10. כמובן שבארץ לא יתנו לטעון רכב מהשקע הבייתי כי אחרת מאיפה אגסי יעשה את המליונים שלו? גיל | 25.06.09 (ל"ת)
9. המדינה כמובן תחסום אפשרות להטעין את הרכב מהשקע הביתי כל זאת בטענה חסרת בסיס זו: שתהיה שליטה וניהול חכם של צריכת חשמל מנקודות ההטענה , שלא יגרם עומס מצריכת יתר. הרכבים מן הסתם יטענו בשעות הלילה עד הבקר בשקע הביתי, בזמן שצריכת החשמל ממילא בשפל. המדינה גם יכולה לתת הטבה של סבסוד רכישת תאים פוטו וולטארים להפקת חשמל למי שירכוש רכב חשמלי, ובכך לבטל או להפחית בצורה ניכרת את גדילת צריכת החשמל משימוש ברכבים חשמליים. גם הסביבה תרוויח מכך. אורי | 24.06.09 (ל"ת)
7. אני לא מצליח להבין למה לא ניתן לעשות את זה כמו מצבר בזמן שהוא דולק הוא גם מטעין אותו את זה כמו מצבר בזמן שהוא דולק הוא גם מטעין אותו קובי | 24.06.09 (ל"ת)
6. ניגמר החשמל ?- תוציא גנראטור מהבאגז' ותטעין את האוטו לכל אלה שפוחדים להתקע בירושליים - מה בעיה לשים גנראטור בבאגאז'? חוץ מזה למה לנסוע לירושליים במכונית? - זה ממש ביזבוז כסף, הרבה יותר זול באוטובוס... | 24.06.09 (ל"ת)
3. ברכב חשמלי חייבים לתכנן כל נסיעה כדי לא להתקע. כמו צלילה או טיסה. כאב ראש. ואיך בפקק בחום יולי אוגוסט נזהה רכב חשמלי? החלונות שלו פשוט יהיו פתוחים (לא יופעל מזגן כדי להצליח להגיע ליעד) אורי | 23.06.09 (ל"ת)
2. איך אפשר לנסוע ככה ???? אם אני גר בהרצליה ורוצה לנסוע לירושליים לא נורא רחוק בארצנו הקטנה ורק מהרצליה לירושלים המרחק הלוך ושוב הוא יותר ארוך אני צריך לנסוע לירושלים ושם לעצור ל8 שעות ? בקיצור המרחק ביננו לבין רכב חשמלי מאד מאד רחוק דן | 23.06.09 (ל"ת)
1. 8 שעות טעינה?! יאני הקצאה מקסימלית של 160 ק"מ ליום. לא הרבה בכלל במיוחד בחול ומה קורה אם נתקעים בפקק באיילון? נהיגה מאומצת עם מזגן בפול יוריד את המרחק לכמה? 130ק"מ? אם רוצים גם לחזור אזי 65ק"מ כל כיוון... ירון | 23.06.09 (ל"ת)
פרסום ראשון: פורד פוקוס חשמלית כבר בשנה הבאה
10 תגובות לכתיבת תגובה