37. קנייה מליסינג ולאחר כל המצב הקשה........היבואנים אינם מורידים מחיר ממש....אז אולי הפתרון...לנסוע לטורקיה..לקנות הונדה חדשה ..כ13 אלף דולר...לטייל באזור....ולהגיע איתה לארץ......אנני יודע מה ייצפה לי כאן......יש להניח שבמקום כ140000 א ש יעלה סביב 90?...האם נכון .?????? איציק | 30.05.09 (ל"ת)
35. ל-12 מס' 6 כתב בגנות רכישה מליסינג - אתה "מאשים" אותו ככותב "מטעם". מישהו אחר כותב בזכות קניה מליסינג - לבטח הוא כותב "מטעם". נו ? אז מה נותר ? רק אמא שלי ,שלא כתבה כאן תגובה - רק לה אין אינטרס ? אסור כבר להביע דעה ולא להיות חשוד כאינטרסנט ? אגב: לי (!!) לבטח אין כל אינטרס :))))))))))))) יאיר | 20.05.09 (ל"ת)
33. נק' למחשבה ,לפני קנית רכב ליסינג כללית מחיר הנפט במגמת עלייה , במקרה האטוב יתיצב על 70 $ לחבית או שיטוס למעלה. עלויות של רכב כוללות את הקניה + דלק+ תחזוקה . יצרני הרכב במילכוד , תקועים אם מלאיים ,תקועים עם טכנולוגיות מיישנות . חב' שתשכיל לצאת ראשונה מהמילכוד ,תעלה על מסלול של רווח .מייזמים משותפים כגון "בטר פלייס " של יצרני רכב וחב' לטעינה חשמלית יקטינו את רמת הסיכון של כל חב' בניפרד . חב' הליסינג בישראל תקועות עם כלי רכב במלאי , כאלה שהוחזרו טרם הזמן וכאלה שהוחזרו בתום תקופת הליסניג , עקב העליה במפוטרים לא צפוי שהשוק יתאושש בחצי השנה הקרובה , בכל מקרה יצירת מקומות עבודה חדשים לא תהא חדה אלא הדרגתית. המסקנה - לבחון אפשרות ליבוא רכב אישי, קניית רכב ישירות מיבואן /והלוואה מבנק בהתאם לצורך או להמתין לרכב חשמלי . עד 2011 צפויים לצאת כ 5 דגמים למיבחר. | 19.05.09 (ל"ת)
32. אני בחיים - אבל בחיים!! לא קונה יותר רכב מחברת ליסינג. בשנת 2003 רכשתי רכב בן 4 מחברת "אוויס", ההנחה שקיבלתי היתה יפה מאד יחסית - 15% ממחיר המחירון. שמחתי. לאחר מספר חודשים החלו להופיע התקלות שהעידו מעל לכל ספק שהרכב עבר... איך אומר את זה בעדינות? חיים לא קלים, טיפולים לא בזמן, בקיצור - רכב שעבר תקופת התבגרות לא קלה. אבל זה היה האוטו שלי, וחשבתי להישאר איתו כמה שנים - התחלתי לתקן כל מה שהיה צריך וההנחה של ה-15% נעלמה כלא היתה. הרכב הגיע למצב שהוא מוחזק בצורה מעולה!! כל מה שהיה פגום הוחלף - והרכב הפגין אמינות מעולה. שמחתי - חשבתי שבסך הכל, כעת יש לי רכב אמין מאד ומוחזק מספר שנים על ידי איש פרטי - ההיסטוריה הבעייתית של הרכב בעצם נמחקה. לפני שנסעתי הנה לארה"ב לצורך עבודה - מכרתי את המכונית... מחיר המחירון? 38,000 שקל. כמה קיבלתי בסוף? תחזיקו חזק - חזק מאד: 6000 שקלים - וזו היתה ההצעה הכי גבוהה שקיבלתי אחרי חודשיים של ניסיונות מכירה. אני את הלקח שלי למדתי: מצידי - כל חברות הליסינג - גם אם יתנו מכוניות בחינם, אני לעולם, אבל לעולם לא נכנס יותר בשערי חברת ליסינג לקנות רכב. שילמתי שכר לימוד לא זול - אבל את השיעור שלי למדתי. רונן | 18.05.09 (ל"ת)
30. רכישת רכב מליסינג במידה והינך קשור לרכב מחברת ליסינג ואינך מעוניין לחדש ליסינג והחברה מעמידה לרשותך אופצית רכישה אטרקטיבית, לדעתי זו קניה נכונה, מאחר אתה קיבלת רכש חדש ורק אתה השתמשתה בו לאורך כל התקופה והייתה מרוצה ממנו , אין כל סיבה לא לרכוש אותו במידה ואינך מחדש ליסינג ואין לך רכש חלופי בבית אילנה | 18.05.09 (ל"ת)
29. קונה רק מ"פרטי" לדעתי- שווה לקנות רק מאדם פרטי, רצוי רכב בשנות חייו הראשונות, כל הסיפורים על הליסינג לא תורמים לענין, לכן גם יד רשונה וגם יד שניה ושלישית קונה רק אבל רק מדם פרטי. דני | 18.05.09 (ל"ת)
25. תגובה ל acc (23) - נכון מאד, קוראים לזה מינוף חברת הליסינג מביאה 10,000 שקל מהבית ולוקחת עוד 90 אלף כדי לקנות משפחתית ב 100 אלף (שלך הפרטי עולה 114 אלף). אם הכל הולך כשורה אין בעיה, אבל אם מגיעים עשרות טוקבקיסטים מלמעלה ומסבירים על החסרונות בקניית רכבי לסינג, וכתוצאה מכך מחירי הליסינג המשומשים צונח, לא חזק מדי - רק יותר מ 10,000 השקל אותם החברה הביאה מהבית אז יש לנו בעיה... בקזינו קוראים לזה מינוף 1 ל 10 ואם טעית בכיוון ביותר מ 10% הבית מוחק אותך. עכשיו שהבנת את רמת הסיכון האדירה בה פועל סקטור הליסינג מה דעתך על השקעה במניות או בחובות (אגח) של פירמות בסקטור? יפה (אני יוצא מהנחה שאתה קצת בהלם). עכשיו הבנת את המילכוד בו הם נמצאים. dw | 17.05.09 (ל"ת)
24. שאלה מדוע "תמחור גבוה של הגרט הנו שמרני"? במקרה כזה צפוי הרכב במכירה להקטין את הרווחים יותר מאשר רכב שהופחת יותר ושוויו בספרים נמוך יותר. ממש לא הבנתי את הפסקה הזו... (שלוש פסקאות מהסוף) תודה. יוספוס | 17.05.09 (ל"ת)
22. לא קונים רכב זה יעלה את הביקוש למכוניות משפחתיות מובילות משומשות עד 80,000 ק"מ תלוי כמובן ביצרן ובדגם בק | 17.05.09 (ל"ת)
20. כדאי לחכות מחדש אוקטובר בארופה יוכלו ליצר רק מכוניות אאורו 5,עם הקשיים שיש לחברות כבר היום, והעודפ שלדגמי אורו4, שיוצר עד סוף השנה, תהיה התמוטות של מחרי הרכב, אולי כדאי לחכות. אורי | 17.05.09 (ל"ת)
19. מי שלא מונחה עי אגו מוטב שירכוש רכב מהשכרה זה משתלם מכל הבחינות רכשתי לא מזמן רכב מהשכרה וזאת לא פעם ראשונה מגוון דגמים משנת 2006 עולים 50 אלף ש"ח לערך.כולם עוברים טיפול ונמסרים כחדשים עם אחריות. עוד ארבע שנים כאשר ארצה למכור גם אם ארד קרוב ל50 אחוז ממחירון לא הפסדתי היות ורכשתי בזול. שימו לב אדם רוכש חדש ב110 אלף ומוכר לאחר חמש שנים עם הרכב במצב טוב ב55 אלף. בהשכרה אתה רוכש בחמישים ומוכר במקרה הגרוע אחר ארבע שנים בעשרים. תנסו לתמחר הכל עם ריביות ותראו כמה נחסך ואין הבדל באיכות חיים אבי | 17.05.09 (ל"ת)
18. ליסינג אני למשל מעוניין ברכישה של 6 מכוניות מחברת ליסינג אבל לא במחירים שהם מציעים אז מה יותר טוב להחזיק הרכבים נטושים במחסני ערובה ? או להורי מחיר ולנסות להיפטר מהמלאי? נתי גי'פ שחור | 17.05.09 (ל"ת)
17. "אתגר" או "בעיות"? למה שהיו קוראים פעם "בעיה" היום קוראים "אתגר". היום אני מבינה שזה לא רק שינוי סמנטי אלא, מהותי. פעם, אכן, נהול לא נכון היה מביא את העסק, מנהליו ועובדיו לבעיה. היום, הבעיה היא שלנו, המשקיעים, שכספם "נבלע" בתוך העסק. לכן, בשביל העסק זה כבר לא בעיה אלא, אתגר, איך למשוך מאיתנו עוד ועוד כספים. אחת מכאן | 17.05.09 (ל"ת)
16. אף אחד מהמגיבים לא הבין את הכותרת הוא לא דיבר על אנשים פרטיים שקונים מכוניות, אלא על חברות הליסינג. תקראו את תוכן הכתבה, הוא מדבר על צמצום מלאי רכב של חברות הליסינג ואומר שחברת ליסינג שקונה מכוניות עושה טעות. בשום מקום הוא לא התייחס לאדם פרטי... קצת הבנת הנקרא. הקורא הנבון | 17.05.09 (ל"ת)
14. אני מת על ההגזמות... מה כבר יכול להיות פאטאלי ברכישת רכב? הפסד כספי מסויים? תקלות פה ושם? זה לא חיים ומוות או שכן? יובל | 17.05.09 (ל"ת)
12. ל מגיב 6 כמה עולה להגיב...????????? זה לפי תגובה או שאתה מקבל לפי שעה רק סמוי יכול לדבר כך על ליסיניג ולא .אין לי שום אינטרס מוטי | 17.05.09 (ל"ת)
11. שמלצר מרחיב פעילות כי מתכנן להיות יבואן מקביל יש לו כבר תשתית לזה. לא ברור מדוע כל האחרים לא הולכים בעקבותיו. הרי לפני כחודש כבר עבר החוק שיפתח את השוק לתחרות מול היבואנים הבלעדיים. בעוד כחצי שנה - ב-2010 - אפשר כבר להתחיל לפעול. אז מי יותר חכם, הורוביץ או שמלצר? טייס | 17.05.09 (ל"ת)
10. מי בכלל רוצה לקנות רכב שהיה בליסינג, עם אבזור נמוך ואחרי שהרכב זכה ליחס מזלזל אם אין לכם כסף, אל תקנו, סעו באוטובוס או במונית, הכי זול, בלי חנייה, בלי עוןיות נלוות , בלי בזבוז זמן על תחזוקה, דלק, ביטוחים , תיקונים וכל העושק הזה . ואם אתם במרכז תלכו ברגל או סעו באופניים, הכי כייף , הכי טוב. סעו לשלום. רק 5.5 ש"ח | 17.05.09 (ל"ת)
8. או שאני לא הבנתי או שהוא לא הבין הכותרת אומרת "מי שקונה היום מכונית עושה טעות פטאלית". זה מצד אחד, כשמאותו הצד הוא מדבר על חברות הליסינג האחרות שמגדילות נתח שוק. מצד שני - הוא מדבר על המחירים הנמוכים של מכוניות מיד שניה. אז מי עושה טעות פטאלית - הציבור או חברות הליסינג? כי לדעתי הציבור הבין טוב מאד, וקונה היום רק יד שניה ולא הולך לליסינג. דני | 17.05.09 (ל"ת)
7. הוא מתכוון: מי שקונה מכוניות לא ממנו... המחירים יעלו כי ביבי מעלה אותם אם תרצו או לא. מומחה בתחומו | 17.05.09 (ל"ת)
6. יד שנייה מליסינג רכבי הליסינג עוברים טיפולים מתחת לכל ביקורת. החלפים ישנים ולא מקוריים, הטיפולים מינימליים ומבוצעים ע"י אנשים לא מקצועיים כאשר הם מבוצעים בכלל. ידועים לי מקרים בהם הוציאו מרכב ליסינג חלקים מקוריים ושמו אחרים לפני המכירה שלו. ועדיין לא דיברנו על הנהגים שמתיחסים לרכב כמו לג'יפ. רכב ליסינג תפעולי משומש לא שווה אפילו חצי ממחירו בשוק, שלא יעבדו עליכם. זה גם זמן טוב להזכר בקומבינה שמחקה את זהות הבעלים הקודמים מהסטורית הבעלות על הרכב. תבדקו טוב מי היו כל הבעלים הקודמים של רכב מיד שנייה. עבדתי בחברת הייטק, היה ברשותי רכב ליסינג ולא תתפסו אותי בחיים רוכש רכב מחברות הליסינג, בטח לא במחירים שהן דורשות. | 17.05.09 (ל"ת)
5. להקטין צי רכב זה פטנט מוכר להצגת הכנסות "כאן המקום לציין כי צי החברה קטן ברבעון הראשון ב־1,400 מכוניות" בחשבון פשוט 1400 רכבים במחיר ממוצע של 50 אלף שקל מייצר הכנסה חד פעמית של 70 מליון שקל, כך גם אני יודע לייצר רווח רבעוני. דוד | 17.05.09 (ל"ת)
3. ליסינג קצת קשה לקבל עצה ממנכ"ל של חברה בצרות, הרי ברור שזה מה שהוא יגיד. לא חשבנו שהאדון ימליץ לקנות מכונית. הליסינג בנפילה חופשית והלקוחות מרגישים את זה, ואין להם חוצץ למנוע את הסוף המר. לקוח ליסינג | 17.05.09 (ל"ת)
1. לא נקנה, לא ניקח ליסינג, נישאר עם מכונית ישנה ומזהמת עד שתחנקו ותורידו מחירים! לשלם 2800 על מוקוס ליסינג ועוד שווי שימוש? כשאני איש מכירות שמתרוצץ כל היום לצורך עבודה? לקנות קורולה רובוטית שאף אחד לא יקנה ממני במאה אלף ש"ח? לא! אני מוכן ליסוע בפוקוס הישנה שלי עד שירדו המחירים בארץ אוכלת יושביה הזאת! מוני מימוני | 17.05.09 (ל"ת)
ראיון כלכליסט: מנכ"ל אוויס: "מי שקונה היום מכוניות עושה טעות פטאלית"
37 תגובות לכתיבת תגובה