אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שברולט קרוז נגד מאזדה 3: הגודל לא קובע, האיכות כן

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
הכי אמיתי שיש............
שלום לכולם, אני חושב שכולכם מדברים נכון, כל אחד אוהב את הסביבה המוכרת לו! היא פשוט נוחה לו! אני אוהב לנהוג...אוהב לחוות את הנסיעה, ודאי תסכימו איתי שאין כמו לינהוג בתחושת ריכוז גבוהה כל כך עד כדי חידוד חושים שניראה כאילו בעברך היו מנוטרלים.... זה ניקרא חיבור! אני אופנוען לשעבר, רוכב כביש לאורך שנים, ויתרתי על זה כדי לרכוש רכב לטובת המשפחה.... אישה, ילד/ה.... ובכן חברה, נהגתי על המאזדה 3 כארבעה חודשים, אחלה רכב, גאווה לעיניים, ישיבה נוחה, ניראת קורצת בעיצוב, מאיצה מעולה, צריכת הדלק אהה.... בסדר. בעבר, לפני המאזדה הייתה לי יונדאי קופה מנוע 3 ליטר, ככה להרגיע את הירידה מהדו גלגלי לארבע, הישיבה והאיבזור עוטפים במיוחד בצורה ספורטיבית ומפנקת, המנוע שואג לעוד ומספק את הסחורה, והמראה החיצוני נחמד, הייתי מעדיף את הדגם הישן של 97/8 עם הביצועים והפנים... ועדיין מרשימה........ לא דו גלגלי אבל יש אנדרנלין. את המאזדה 3 החלפתי בקרוז, כמובן דרך העבודה... חחח.... הסיבה להחלפה היא המון פרמטרים שהיו חשובים לי ברכב... אז ככה, הקרוז מספקת מראה קרבי מבחוץ וגימור נוצץ של יוקרה, כיף שמסתכלים עליך ברחוב, החזות של הרכב מספרת עליך... קרבי או מישפחתי מידי(למך...) הקרוז מקבלת אותך לתוכה תוך כדי שהיא גורמת לך להתכופף מעט ולסגל כניסה לרכב שהוא ספורטיבי... מי שנהג ברכב ספורט מבין.. לאחר שניתמקם בכיסא... תהליך קל עד כדי גיחוך עקב המיקום הנוח וקל לתפעול של המראות.. הכיסא ההגה וכו' נבחין בהבדל שבין רכב מישפחה סטנדרתי לזה ששברולט יצרה.... כשאני מסתכל לפנים ורואה את הרכב מסתכל אלי... קרי שהאיבזור ברכב ממש תוחם אותך בסביבה קרבית,, כל כפתור פונה אליך ונגיש, התאורה נעימה לעין וברורה, הגימור של הכל מקבל אותי בתחושה שאני יד שהחליקה פנימה לכפפת משי, אז אני מבין שאני בעצם מחובר אליו ע"י התחושה שבא לי ממש כבר להניע ולהרגיש את הנסיעה הזאת, היא פשוט ניראת כחוויה שרוצים להתנסות בה! כשהנעתי והתחלתי בנסיעה הרגשתי המון הבדלים בינה ובין המאזדה, הנעימות שיש בשיוט כשהכביש הכי עקום מרגיש כמו שטיח אדום, האחיזה שנותנת מכונית שנידבקת לכביש, הרעש הספורטיבי שניגר מהמנוע בעזרת תיבת הילוכים בעלת יחס העברה מהיר ורציף של הילוכי כח, הרכב לא חזק במיוחד אך מספק תחושה של חווה ספורטיבית, נעילת הגיר במצב ידני בהילוך שניבחר... במאזדה הוא עולה אוטומטי כשהייתי מגיע לסל"ד הגבוה, ההבדל הוא בשני פרמטרים עיקריים, הבלימה שנעשית ע"י המנוע בירידה היא גבוה וגורמת לתחושת ביטחון, הרכב לא מאיץ עוד, מאידך הדרישה לכח זמין בהאצה מבוקרת כשהגיר מספק חוויה של "אתה תחליט אם אתה רוצה עוד... פשוט תעלה הילוך..." כמו כן הכניסה של מערכת מניעת החלקה אוטומטית, המערכת האיכותית שקיימת ברכב, יותר מהמאזדה, השקט והאקוסטיות שברכב... הרבה יותר שקטה מהמאזדה, המרחב שיש בה מדהים כולל את תא היטען.. ויש עוד תאים בפרונט שמספקים המון נוחות לפרטים הקטנים. אז מה היה לנו שם? אני אוהב הרגשה של חידוש, של מבטים שמופנים אלי, של חווית נסיעה ושל תיצרוכת דלק סבירה... אז הזמנתי בצבע שחור.... לכל אחד יש את הנוחות שלו, הצרכים שלו והסיפוק שהוא מפיק מכך. אני מאחל למי שאוהב כמוני את תחושת ההנאה והספורטיביות להזמין נסיעת מיבחן ולהיתרשם! אגב אני מתיחס למנועי 1.6 במזדה ובקרוז. המאזדה כבר ישנה בארץ והגיע הזמן לחדש ולנסות משהו אחר, משהו חדש, משהו שונה, הקרוז היא דגם חדש של שברולט, ועדיין..... בואו לא נשכח את היצרנית הוותיקה הזאת שהוכיחה אמינות לאורך כל השנים ותקלות מועטות בכל הדגמים, על ציר הזמן היא ללא ספק מנצחת את מאזדה. והמחיר.....?!?!?!?!?!?! זה לא כסף!!! זה אשקרה לשלם על חופש יומיומי, ניגמרו הימים שהייתי צריך סיבה לינהוג ברכב, אני פשוט נכנס ונוסע להנאתי בתחושה שהכסף ששילמתי עליה לא מספיק לרמת הפינורק שאני מקבל, התחושה היא פשוט תחושה של גזל ממש! מחיר בדיחה ממש! ממליץ מהלב להתנסות ולאו בשביל להרגיש את השונה והחדש..... בהצלחה בבחירה.
איש משפחה ספורטיבי | 09.03.10
47.
קרוז היא כשלון
יש לי קרוז 1600 דגם מפואר באופן פרטי . שעלתה לכביש ב חודש אוגוסט 2009 לסיכום הייתי אומר שמי שחושב לקנות את הרכב הזה חושב בדיוק ברגע זה לקנות את טעות חייו בכסף !!! אני מבלה ימים במוסך המרכזי בראשל"צ מתחת לאולם התצוגה , המשרדים , ההנהלה והשירות הספקתי להכיר את כל המנהלים בשמות הפרטיים ועד כדי כך שכולם כבר קוראים לי בשמי . הרכב מייצר תקלות מכל הסוגים במנוע, בגיר , במחשב הוחלפו כבר באוטו אין ספור רכיבים שונים בינהם לוח שעונים , הגה, מרימי "קמשפט" אני בהליך משפטי מולם אז תשוב פעמיים לפני שאתה קונה את ה-_ _ _ הזה !!!
שי | 25.01.10
44.
שברולט קרוז או מאזדה 3
חברה עד היום נהגתי בסריון ולפני שבוע החלפתי בליסניג לקרוז חדשה ואדומה , אני גר במושב ליד בית שמש ואני עובד בראשל"צ , אני כל יום עולה את העליות של כביש395 (למי מכיר אשתאול - צובה) והקרוז מטפסת בלי בעיה ובלי מאמץ מיוחד. נכון שמאזדה מהירה אבל חשוב לי בטיחות ונוחות ולשבת בקרוז כמו לשבת במליאבו החדשה (רק בלי העור) . גם ככה שוטרי התנועה נמצאים היום בכל מקום ובכול חור ועם רכבים אזרחיים ללא סימנים מיוחדים אז אין לאן למהר , אז מי שרוצה לנסוע ברכב מפנק שמרגיש אמירקאי ולא קוריאני או יפני שיקח קרוז
תומר | 10.12.09
40.
מאזדה 3 הרבה פחות טובה מהקרוז, מניסיון!!
אז למאזדה יש אחיזת כביש טובה יותר, אבל שברולט קרוז מרווחת, נוחה, תא מטען עדיף, מחיר, עיצוב, אחזקה - מאזדה3 טיפולים כל 15,000,שברולט קרוז 30,000 ק"מ, ביצועים- 12.8 בקרוז, לעומת 13.1 במאזדה 3. בקיצור סוכני מאזדה כבר לא יכולים להציף במקומות אחרים כי תמיד קוטלים אותם שם ומוכיחים להם שמאזדה זה בלוף יקר ולא אמין.
דוד | 24.11.09
36.
אחרי 3 שנים עם מזדה 3 אני עם קרוז עכשיו
בקצרה: הקרוז יותר נוחה ומרווחת במהירות שיוט לא רואה את המזדה (140 מרגיש כמו 100 במזדה) לפעמים ההילוך הנוסף מציק כשמתחילם נסיעה איטית אבל מתרגלים. נבחנה בנסיעה לאילת הלוך וחזור ועברה בהצלחה יתרה - לא שיניתי אלף תנוחות כמו במזדה וגם לא היו לי בעיות בעקיפות. בקיצור , אהבתי מאוד את המזדה אבל הפריעה לי הנוחות ואיך שמצאתי רכב עם רמת אבזור גבוהה הלכתי עליו.
רועי | 20.11.09
30.
זה שאני גר באשדוד לא אומר שאני נוסע רק באשדוד
צודק הקרוז לא מצטיינת בעליות אבל היא גם לא רעה, אני נסעתי כבר יותר מ4 פעמים איתה לירושלים והיא עלתה מצויין ולא כיבתי את המזגן. מה שלא טוב בקרוז זה רק הביצועים, אבל רק הביצועים ולי יש משפחה שלמה נראה לך שאני יכול להכניס אותם למאזדה 3? אולי בחלומות גם הנוחות בקרוז יותר עדיפה על מאזדה 3 ואני עשיתי נסיעת מבחן עליה וכמעט ואין הבדל בתאוצה.
משה  | 03.10.09
29.
ל38 משה מאשדוד
מקום המגורים שלך מסגיר את הבחירע שלך בקרוז, אך אם ההית חיפאי ההית חושב אחרת, העליה היחידה שאתה עולה זה למיחלף אשדוד, בחיפה יש לנו את הכרמל איך אתה מסביר שרכבי קרוז סוגרים מזגן בעליות כדי לשפר את הסחיבה ,בעוד אני עם 3 החדשה עוקף עם מזגן פועל. ה 112 כ'ס זה על הנייר אני עם 105 כ'ס נותן לך להריח את האגזוסט שלי, אז אל תשקר עם הפרש 40 מאיות פור עליך, זה הרבה יותר. נסעתי גם על 1.8 קרוז שעדיף מ 1.6 אבל עם מחיר גבוה עבור דייהולט.
פחו | 02.10.09
28.
ל- "פחו" אתה חבר ב"מועדון השלוש" אני ראיתי אותך שם
אז בטח שאתה תגיד שהמאזדה יותר טובה, ואני בטוח שלא נסעת בקרוז, אתה סתם מנסה לשכנע אנשים שהגרוטאה שלך יותר טובה מהשברולט. אתה אומר שעדיף יונדאי כי אתה יודע שהיא לא מאיימת על מקום המאזדה 3. אני בחנתי, נכנסתי למועדון שלכם, קראתי כתבות ועשיתי נסיעת מבחן על שני הרכבים הנ"ל והחלטתי קרוז בשל הנוחות, הבטיחות, המרווח, העיצוב והשקט מה שבמאזדה אין בכלל, וכשאתה אומר שהקרוז איטית זה מוכיח שאתה שקרן כי המאזדה מהירה ב40 מאיות מהקרוז והם בכלל לא מורגשים בנסיעה.
משה | 26.09.09
26.
מי כתב את ההשוואה הזאת? נראה כמו נציג מאזדה
לא הוגדרתי או הוכתרתי כאיש נסיעות מבחן, אבל ממש שטויות, מי יכול להיות הכי בוחן רכבים אם אלא כל אחד מאיתנו, שנכנס לרכב ופשוט נוסע!!!! נסעתי ברכבים המדוברים.... עזבו חבל לי על הזמן שלכם.... קרוז מדהימה ומספקת את הסחורה של רכב הרבה יותר יקר הרכב בטוח גם מספק את תחושת הבטחון הרכב שקט וסבבה לגמרי כל קשקושי הגיר ורעש המנוע והתאוצה שכולם מתפארים בשלוש הלו... רבותיי, ראיתם פעם קופסאת קרטון עם מנוע 1600?!! נו בוודאי שהיא תאיץ יותר, אבל אם חלילה תפגשו מוכנית אחרת בתאונה או סטאוציה דומה, אף אחד מבני המשפחה לא יזכור את תאוצת המזדה!!!! שברולט קרוז... הנה היא שומעת, נכון לא מאיצה כמו מכונית מירוץ, אבל רבותיי.... נוסעת חבל על הזמן, גיר חכם, תחושת בטחון כמו שהחברה אומרים לפ...נים, יופי ועיצוב לפרצוף, חסכונית מאוד בדלק ראו נתוני יצרן אני מצפה לקבל את הרכב, עניין של סדר עדיפות וטעם אגב, המלצה, בוחן רכב צריך להיות מייצג את הלקוחות ולא הפוך כלומר, לא חושב שטל שביט או שמצוצניק מעיתון אוטו צריך לבחון רכב, שאולי בכלל יוסי או דודי מחברת הייטק כזאת או אחרת יבחן את הרכב ויאמר את דעתו לגבי מזדה שלוש, באמת התאכזבתי מהעיצוב, משהו על גבול ההגזמה והכיעור קרוז... נסעתי נהנתי... הזמנתי
נסעתי בקרוז | 21.09.09
24.
פשוט עצוב מועדון השלוש - מלאים בחובבי מאזדה משוגעים
מה טוב במאזדה? המרווח של יונדאי גטס? הכיעור של הצפרדעה? האיבזור הדל בדגם הליסינג? האמינות הלא יפנית אופיינית? (חוץ ממאזדה 323 ו626 שהם כן אמינים) הביצועים המשעממים? אולי הם יותר טובים משל הקרוז אבל בכלל לא בהרבה! הנוחות המכאיבה? אל תאמימו לאף אחד ממועדון השלוש!!! הם סתם חובבי מאזדה.
שרון | 16.09.09
18.
למי אכפת הנאה ממתי אפשר ליהנות ממכוניות משפחתיות?
הקרוז יותר טובה מהמאזדה נקודה משפחה לא צריכה הנאה אלא בטיחות,נוחות ומרווח ומה טוב בכלל במאזדה שברולט אופטרה יותר שווה ממנה ואני אפרט:היא יותר מרווחת מהמאזדה מבפנים,יותר אמינה וזה בדוק כי יש לי ניסיון עם שתי הרכבים האלו,יותר חזקה ונוחה.
עומר | 01.09.09
17.
הנאה מנהיגה אומר למישהו משהו?
גם אם הקרוז טובה יחסית בכמה נישות ובטח טובה יותר מהאופטרה, המאזדה כאן מחליפה רכב מעולה ברכב עוד יותר טוב. אין מה לכעוס, הקרוז היא קפיצת מדרגה משמעותית לשברולט וגם תנגוס במכירות המאזדה3 אבל למי שיבקש קצת הנאה מהנהיגה אין ספק שהמאזדה תתאים הרבה יותר. www.mazda3.co.il
מועדון השלוש | 01.09.09
11.
הערות מוחצות ל- 2 היבואנים- חשוב ביותר
1. ליבואן מזדה- הרכב חטוב ואיכותי, אך יש הכרח לשינויים הבאים: 1.1 כרגע המנוע מיושן ביותר ולא חסכוני- נדרש 130 כ"ס+חסכוני בדלק. 1.2 גיר אטומטי עם לפחות 5 הילוכים- אואומט מלא. 1.3 תא מטען צריך להיות בנפח 470 ליטר לפחות. 2. יבואן שברלוט- כרגע מתעקש לפספס בגלל תמחור שגוי ביותר: 2.1 הקרוז עדיין לא הוכיחה אמינות וסחירות. הרקורד של האופטרה רחוק מלהרשים. 2.2 עד שיוכח סעיף 2.1 התמחור חייב להיות יצרתי ומושך: 1600 סמ"ק- עד 100 אלש"ח 1800 סמ"ק- עד 115 אלש""ח. אחרת חבל על הזמן- האופציוות היפניות מנצחות בנוק אאוט. פרופ' שיווקי
פרופסור שיווקי | 08.07.09
10.
לכל הקנאים - יש לי מאזדה 3 2006 ומחכה לחדשה וגם לזו שאחריה
יש חוק לא כתוב - אבל כתוב - אחרי רבים להטות ולמי שלא מבין אז שיבין שהרוב קובע ואם מאזדה מכרה ביום הראשון 950 יח' זה אומר הכל אז מה אתם חוכמולוגים גדולים ומנסים להיות מבינים גדולים כמו זה שכתב שאין לו מאזדה והוא לא נסע עליה אבל הוא יקנה שברולט - הזוי לא !????????????? זה מס' 3 אם היו עוד מגיבים כמוני שנסעו במאזדה מעל ל-200000 ק'מ אז הייתם קוראים עד כמה הם מרוצים מהאוטו ויש לנו רכב שני יונדאי אילנטרה - שקבלה הערכה טובה - זו פשוט ערימת פחים על גלגלים - רכב גרוע ביותר יחסית לרכבים באותה קטגוריה
hawk | 07.07.09
9.
כתבות כאלה עושות רע להשוואות אמיתיות של רכב
אפשר לקרוא את מסקנות הכותב בלי שום קשר למציאות כבר מהשורות הראשונות. לא נראה לי שהשוואה אמיתית ושקלול אמיתי של כל התכונות נותנות למאזדה איזה יתרון, השברולט עדיפה, אם כי שתיהן כמוניות בינוניות, רק שהשברולט בכל זאת מנצחת הן באופן מוחלט והן במדד של ערך לכסף.
חולה רכב | 07.07.09
8.
מישהו פה פחד להעניק את המדליה לאנדר-דוג
ככה זה במדינת המאזדה 1.6 אוטומט קרי ישראל, חס וחלילה להגיד משהו נגד העדר, סה"כ אחר-כך כל אותם בוחני רכב יצטרכו להישיר מבט לבעלי המאזדות בכביש (או בעלי הממון ששולטים בחוטים מלמעלה ולא ישמחו לקרוא שרכב אחר קטף מהם את הבכורה) סוף כל סוף הליסינג בצרות, ולא.. אני לא מאלה שצוחקים על "מסכנים" פשוט עד היום חברות הליסינג הפכו את הצרכן הפרטי ללא חשוב, הגיע הזמן שגם כל אחד מאיתנו יהיה שווה משהו, לפחות כמוהם.. אז בלי הנחות לליסינג ושחברות הרכב יתחילו לתת גם לנו, הפרטיים, כבוד ושרות ואולי.. אולי.. הכבישים בארץ יהיו עשירים יותר, רכבים מפנקים יותר ושונים אחד מהשני, לא עוד מדינת קומוניזם-רכב-אחד (שדווקא בחו"ל הוא בין הפושרים ביותר - המאזדה)
Rריק | 06.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת