אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי: סלקום מכרה את כל מלאי מכשירי המודו

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
מדובר בסך הכל על פחות מ 500 מכשירים, זה כל הסיפור. תקראו !
עם כל הכבוד לדב מורן, ויש כבוד! הסיפור של מודו נועד לכישלון בכל מקרה. כל התפיסה של מודו היא חסרת כל בסיס לטכנולוגיות של היום. כאשר כל היצרניות שבעולם הולכות לכיוון של הכל מאוחד יחדיו במכשיר אחד, מגיעים מודו, ומחזירים אותנו עשור לאחור בתפיסה של צורך נפרד, ע"י רכישה של "שרוול" נפרד... מה שבכלל לא הגיוני בימנו!!! מלבד זאת הם תמיד אומרים שהוא מחזיק בשיא גינס למכשיר סלולרי הקטן ביותר, שזה שטויות, ישנם עשרות מכשירים קטנים יותר, לדוגמא כל מכשירי סללולרי בשעון ורבים אחרים. לדוגמא, רק בשביל להגיע ליכולות שיש היום בכל מכשיר מתקדם נורמלי כמו ה IPHONE החדש או כל מכשיר נוקיה מתקדם, נדרש לרכוש: שרוול לGPS שרוול למסך מגע שרוול למקלדת מלאה וירטואלית שרוול למצלמה איכותית שרוול לתקשורת אלחוטית WIFI שרוול נגן מוסיקה שרוול לנגן ווידאו זאת אומרת שזה מחזיר אותנו ל 1999 כאשר באמת לא היה ניתן לקבל את כל היכולות המתקדמות במכשיר אחד.. וזה דיי מוציא אותי מדעתי שאנשים משום מה לא מבינים את זה.. בצער אומר, שזה נועד לכישלון..
אחד העם | 27.07.09
27.
קניתי מודו- מאוד מרוצה
סוף כל סוף מכשיר לא פלצני! מי צריך את כל המצלמות, אינטרנט, חבילות גלישה שמשלמים עליהם המון כסף. מכשיר קטן מאוד מאוד ומגניב, בלי מצלמה- טוב מאוד לכל מי שבתעשיה בטחונית ומחפש בנרות מכשיר נורמלי בלי מצלמה. ובאופן מפתיע עם ממשק ידידותי! זוכרים מה תמיד אומרים אין כמו הנוקיה של פעם שהיה מכשיר "לבנה" מעולה ידידותי ועמיד - נראה שהמודו הצליח בזה. אני ובעלי מרוצים.
ליאת | 27.07.09
24.
מגיבים - הבנה שגויה
לכל אלו שאמרו "500 שקל זמן אויר לא עולים לסלקום 500 שקל". אתם כמעט צודקים - זמן אויר לא עולה לחברה אפילו חצי מהמחיר שהיא גובה. אבל ישנה פה טעות גדולה - אלו סלקום לא הייתה מחזירה את הכסף, היא הייתה מקבלת מאיתנו 500 שקל. עכשיו היא לא קיבלה. מסקנה: סלקום מ-ח-ז-י-ר-ה (ולאו דווקא מרוויחה). אהה, אבל תהיו רגועים. סלקום לא מפסידה עליכם כסף...
צחי | 26.07.09
11.
מודו, במקרה הטוב, מקדים את זמנו. כטלפון אין בו צורך ולמכשירים אחרים הוא עוד לא מתחבר.
השקה נכונה היתה צריכה להתבצע אחרי חיבור אסטרטגי ליצרן אלקטרוניקה גדול ומוכר כמו סמסונג למשל, או כל אחד אחר, ואז הצורך במודו היה ברור לצרכן. העולם קץ במכשירים קטנים מדי. זה היה גימיק טוב להתחלה. אם המכשיר מסוגל להתחבר למצלמה, למקרר ולכמונת כביסה, כך היה צריך להציג אותו. כרגע הוא בוסר.
זבוב על הקיר | 26.07.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת