אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פו"ש אחרון: הפיינל פור של ליגת העל - עם שיא של ספונסרים

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
איציק רהב - מוכר לוקשים תגובה ל-2
איציק היקר, חבל ששכחת לציין שעיסוקך הוא מכירת מדיה במשחקי ספורט, נוכלים כמוך המוכרים סחורה של אחרים במחירי דירות יוקרה הם הגורם לבעיות הכלכליות בספורט. על הקבוצות להפסיק את תופעת תשלום העמלות לגורמים דוגמא איציק רהב. דפנה מהמנהלת
דפנה  | 19.05.09
2.
הפרסום בספורט עובד
סוף סוף מפרסמים מפנימים שמה שקורה במגרש ןנראה טוב במגרש ברמצעות מערכות הלדים המתקדמות וכל אלמנט אחר, מביאים תועלת וזולים יחסית לכל פרסום וחשיפה אחרים בכל מדיה אחרת כולל הרכישה של החסויות בטלויזיה. את הנתונים הללו ניתן לבדוק באמצעות מערכות מידע מתקדמות, כפי שעושים בכל שאר העולם המערבי המתקדם---- זמן חשיפה, איכות חשיפה, גודל על המסך, איכות הנצפות, וכמובן בהשוואה לתשלום נקודת רייטינג
איציק | 19.05.09
1.
מפרסמים היכנסו מאוד חשוב
הנושא של ספונסרים לאירועי ספורט גדולים חייב לגדול בארץ,צריך להבין בארה"ב על אירועי סדרות הגמר של הכדורסל והפוטבול יש חסויות בעשרות מיליוני דולרים והחברות הגדולות שיש להם קצת שכל מבינות שהפוטנציאל והחשיפה היא אדירה. למשחק הכדורסל יש צופים בעלי תרבות שונה מזו של הכדורגל,בכדורסל יש הרבה אנשים בעלי מעמד כלכלי בינוני וגבוה לא כמו צופי הכדורגל שחלקם ארסים חסרי תרבות וערכים מינימלים שבאים להתפרק במגרש,הפיינל פור של הכדורסל הוא לדעתי האירוע שהכי יכול לתרום לחברות הגדולות מבחינת פירסום (כל הכבוד לחברת ב.מ.וו שהבנתי שלקחה על עצמה חלק נרחב מהחסות על המשחקים ולפי מה שאני מבין הרווח באירוע כזה הוא פי עשרות ממחיר הפירסום,- (לדעתי במשחק הגמר שיתקיים ביום חמישי סה"כ הצופים במשחק בטלווזיה+בהיכל יהיה בסביבות ה-500 אלף איש ומעלה )
דיוויד | 19.05.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת