אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

איזו משפחתית הכי כדאי לקנות מחברות הליסינג

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
לא לקנות!!!!!
לידיעתכם רכבי הליסינג הללו היו בשימוש של:משרדי ממשלה,משטרה,צה"ל,קק"ל וכ"ו. הרכבים הללו עברו חיים קשים ולכן ערכם לא שווה את זה:לרכב ששירת במשרדי ממשלה יש להוריד 30% ממחירו לפחות,זה עוד לפני ששיקללנו את הקילומטראז' הגבוה שעליו ישנה הורדה משמעותית. בידקו בחברות הביטוח שלכם כמה תקבלו עהור הרכב שאתם עומדים לרכוש במקרה של גניבה או תאונה שתוביל להשבתת הרכב ותופתעו לגלות כמה תפסידו בעיסקה הזו. דירשו מחברת הליסינג טופס טיפולים מסודר שמעיד על טיב ואיכות החלקים ועל הספידומטר האמיתי שלו אל תהיו פראיירים!!!!
קובי | 30.07.09
27.
לא לקנות!!!!!
לידיעתכם רכבי הליסינג הללו היו בשימוש של:משרדי ממשלה,משטרה,צה"ל,קק"ל וכ"ו. הרכבים הללו עברו חיים קשים ולכן ערכם לא שווה את זה:לרכב ששירת במשרדי ממשלה יש להוריד 30% ממחירו לפחות,זה עוד לפני ששיקללנו את הקילומטראז' הגבוה שעליו ישנה הורדה משמעותית. בידקו בחברות הביטוח שלכם כמה תקבלו עהור הרכב שאתם עומדים לרכוש במקרה של גניבה או תאונה שתוביל להשבתת הרכב ותופתעו לגלות כמה תפסידו בעיסקה הזו. דירשו מחברת הליסינג טופס טיפולים מסודר שמעיד על טיב ואיכות החלקים ועל הספידומטר האמיתי שלו אל תהיו פראיירים!!!!
קובי | 30.07.09
26.
מגאן 2005 אקנה שוב ושוב. "נהג סכין".
קניתי מליסינג למרות האזהרות ולא נתאכזבתי. קראתי את כל הביקורות המעורבות. נוחות נסיעה ותנוחתה מול ההגה, הנדסת האנוש, אחיזת הכביש, עיצוב, תא המטען, בלימה, היגוי, כח מנוע (חבל"ז), 115 כ"ס מהחזקות בקטגוריה אם לא החזקה שבהן, בידוד מרעש שלא חוויתי מעולם. פשוט תענוג אמיתי, כבר היו מי שכתבו שרכב זה לא זכה לסיקור הראוי. ועל כל אלה, נכון הלך לי פעם צ'יפ שעלה 350 ש"ח, משהו זניח. אבל חברה, אף אחד לא הזכיר דבר אחד: צריכת דלק!!! במהירות 95 קמ"ש בממוצע אני מוציא מהאוטו 16.5 ק"מ לליטר!!!!!!! המזגן פגז וכמעט ולא משפיע על צריכת הדלק. אז גם אם יהיה עוד תיקון או שניים וברוך השם בשנה נסיעה לא ראיתי מוסך, החיסכון בדלק מחזיר כל הוצאה נלווית אפשרית אחרת!!!!! ועוד מיוצרת בטורקיה. אז מה? רק סטיגמות. לכו תקנו פוקוס ומאזדה - אין מקום לרגליים של היושבים מאחור. לחובבי הפוקוס והאחרים, מכוניות כבדות עם מנוע חלש וביוחד הפוקוס הפופלארית, אחחח, כמה יקר הדלק....... מי שסיים כיתה ב' ידע למה אני מתכוון. ממליץ בחום. לא להיבהל מן המלעיזים. "לא יפני לא קונה"? פחחחח... מישהו מעוניין בהמלצה או שאלה מוזמן למייל
שמואל | 17.07.09
24.
אין הבדל בין רכב מליסינג לרכב מאדם פרטי, יש נהגים ששוחטים את הרכב (גם הפרטי ) ויש נהגים שלא.
אני נוסע כבר שנה על מזדה 3 מליסינג טיפול 15000 ראשון עלה 650 ש"ח החלפתי 2 צמיגים ב500 ש"ח עברתי טסט בלי שום בעיה וצריכת הדלק הממוצעת היא 13 ק"מ לליטר. בני קנה סוברו אימפרזה מליסינג טיפול עלה לו יותר וצריכת דלק 12 ק"מ לליטר. שנינו מאד מרוצים הרכב לא עושה שום בעיה וכל השטויות שמספרים על רכבי ליסינג אפשר לספר גם על רכב מאדם פרטי. מאד פשוט לא קונים רכב בלי בדיקה והבדיקה החשובה היא לקחת מידות ולראות את הרכב מלמטה ועשו זאת אצל מוסכניק שאתם מכירים.
רוני | 16.07.09
23.
תשאלו כל מוסך אמין איך חברת הליסינג אונסת אותו
הוא יגיד לכם שנכון שהרכב מטופל במוסך מורשה אבל הרכב מגיע עם חלקיים תחליפיים בתא המטען, והליסניג מחייב אותו להרכיב אותם, על הטיפול הם מוכנים לשלם לא יותר מ150 ש"ח על העבודה. ורק תיקונים שבמסגרת האחריות יבואן הוא עושה כמו שצריך. לכן לא הייתי ממליץ לקנות רכב מליסיניג מהסיבה הזו. דבר שני, רכב שהיה בליסניג המשמעות שלו שזה רכב חברה, בלוי יצחק רכב חברה מפחית 20% מהערך, למה לא מורידים את זה מרכב ליסניג? שחיתות זה התשובה. דבר שלישי, מי שיש לו רכב ליסיניג לא בדיוק שומר עליו במקרה הטוב, במקרה הרע הרכב הופך לג'יפ מתקדם. מקווה שעזרתי
אחד מהתחום | 15.07.09
20.
נתונים שגויים ומכשילים
אתם כותבים על רכב גרוע כמו מזדה 3 כאילו הוא רכב טוב ורק המזגן דפוק, האמת למזדה אחיזת כביש מסוכנת, צריכת דלק גבוה מאוד מאוד, מושב אחורי גרוע שדה ראיה לאחור מת לחלוטין,הפוקוס זוללת דלק לא יציבה אותה שילדה של מזדה הדפוקה, שרות יקר לשתיהן, הרנו נוחה בטוחה ורק מאוד מאוד לא אמינה , זה ממש הימור , למה לא כתבתם על סוזוקי ליאנה רכב אמין חסכוני ולא יקר, או סובארו אמפרזה הרכב הטוב ביותר מקבוצה 2 , אמין בטוח ביותר יציב בצורה משמעותית מהנה לנהיגה , ובמחירים מפתיעים, מה לגבי דיהטסו סריון, חסכוני אמין זריז, יש עוד מגוון גדול של כלי רכב טובים לא רק דלק מוטורס שמפרסמת בעיתון הרבה ולכן כותבים על כלי הרכב שלהם יותר ויותר טוב,גם המחירים שציינתם אינם מציאותיים,
aviהרצליה | 14.07.09
19.
שווי רכב = שווי טיפולים, למדתי בדרך הקשה (+פתרון בפנים - ממש טוב)
מניסיון אישי מר (עם עד כפר סבא). כך זה עובד: דלק מוטורס מוכרת רכב לליסינג במחיר עלות ודואגים לטפל בו הכי גרוע שאפשר... אחרי שלוש שנים משהו קונה אותו ב"מיבצע" ואחרי חודש - צריך מוסך ואז הרווח של דלק מתחיל.... העבודה - מחיר רגיל כמו במוסך רגיל אבל החלקים בי 4 עד 5 יותר יקרים ממחירם בחול. זה אומר שטיפול עולה 4000 עד 5000 שח + תיקונים כל 3-4 חודשים.... עלות אוטו לשנה כ 6000-7000שח בנוסף לירידת ערך. פיתרון: כאוטו שני למשפחה קנו דהיוו או חיהונדי אוטו שעולה 15000-20000 וטיפולים 1000 לשנה. כאוטו ראשון טויוטה זה טוב אבל יקר -אז קניתם פורד\מזדה? אז יש להזמין חלקים רק מקוריים אבל בINTERNET - מחול לחקות למשלוח שבוע ואז טיפול במוסך רגיל. חיסכון של 3000-4000 בשנה. יש לבדוק טוב מי הספק בחול שאצלו מזמינים + PAYPAL... המבין יבין.
ס | 14.07.09
14.
כתבה כזו מגמתית ומוזמנת לא ראיתי מזמן!!! איך אתם לא מתביישים לדבר ביובש על קנייה
מליסינג, כאילו מדובר על קפיצה לסופר וכל שנותר הוא לבחור איזו אבקת כביסה לקנות?! זה לא מיתוס! - מכוניות ליסינג באמת זוכות לתחזוקה ירודה ביותר, חלפים נחותים והסטוריה עלומה (שהרי רבות מהחברות בוחרות לא לבטח ביטוח מקיף ואז לתקן נזקי תאונות במוסכים מפוקפקים) - ואז מופיעות להן במודעות מפתות 3 שנים לאחר תחילת ההתעללות המוטורית, לבושות במודעות מפתות כמו כלות גרוזיניות חסרות שיניים בתמונות ללא חיוך... וסליחה אם העלבתי כלה גרוזינית. לפרסם כתבה כזו ללא מילת התייחסות לעבר השחור הודאי של כל מכונית כזו = פירסומון, ולא כתבה מלומדת ואוביקטיבית, אלק. מילת הקסם - "סחירות" - מבטיחה משהו??? שכל מי שקונה כמו עדר היום, ימכור כמו עדר מחר, ואין שום הבטחה שיקבל מחיר טוב לרכב ליסינג! ואני חשבתי לתומי שמטרת קניית הרכב היא קדם כל להשתמש בו, ולא רק לחשוב על הרגע בו מוכרים אותו. ולא, אל תכתבו לי "גם אני קניתי רכב מליסינג והוא עדיין לא התפרק" - זה שיש ניסים בעולם זה לא אומר שניתן לבנות עליהם תמיד! צודק לחלוטין מי שאומר שאין תחליף לקנייה מיד פרטית, לראות את המוכר עצמו בעיניכם, לדעת עם מי יש לכם עסק, ואז כמובן לקחת המכונית לבדיקה לפני כל קנייה. ועדיף ללא ספק לקנות רכב מודל ישן יותר במחיר ליסינג חדש יותר, אבל כזה שטופל בקפדנות ועם הסטוריית טיפולים אמיתית, לא בלוף ממוחשב שימכרו לכם הליסינגאים. שומר נפשו - וכיסו - ירחק מליסינג! ואם "אין לכם זמן לחפש, וזה נוראאאא נוח ללכת למגרש לקנות" - לפחות תדעו מראש שאכלתם אותה.
אורי | 13.07.09
12.
המחירון של לוי יצחק הזוי לגמרי
לוי יצחק משרת את האינטרסים של הליסינג והיבואנים בלבד. מזדה מודל 2006 עם 100 אלף ק"מ ב-82 אלף? מישהו ירד לגמרי מהפסים. הליסינג מוכרים מזדה מודל 2007 ב70 אלף, רק תקנו...אז למה מפרסמים מחירים לא מחוברים למציאות? כדי להטעות את הקונים שיציעו להם לקנות מול 2007 במחיר של 2006. הכול בלוף. אל תקנו מכוניות מליסינג. חבל על הכסף. המכוניות האלה גמורות ממילא.
משה | 13.07.09
10.
כתבה אינטרסנטית
רק תסבירו לי למה לקנות רכב עם 100 אלף ק"מ ב82 אלף ש"ח, כאשר אפשר להוסיף כ30 אלף ולו אפילו באשראי זול ולקנות מזדה קבוצה 2 עם 0 ק"מ, 3 שנות אחריות ובעלות ראשונה מפרטי שתמכר בבוא היום מעל המחירון. התנסתי בחיי מאותו ליסינג כאשר כבר פעמיים החלפתי את הגיר האוטומט ובעיות נוספות בגמר האחריות, כך שבסיכום אני מזהיר, אל תתקרבו, לי עלה ביוקר, שיפוץ גיר 5000 ש"ח והחלפת שני ציריות כ2000 ש"ח. אם "מעריב" לא יפרסם זאת, אבין שיש לי עסק עם אינטרסנטים.
מוטי | 13.07.09
2.
צריך להיות מטורף/עיוור/פראייר/עצלן כרוני כדי לקנות מליסינג או מסוחר
כאלו סיפורי אימה ראיתי במהלך השנים, לאף אחד ממכרי אני לא נותן לקנות רכב מליסינג, שלא לדבר על סוחרים. קומבינות ורמאויות שהשאירו אותי עם פה פעור, למרות שחשבתי (לתומי) שראיתי כמעט הכל.קנו אך ורק מאדם פרטי, והתעקשו על היסטוריית טיפולים מלאה. עדיף רכב מודל 2004 מאדם פרטי ששמר עליו וטיפל בו, מאשר רכב מודל 2006 מליסינג שקרעו לו את הנשמה 3 שנים וטיפלו בו (אם בכלל) בחלקים סיניים זולים.
צופה מהצד ומנענע את הראש | 13.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת