6. מאות מערבלים ואלפי קו"ב בטון בפחות מ48 שעות. מי חוץ מרדימיקס יכולה לעמוד במבצע שכזה? לא סתם זו קבוצת מוצרי הבנייה מספר 1 בישראל! B | 25.06.09 (ל"ת)
5. תכנון נכון למרקם עירוני מגדל דיזנגוף החדש מדגים יפה כיצד תכנון נכון של המגדל עצמו יכול להוביל לבנייה לגובה מבלי לפגוע בשכנים. לא כל מגדך ראוי להיבנות בתל-אביב, על כך אין ויכוח. ברם, במידה ויזמי המגדל מתכננים מראש בנייה חכמה הכוללת פסאז' מסחרי שיהיה בחזית הבניין ועיצוב המגדל עצמו לא נעשה בצורה קיצונית המבליטה אותו לרעה על פני שאר בתי הרחוב התוצאה הסופית הרי היא משובחת. לצערי, רק פרויקטים בודדים מראים חשיבה נכונה שכזו. מלבד המגדל החדש בדיזנגוף נתקלתי במקרים דומים רק במגדל G של גינדי והמגדל הנבנה בצומת רמז/ארלוזרוב. כולי תקווה שבעתיד יותר יזמים יבנו לגובה בצורה אשר משתלבת עם המרקם העירוני ועם הרחוב, במקום פרויקטים אשר מנוכרים לו. עירוני | 24.06.09 (ל"ת)
3. עוד ועוד מגדלים.. אבל אין מקום לכל כך הרבה מכוניות וזיהום אוויר ! נמאס כבר, תנו לנו תחבורה ציבורית נורמלית ולא מזהמת במקום עוד מגדל שן. | 23.06.09 (ל"ת)
2. מה עם מגדל יצחק אלחנן???קצת פרטים? גם דורי בונה אותו?האם הופסקה הבנייה בעקבות הערר שהגישה מיטל להבי על 40 קומות הבניין?האם נתיבי הכביש יורחבו משני נתיבים לשלושה נתיבים לכל כיוון?והאם השדרה שתיבנה לאורך רחוב יצחק אלחנן ושתתחבר לשדרות רוטשילד מתוכננת להיבנות במרכז הכביש או לשמאלו?קצת פרטים בבקשה,,,,, תל אביבי | 23.06.09 (ל"ת)
1. ביצוע הרפסודה בשם חברת נסבר קבלן המשנה של א דורי שביצע את עבודת הרפסודה הננו מאחלים בשעה טובה ובהצלחה מרובה הן ליזמים והן לחברת א דורי. בברכה ניסים עסיס ניסים עסיס | 23.06.09 (ל"ת)
סותמים את הבור בפרישמן
7 תגובות לכתיבת תגובה