אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבאגט המכני: סיטרואן C5 החדשה

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
מי שקבע את המחיר הוא כלכלן פג תוקף!!! מה זה המחיר הזה???
אנשים שיכולים להרשות לעצמם סכום כזה יוסיפו עוד קצת ויקחו רכב מליגה אחרת בכלל.. פשוט מאד מחיר לא מוצדק עבור רכב עם 4 הילוכים בלבד ומנוע וגיר מסוכסכים, קרי תאוצה מחורב**. לי יש C4 חדשה שהיא גם עם אותם חסרונות שדרך אגב מעצבנים לאללה... הייתי הולך על פסאט או מזדה 6 משנת 2008
דויד בראל | 04.09.09
13.
קצת חבל
רכב עם מנוע מיושן, תיבת הילוכים מיושנת לא ברור מדוע לא בקבוצה 4 (כפי שהיה עד כה) תראו מה קרה להונדה האקורד נחטפה כשהיתה בקבוצה 4 ולא נמצאת על הכביש כשהיא בקבוצה 5 תראו כמה סיטרואן פיקאסו יש בכביש שאלתם את עצמכם למה - כי זו מכונית משפחתית מדהימה בקבוצה 4 אני מציע ליבואן להפעיל לחץ על הפרנסאווים ולהוריד את המחיר (כמו שעשו עם המונדאו) וללחוץ את המכונית לקבוצה 4 ואז נראה אם הוא יעמוד בצבר ההזמנות נ.ב. אני נוהג בסיטרואן פיקאסו
מיכאל | 17.05.09
11.
מדוע היבאן מתעקש לפספס????????
הרכב נוח ועיצובו מדהים, אבל היבואן מסיבה שגויה תמחר אותו יקר,כך,שכמעט לא יימכר. הרכב עשוי להיות להיט הסטרי אם יבוצע להלן: 1. מחיר עד 145 אלש"ח- בגרסת מתלים רגילים; 2.גיר אוטמטי של 5 הילוכים מינימום. 3. עלות טיפוליים שפויה. חשו לזכור,שהרכב מתחרה עם המונדאו וה- 6 של מזדה, שהוכיחו אמינות וסחירות מרשימה. פרופ' שיווקי
פרופסור שיווקי | 05.05.09
10.
צרפתים משתפרים
אין להם ברירה, כולם דורכים עלים, אפילו איטלקים רנו יצא עם לגונה החדשה - הרבה פחות מתוחכמת והרבה יותר אמינה , C4 גם הרבה יותר אמינה מקסארה, צרפתיות צריך לאהוב או לשנוא, הם די דומות לנשים שלהם, מפנקות אך לא אמינות, אוהבות להחליף בעלים הםבחירה די טבעית בין נוחות אמריקאית לשימושיות האירופאית, עכישו הם מבטיחות גם יותק אמינות, נחיה ונראה
ari | 05.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת