אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן דרכים: הונדה אינסייט

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
תגובה על הרכב
חברים גם לי יש את ההונדה אינסייד מזה חודשים אני נוהג בממוצע 350ק"מ ליום אני נוסע המון בכבישי הצפון עם המון עליות הרכב נוסע מצויין אין שום בעיה בנסיעה.והרכב נוח כשרוצים להאיץ פשוט לוחצים על דוושת הדלק והרכב נוסע מצויין בהיתחשב במנוע שיש לרכב לגבי הגיר הרציף צריך להיתרגל אין ספק שעם היה גיר אוטומטי רגיל הנסיעה היתה הרבה יותר נוחה וכפית ואולי פחות מאמצת למנוע בסה"כ רכב טוב ונוח ומיתנהג כהונדה לכל דבר
ערן | 05.07.12
6.
גם לעשות נסיעת מבחן צריך לדעת. ואם לא יודעים - פשוט כדאי לשאול
כמי שנוהג באינסייט כבר חודש ימים אני מניח שאני יכול לומר כמה דברים שה'בוחן' שלכם לא ממש יודע. המזגן עובד מצויין גם ברמזורים. כל מה שצריך זה לנתק את הכפתור של ה-ECON שהרי ברמזור אתה ממש לא צריך להיות במצב של חסכוני - ואז המנוע אינו כבה והמזגן עובד ומקרר כמו שצריך. יתרה מכך, אתה יכול לנסוע בעיר על חשמל בלבד בסביבות מהירות של 40-50 קמ'ש - בלי להיות עצבני על דוושת הגז. וגם בכביש בינעירוני, כשאתה נוסע בסביבות 90-100 אתה יכול לנסוע רק על חשמל, אבל זה כמובן לפרקי זמן קצרים מאד. המושבים באינסייט נוחים מאד והרבה יותר נוחים מאלה של מרבית המכוניות היפניות למיניהן מאותו גודל וגם גדולות יותר. בנוסף, אם תיסע מחוץ לעיר, בנסיעה רגועה, אתה יכול להגיע ל-22-24 קילומטרים לליטר שזה בהחלט משהו שאפשר להתגאות בו. ולא. אני לא עובד אצל היבואן, וגם אין לי אצלו הנחות והתלבטתי מאד לפני שרכשתי דווקא את המכונית הזו. לטענה ששני מבוגרים בקושי נכסים מאחור, אז א. זו טענה לא נכונה. ב. בכמה מכוניות אתה מכיר שנוסעים 4 מבוגרים? הרי תמיד מדובר על משהו משפחתי שבו נוסעים שני מבוגרים מקדימה, ושני ילדים מאחור . מי שרוצה מכונית לארבעה מבוגרים שיקנה מכונית גדולה. שהרי מרבית המשפחתיות לא ממש מיועדות לארבעה מבוגרים. לענין הרעש שהכתב טוען: כשאני עולה את העליות לירושלים ב-120 קמ"ש הרכב אכן משמיע נהמת מנוע (זו השריקה של המנוע החשמלי). אבל הכתב כנראה שוכח שכל רכב בגודל כזה וגם קצת יותר גדולים נשמעים כשנוסעים במהירות גבוהה ובמיוחד כשהם מתאמצים. בסך הכל, אחרי כמה שבועות שיש לי את המכונית, אני יכול לומר שהיא מכונית חביבה מאד. מה יהיה איתה בעוד 4-3 שנים כשיגיע היום להיפרד ? רק ההוא שלמעלה יודע, והוא לא מספר לי. וגם לא לכם.
רונן | 13.07.09
4.
תגובה ל 3: טיפולים יקרים-תשים לב
אתה צודק, גם אני ראיתי את המחירון האסטרונומי, אבל עכשיו הזיזו קדימה את הטיפול היקר לטיפול 105000 ק"מ. זה יעלה עם בלמים באזור ה5000K צפונה. אגב בסיויק היבריד השאירו את הטיפולים כפי שהיו ובאמת ב 90000 ק"מ הטיפול ממש יקר כמו באינסייט. גם אני עושה את החישוב של האחזקה והכדאיות של הרכישה, אני אחסוך בדלק ובסוף אשלם את החיסכון הזה ויותר בטיפולים. מה הרווחתי וגם תגובה 1 צודק, המצברים עולים הון.
מאור | 13.07.09
2.
קיצור, סתם מכונית.
אני בעצמי יש לי הונדה סיביק(החדשה), ואני מרוצה מאוד מהמכונית. אבל פה, נותנים לי רכב שעולה 130 אלף, מורידים לי ממנו את הביצועים, מורידים לי ממנו את הנוחות (מאחור בפרט),מקצצים לי בתא המטען ואחרי הכל יש לי חרא מזגן! כבר עדיף המכונית החדשה ההיא של סוזוקי (לא זוכר את השם) שכם שם יש ביצועים אנמיים התנהגות כביש ירודה, צריכת דלק דומה (ואולי אף טובה יותר) אבל... עם תג מחיר של 73 אלף. קיצור, אם היו אומרים לי שהאינסיינט הזו עולה 85 אלף יכול להיות שהיא הייתה אטרקציה מעניינת, אבל ב130 אלף לרכב ממוצע ומטה.. לא כדאי.
סיני | 12.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת