אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל זכיינית הרכבת בירושלים: המדינה לא התחשבה בתושבים בעת התכנון

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ספרו לי על זה
שערוריה שאין כדוגמתה, היחס הזה אל התושבים. מצב הפקקים בעיר הגיע לכך שלא חשוב מתי אתה רוצה לנסוע ולאן, תעמוד בפקק. מרכז העיר הרוס באופן טוטאלי. זה לא רק חוסר התחשבות בתושבים, זה זלזול עמוק בהם. העיר הפכה בלתי נסבלת לגמרי. העירייה והמדינה ויתרו עלינו, ואני עוזבת את העיר. זוועה.
שקדיה  | 22.06.09
5.
בגרמניה החלו לבטל את הרכבת הקלה ולעבור לתחתית ועילית - הקלה לא יעילה.
בגרמניה, במיוחד בברלין החלו לבטל את הרכבת הנוסעת על הכביש והחלו בהוצאת הפסים. הרכבת הנוסעת על הכביש הוכחה כפחות יעילה ותופסת נפח ונתיבי תנועה . במקום זאת משקיעים ברכבת תחתית ועילית. לא במפלס ועל חשבון התנועה. ואצלינו כמו חלם מקימים אותה.
 | 22.06.09
2.
מישהו חייב לתת את הדין
לא יתכן שכל כך הרבה מחדלים התרחשו עד כה ואף אחד לא נתן את הדין על כך. עשרות אלפי תושבים סובלים יום יום בכבישים ברחבי העיר, העבודה מתקדמת (או יותר נכון זוחלת) בקצב של צב. אין אור בקצה המנהרה!!!! האשם העיקרי בפרשה העגומה הזאת הוא ראש העיר הקודם מר לופליאנסקי שלא טרח לעקוב מקרוב אחר ביצוע והתקדמות הפרוייקט. ככה זה שנותנים לאיש "חביב ונחמד" אך בטח לא מקצועי לנהל עיר.
ירושלמי | 22.06.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת