומה הוא 7 מיליון ש"ח, מתוך תקציב עירוני של 4,500 מיליון ש"ח. זה כמה שהעירייה חושבת על הנושא. דרור | 23.04.09 (ל"ת)
2. צריך לאפשר גם בניית מדלי מגורים בלב העיר וגם להוסיף פארקים, זה לא סותר. כל עוד זה דיור זול לצעירים מאבק חשוב אבל צריך דיור | 23.04.09 (ל"ת)
1. כנסו כנסו (אחד שמבין) מאחורי הניסוח הלקוני (והמדוייק) של הכתבה מסתתר מאבק הרואי, לא פחות, של קומץ תושבים שנלחמו על השטח הפתוח האחרון בלב העיר, למול חמדנותם של יזמים, מנהל מקרקעי ישראל, ועיריית ת"א ששיחקה משחק כפול. הלואי שכוחות האופל הנ"ל לא יצליחו לטרפד את החלטת הועדה. איל קומנדנטה | 22.04.09 (ל"ת)
ההמלצה הרשמית של עיריית תל אביב: פארק במתחם קריית ספר - במקום החניון שתוכנן
7 תגובות לכתיבת תגובה