אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנה לרפורמת העמלות: לא משווים מחירים, לא עוברים בין בנקים

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
כל שנה מבקשים ממני למעלה מ25 ש"ח עמלת הקצאת אשראי
לפני כן זה היה בחינם לפי גובה הסכום שהבנקאי היה מאשר לי. כרגע אם אתה משלם על עמלת הקצאת אשראי אתה יכול לבקש אשראי עד 8,000 ש"ח או יותר מכך . מה זה השטויות האלו? אישרו לי 20,000 ש"ח אשראי על משכורת של 4,000 ש"ח! העיקר ששלמתי את סכום העמלה. אם אני אסתבך זו תהיה בעייה שלי לא שלהם. לפני שגבו את העמלה התמכחו איתי על גובה האשראי שיסכימו לתת לי והסבירו לי מה המשמעות של אשראי גבוה יותר. היום - תשלם תיקח וכמו שרשמו לפני - כל סכומי העמלות גדלו ואין אפשרות להתמקח, ניסיתי ועוד לפני ששאלו עם מי הם מדברים הודיעו לי שסכום העמלות לא ניתן לשינוי.
אורנה | 21.06.09
23.
אנשים פשוט מטומטמים,
את הבדיקה עשיתי והבנק שלי מיד הוריד את העמלות לעמק השווה עבור שנינו אנשים פשוט אהבלים וחושבים שלעבור בנק הוא לחצות מדבר זה כל כך פשוט וקל שאף אחד לא מתאר לעצמו אפשר גם לקבל הלוואת מעבר בריביות ממש אטרקטיביות פשוט צריך לעבור ולא להיות נמר של נייר !
נמאס לי | 21.06.09
21.
הבנקים והמדינה בכלל........... הרס לאזרח הרגיל
הנקים בישראל מתאללים בלקוחות שלהם...... - עמלות גבוהות - חוסר רצון להקל בזמן העברת חשבון מבנק לנבק. (דבר שעולה המון כסף והמון זמן ללקוח) - אפלייה בין לקוחות נשים ולקוחות גברים - קשר טלפוני קשה... יותר קל להתקשר לבית הלבן בארה''ב...מאשר לסניף בנק שלך בישראל. - חוסר כבוד מוחלת ללקוחות, אלה אם כן יש לך המון המון כסף בבנק! העזרח ה"פשוט" פשוט אפס בעיניי מנהל בנק... פשוט נורה מה שקורה הארץ בבנקים.... והכי חשוב....... פתאום... מאז שאני בחו''ל אני מצליחה לנהל חיים נורמלים ולנהל את העסק שהעברתי גם לחו''ל כמו שצריך...!! - דרך אינטרנט אני יכולה להצע כל פעולה שאני רוצה וצריכה כדי לנהל עסק - עמלות לא הסטריות - יחס בבנק של כבוד - קשר טלפוני קל ויעיל - קשר דרך דואר אלקטרוני חיים שקטים ונורמטיבים שכבר שכחתי בארץ מה זה!!!
שרון | 21.06.09
19.
העמלות רק גדלו, במיוחד אלו של כרטיסי האשראי
יש כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שנותנים פטור מדמי כרטיס, חפשו אותם. בקיצור, הרפורמה רק החרימה את המצב, הבנקים עשו יד אחת וכולם העלו את העמלות באופן גורף והורידו את הריביות על חסכונות. מי שהיה עני נעשה יותר עני ומי שעשיר ימשיך להתעשר ואלה בעיקר בעלי השליטה בבנקים.
מאוכזבת | 21.06.09
15.
איפה הצדק, מדוע צריך להתמקח על כל דבר במדינה הזו???????למה זה לא הפוך
כרגיל הבנקים תמיד מרויחים ואנחנו מפסידים אני שוקלת להוציא את הכספים שלי עדיף לשמור בבית ולא בבנקים ה....... זה אבסורד שאין על מי לסמוך בבנק!!! היכן היועצים אנחנו משלמים עתק עבור השירות לא?!?!?!?!?!?!? אבל אם אתה שותק אז תאכל אותה!!!!!!!!!!!!!!!!! בושה וכלימה שכך מתנהלים בנקים בשנות ה......
t, | 21.06.09
14.
צריך לפצל את הבנקים ליחידות קטנות (כמו standard oil)
הבנקים יותר מידי גדולים על מנת שתהיה תחרות וזו הסיבה שהרפורמה לא "עובדת". יותר מידי רגולציה על הבנקים גם פוגע בתחרות. במצב הקיים שום דבר לא יעבוד. צריך לחלק אותם לחלקים וזה יאפשר תחרות = וגם למנוע מהם לקנות אחד את השני.
ד"ר בנק | 21.06.09
13.
אכן רפורמה לרעת הלקוח כמובן
אולי האוצר הוזיל וביטל חלק מהעמלות אבל בפועל אני יודעת שאני משלמת כמעט פי 2 מבעבר, וזהו המצב גם אצל חבריי הקרובים. פי 2 זה אומר עוד כ 20 ש"ח לחודש, והאוצר חושב שבשביל סכום כזה נעשה סקר בין הבנקים (לא שאני אישית חושבת שיש בינהם הבדל כזה גדול). האם מישהו שם באוצר מודע לכמה שמעבר בן בנקים יכול להיות מסורבל ? העברת כל הוראות הקבע , ביטול כ.אשראי, הנפקת כ.אשראי חדשים, הקמת הוראות קבע בכ.האשראי, מעקב אחר הוראות קבע כדי שלא יפלו בין הכסאות (וכן זה קרה לי, שלא לדבר על הריביות שמצמידים במקרה כזה). באמת תהיו קצת מציאותיים !!!!!! טובת הלקוח לא ממש נראת כאן באופק, זה דומה יותר להתעשרות הבנקים על גב הלקוח כאשר האוצר נותן כתף מאוד רחבה לעניין .. העצוב בדבר שהרבה אין מה לעשות, נוצלנו בעבר וננוצל גם בעתיד ובשקט !!!!!!
שפי | 21.06.09
10.
לא ברור מי היה אמור להרוויח
אולי בעלי עסקים הרוויחו. ברור כי האזרח הפשוט, זה שעמלותיו החדשיות היו כ- 10 ש"ח, עמלותיו הפכו ל 13 ש"ח. כל ביקור אצל פקיד בנק הפך למפלצת שעולה 6 ש"ח. כל פעולה שהייתה 1.21 ש"ח היא עתה 1.76. אז אולי תסבירו לי איך הרפורמה הזאת הייתה אמורה לעזור לנו??????
אורית | 21.06.09
6.
הקלות על מעבר בין בנקים
אם רוצים לתת את הכל ללקוח, צריך לעשות את המעבר מבנק לבנק קל ככל האפשר. תחשבו מה היה קורה אם היה קל לעבור מבנק לבנק כמו שעוברים מחברה סלולרית. אם יכריחו את הבנקים לתאם את מעבר הלקוח כלומר, ברגע שלקוח עובק בנק, הבנק שהוא עוזב חייב(!) לדווח לבנק השני על כל הוראות הקבע, ההתחייבויות בכרטיסי האשראי וכו', הבנק השני "ישכפל" את החשבון אצלו וללקוח תהיה מעט מאוד עבודה.
ניר | 21.06.09
3.
ועוד משהו (בהמשך לתגובתי המפורטת מקודם)
אם אני רוצה לעבור בנק - אני בבעייה קשה - כל החסמים עדיין קיימים - יש לסגור את כל החוב לחברת האשראי, להעביר את כל התשלומים לבנק אחר, להעביר את המשכורת לבנק אחר, להעביר את כל החיובים (הוראות הקבע) שהיו בכרטיס האשראי, לכרטיס האשראי החדש. בקיצור - לא ממש ניתן לעבור בנקים.
 | 21.06.09
2.
מאז הרפורמה, אני משלם כ 30 אחוז יותר, ולו מהסיבה שהעמלה הבסיסית
עלתה ב 30 אחוז. דמי "ניהול חשבון" - עלו מ 10 שקלים, ל 13 ש"ח = עליה של 30 אחוז. בממוצע בחודש - אני "מבצע" כ 4-6 פעולות : קבלת משכורת סליקה של כרטיס אשראי משיכת מזומן העברת סכום מסויים לחיסכון בבית השקעות (ולא בבנק הגנב) ומידי פעם איזה צ'ק (לחתונה או אירוע אחר) =-=-=-=-=-=-=-=- סה"כ - 6 כפול 1.4 ש"ח = 8.4 ש"ח + השלמה למינימום של כ 5 ש"ח מעבר לזה - העמלות על "תפעול" כרטיס אשראי - שהוא בעצם שלוחה נוספת של עמלה של אותו בנק (שכן חברת האשראי בבעלות מלאה של הבנק) - עלו ביותר מ 100 אחוז - מ 6 ש"ח לפני הרפורמה, ל 12 עד 17 ש"ח בחודש. הרפורמה הזו (כמו כל רפורמה אחרת בישראל), לא רק שלא היטיבה עם הצרכנים, אלא אף פגעה בהם בצורה קשה.
 | 21.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת