32. אן סכל אן דאגות רם בלינקב אם הטיפשות היה מחלה כאבת כל החיים שלכה היתה בגבס זה בטוח אלרן שי | 05.05.09 (ל"ת)
31. רק רכבת ולא כבישים מקום המדינה אשקתם בכבישים 200 מליארד שח בכבישם מה עם הרכבת שי אלרן | 05.05.09 (ל"ת)
30. זו ההחלטה היחידה,הנכונה והראשונה של ביבי כראש ממשלת ישראל ועל זה נאמר שאפו מובן מאליו שחובה לעשות ולרשת את מדינת ישראל ברכבת ישראל לכל פינה וקצה שרק אפשר כאן בישראל, אבל חובה שמדינת ישראל ורכבת ישראל יכללו גם חבלי ארץ מיושבים ותיירותיים ויישובים,מושבות,מושבים,ערים שפחות מ 50 אלף וגם ערים שעד 50 אלף וכפרים ולא רק ערים בכלל ובשום פנים ואופן לא רק את שלושת המטרופולינים והערים הכי גדולות וחשובות ביותר של מדינת ישראל מאז ולתמיד כגון: ירושלים,חיפה,תל אביב, גם ים המלח,מצדה,רמת הגולן,הכנרת,עמק הירדן וטבריה,הגליל כולו כולל החרמון מטולה וקריית שמונה,ראש הנקרה,ערד,ירוחם,הכור הגרעיני,צפת,בית שאן,עמקי ישראל הידועים גם בשמם הנוסף כעמקי הצפון,שומרון ויהודה,ניצנים שהוא פארק וחוף ים אקולוגי ולאומי, ושמורת טבע לאומית, והנגב כולל עוטף זה וחבל עזה,הערבה כולל עובדה ותמנע ועד וכולל אילת, אך הבעייה היא שלצערנו הרב מדינת ישראל עדיין לא תרושת לגמריי ברכבת ישראל ושרכבת ישראל לא תגיע לדאבוננו להרבה חבלי ארץ,ערים,יישובים וחלקים של מדינת ישראל וזה לא דבר טוב, חוץ מזה שבלי קשר לעשייה,רישות ופיתוח מדינת ישראל ברכבות, חובה לפתח את מדינת ישראל באמצעות פריסה כלל ארצית של התעשיות,היזמות,הכלכלה,השווקים,העסקים,המסחר,ההון,הפיננסים,חברות ותאגידים, שוקי ההון,תשתיות,נדל"ן,תשתיות לאומיות,מבני ציבור,משרדים,הייטק,סטארטאפ,ביוטק, ננוטק,ביומד ויצירת מקומות עבודה,תעסוקה,פרנסה ותשתיות במדינת ישראל שאינם בתל אביב-גוש דן והשרון וגם לא בשפלה, זה עדיין לא טוב רק לפתח ולרשת מצד אחד את מדינת ישראל ברכבות ומצד שני שמה שכבר יש בישראל יהייה רק בתל אביב-גוש דן והשרון, צריך להוציא ולהעביר מקומות ודברים טובים בישראל היושבים בתל אביב-גוש דן ובשרון ולהתחיל לפתח את מדינת ישראל בכלל ולפרוס כמה שיותר דברים ידועים נחשבים וחשובים ביותר בישראל אך ורק ו/או לפחות בראש ובראשונה למען האינטרסים של ישראל שייקדמו את ישראל שרובם המובהק הינו מחוץ למדינת תל אביב חוץ מרכבת חובה לפתח את ישראל | 02.05.09 (ל"ת)
28. רכבת לאילת הייתי רוצה לדעת מהם הפרמטרים עליהם מסתמך תחשיב עלות/תועלת בפרויקטים בכלל ובנוגע למסילה לאילת בפרט. האם ייתכן כי נלקחים בחשבון פרמטרים דמוגרפיים-פיזור אוכלוסייה, ערכיים-יישוב הארץ, הסטוריים-חזון הנביאים, אסטרטגיים-בטחון ישראל, ואם כל אלה לא נלקחים בחשבון עדיין לא ברור מה כן. על כל פנים, אני חושב ששקוף הוא כי המדינה צריכה ובהקדם,ליטול קורה מבין עיניה ולהריץ את הפרויקט. די ברור שב-2030 תהיה רכבת לאילת כי עד אז יימצא איש חזון מעשי , אז אולי כדאי להקדים אותו ולהראות לו שגם אנחנו יכולים-כי כולנו יודעים שצריך, גם פקידי האוצר. אייזיק כהן | 28.04.09 (ל"ת)
27. נתניהו, יישר כוח! אל תיתן לאף אחד לבטל את התוכנית המדהימה הזו! שמעת ! לאף אחד! ליאור רוגובסקי | 27.04.09 (ל"ת)
26. פיתוח הרכבת הוא אינטרס עליון של המדינה ישראל עם מערכת רכבות מפותחת שתגיע לכל קצוות הארץ תהייה מדינה ברמה אחרת מזו שאנחנו מכירים היום - מכל הבחינות! יקצר המקום למנות כאן את היתרונות של הרכבת אבל לעיתים קרובות כשבוחנים את העניין הכלכלי שוכחים את הירידה הגדולה בתאונות וחיסכון עצום בחיי אדם שבסופו של דבר מסתכמת גם בסכומי כסף עצומים שאינן נלקחים בחשבון בחישוב "פשוט"... צריך פשוט יותר חזון ואם ירצו יימצאו גם התקציבים לכך... אם נתניהו יצליח בעניין הרכבת הוא יקנה את עולמו אצלי. אורי יוגב כיועץ - אנחנו איתך! דן | 27.04.09 (ל"ת)
25. לא זה ולא זה! תשקיעו ככה שאנשים יוכלו לעבוד מהבית! תשקיעו בלימודי היי-טק והנדסה, ותשקיעו בתשתית ככה שרוב עובדי ההיי-טק יוכלו לעבוד מהבית! כבישים חדשים ופסים חדשים, כמה הם באמת תורמים למשק? הם תורמים בעיקר לכיסים של מקורבים. את התשתית בונים ערבים מיהודה ושומרון וכמה קבלנים בודדים משלשלים מאות מיליונים לכיסם. אז יופי, יש כביש חדש, טיפה פחות פקקים, ועכשיו האוצר יתחיל להפריח תיאוריות על איך פחות פקקים מיתרגם לכסף מזומן. אולי שיתעסק בלבדוק איך חינוך חינם מיתרגם לכסף מזומן? איך השקעה בחברות היי-טק ישראליות, חברות ביומד, ושאר יוזמות - איך זה מיתרגם לכסף מזומן? חלאס עם השחיתות הזו!! לאן אתם חושבים שתוכלו לברוח? המבול היחידי שיהיה זה הניאגרה שתוריד אותכם לטמיון בהיסטוריה של עם ישראל. | 27.04.09 (ל"ת)
23. פקידוני האוצר רואים רק את טובתם האישית ולא של האזרחים על מר נתניהו להעמיד אחת לתמיד את פקידוני האוצר במקומם הראוי. הם אינם קובעים מדיניות או תכנית אסטרטגית ארוכת טווח כי אין להם מושג בנושא. מה שמענין אותם כמה כסף ייכנס לקופת האוצר ומהר .יותר כבישים - משמעו יותר מכוניות הנגזר מכך - הכנסות ממיסים על רכבים ומדלק.זיהום אויר ע"י המכוניות ומחלות סרטן הנגרמות לנו מענין אותם כשלג דאשתקד. הם האשמים העיקריים במחדל המחסור במים.הם גם לא עושים דבר לשיפור מצבנו הכלכלי. מה שמענין אותם זו גישה מהירה מירושלים לתל אביב ותכנון הקפיצה לג'וב הבא בגוף כלכלי חיצוני כמו למשל חברות תשתית. הם בחייהם לא נכנסו לרכבת,כי הם בעלי רכב צמוד,ולא יודעים מה התועלת והנוחיות בנסיעה ברכבת. אז שיפסיקו לעבוד עלינו!!!!!!!!!!! משקיף צפוני | 26.04.09 (ל"ת)
22. במקום להעתיק ממדינות מתקדמות, לבנות קווים רכבת מחושמלים במדינה קטנטונות כמו שלנו בונים עוד כבישים , עוד זיהום אוויר, עוד תאונות מדינה עלובה....... אני | 26.04.09 (ל"ת)
21. קדימה ביבי - לתחבורה משולבת לשחרר את אזרחי המדינה מהתלות המוחלטת ברכב הפרטי, שהיא התלות בייבוא נפט (ממדינות לא הכי "ידידותיות"), זיהום אוויר, תאונות דרכים - אפשר להקטין את כולם על ידי קידום תשתיות לתחבורה משולבת. עודד גלעד | 26.04.09 (ל"ת)
20. די לשרלטנות של פקידי האוצר די הרסתם כל חלקה טובה, ביבי המשך עם החזון והמעןף,אילו היו קימים פקידי האוצר בקום המדינה לא היתה היום מדינה,תפסיקו לתקוע את הרכבת לירושליים, הסירו החרפה מלכיאל | 26.04.09 (ל"ת)
18. פתוח כבישים?? ומהי העלות הכוללת למשק? את זה שכחו למדוד במשרד האוצר אותי זה לא הפתיע לשמוע את משרד האוצר טוען שזה יותר זול אז בוא נשקיע פה. בושה וחרפה. החישוב אמור להיות העלות הכוללת למשק-תאונות דרכים, זיהום אוויר וכו. הסתכלות דווקנית על כמה תקציב יוצא עכשיו תעשה עוול גדול למשק ולמדינה. יש לנו הזדמנות מעולה לשפר את המצב-חבל שמשרד האוצר לא שמע את דברי מנכ"ל ארגון הסביבתי של האו"ם בת"א בשבוע שעבר. מדינת חלמאים אזרח מודאג | 26.04.09 (ל"ת)
17. תפנימו - כבישים לעולם לא מספיקים כי הם מייד מתמלאים בעוד ועוד מכוניו. פעם חשבו שהאיילון יספיק ל 50 שנה... הספיק בקושי ל 10. למעשה האיילון הוא הגורם העיקרי בפקקים באזור המרכז, כי לכאורה כל כך קל להיכנס ולצאת.. אבל תראו מה קרוה באזור המרכז בבוקר ואחר הצהרים רק רכבת מהווה פיתרון ארוך טווח, יעיל, חסכוני, תשתיתי וירוק יובל | 26.04.09 (ל"ת)
16. דחוף -רכבת לאיילת והרחבת כביש הערבה-מיום ליום נעשה עמוס מידיי ומסוכן נסיעה על כביש הערבה נעשיית מסוכנת מיום ליום -הכביש עמוס יותר ויותר הנהגים מאבדים סבלנות בגלל השיירות שנוצרות מכלי רכב כבדים עוקפים בהסתכנות ומסכנים את הנוסעים מולם ממשלות רבות הבטחיו רכבת לאיילת ולא קימו אולי משהו יזיז את הנושא שחשוב לכל עם ישראל אחרי 60 שנה הגיע השעה לרכבת שתגיע מראש פינה לאיילת מדינה כזו קטנה ואבוי לבושה-אין רכבת שמחברת בין צפון לדרום nba | 26.04.09 (ל"ת)
14. סוף כל סוף ממשלה כלבבי\\לעומת ממשלת הנפל שנקראת משום מה קדימה ולמעשה נסעה אחורה\\ חומי | 26.04.09 (ל"ת)
13. גם את חוצה ישראל שבאמת ישלימו כבר. במיוחד את הקטע הצפוני שישחרר אלפים מפקקים בואדי עארה ואחריו. נוסע | 26.04.09 (ל"ת)
12. יוזמה פרטית- כוחות השוק הגיע הזמן לשחרר את נושא הקמת הרכבת לשוק החפשי-תקום חברה ותיקח על עצמה הקמת רכבת לאילת ,תמכור מניות ואגרות חוב ואני אהיה הראשון לרכוש כי ברור לי שבהפעלה נכונה וכלכלית כולם ירוויחו ללא צורך בקבלת טובות מהמדינה. בעתם עזבו, תרדו מזה ,בארץ יהיה תחילה צורך להחליף שיטת ממשל ....אהה אני חולם.. חיים | 26.04.09 (ל"ת)
11. טמטום רק בר דעת יכול לדעת שמה שטוב בשאר מדינות העולם טוב גם לישראל ויסלח לי אדון בלינקוב התיירות רק תגדל והכלכלה תפרח ופחות רכבים יעלו לכביש הערבה נסים עוזר | 26.04.09 (ל"ת)
10. מישהו יכול להסביר למה ברכבת החדשה הרמפה לנכים גבוהה ב-30 ס"מ מהרציף איך אני אמור לעלות עם כיסא גלגלים "ללא סיוע של פקח" כפי שמוצג באתר הרכבת אם הרמפה לא תוכננה בגובה הרציפים צמיזךגכןם ךלחכעוף\ ף ןחלג לךו גםקם גד נוסע מודאג | 26.04.09 (ל"ת)
9. תחרות בתעלת סואץ זה יאפשר לישראל להיות מתחרה אמיתי בתעלת סואץ - פריקת סחורות באילת, שינוע ברכבת עד אשדוד והמשך לאירופה. כאן החזר ההשקעה האמיתי. ד | 26.04.09 (ל"ת)
6. ל1 אתה לא מבין כלום בפולטיקה כנראה שיש לו קשר עם חברות התעופה ולא רוצה שיפגעו בהם זה הכל מדינה של פרמטיבים ובבונים כג | 26.04.09 (ל"ת)
5. רק רכבת אולי הוא פוחד מהשחיתות במנהל הרכבות - הרי שם הם גונבים בכלל בלי לעפעף, תערוכות בגרצמיה, חופשות, מתנות מטורפות בחגים, אבל בכל זאת, צריך את הרכבת הזאת כבר, ומתי כבר נתקדם לאנשהוא? בלינקוב: אתם משאירים את מדינת ישראל מאחור מבחינת תחבורה ורכבות, רק כדי שלכם יהיה נוח יותר לצ'פר את האנשים שלכם, או ליסוע באוטו לאילת. מי צריך את זה? חובה רכבת לאילת, ומי שלא מבין זאת, צריך לרדת מהארץ, באוטו אם הוא רוצה !!! הילה | 26.04.09 (ל"ת)
3. פקידוני האוצר גם לא רצו להתפיל מים !! ותראו לאן הגענו , די מספיק הם לא צריכים לקבוע שום אסטרטגיה , בשביל זה יש פה שרים ומערכת פוליטית שתיקח החלטות אסטראטגיות ולא תמיד כלכליות לרגע. ק | 26.04.09 (ל"ת)
2. פיתוח רכבת ? - דוקא בגוש דן, גם לטובתצ הפריפריה כי כאשר יגיעו בשעתיים מראש פינה יהיה להם לאיפה להמשיך. | 26.04.09 (ל"ת)
1. תחשוב עם הראש בלנקוב, ברור שעדיף רכבת, לא מספיק כל התאונות בכביש הערבה!!! רכבת מאפשרת לך להנות מהדרך, לשבת לדבר עם המשפחה, לקרוא ספר, תנסה לא תתאכזב. אורית | 26.04.09 (ל"ת)
בלעדי - התנגשות חזיתית: יוגב רוצה רכבת לאילת, בלינקוב מעדיף כבישים
32 תגובות לכתיבת תגובה