אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניסאן חשפה רכב חשמלי "עממי"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל 2. קבל כמה תיקונים: המדרכות בישראל לא שייכות לציבור אלה לרשויות המקומיות.
לראשי העיר לא ממש איכפת אך הציבור מצליח ללכת על המדרכה או על הכביש. בישראל המדרכות משמשות את השלטים של הרשויות. ואת עמודי חברת החשמל שהם תמיד נמצאים על המדרכה. ויש גם כל מני עצים שעומדים בדיוק באמצע המדרכה. תוסיף לזה שחלק מהמדרכות בישראל לא תקינות ומסוכנות להולכי רגל. אז מה הבעיה שיהיה עוד משהו על המדרכה.? בסך הכל כבל חשמל דק בין הרגליים.
קובי | 04.08.09
9.
חבר'ה, הקשיבו לי!
חבר'ה שהגיבו לכתבה, הקשיבו והתייחסו לתגובה שאני כותב! משפט סיכום: אין זה "הרכב החשמלי" שכדאי שתקחו!!! מדוע? כי הוא מוגבל בטווחו מאוד! אני יודע שזה לא הרכב הנכון, משום שחברות רכב אחרות בנו רכבים חשמליים מתקדמים פי 3-4 מרכב זה. אקח דוגמא אחת: קוניגסאג. חברה זו בנתה את "הקוואנט" שהוא הרכב החשמלי הכי מתקדם היום. מהירותו כ-275 קמ"ש, וטווחו כ-500 ק"מ בטעינה אחת, שאורכת רק כ-20 דקות בלבד, וזאת באמצעות פריצת דרך במצברי זרימה, ומה עוד שהם מצאו נוסחה חדישה לייצר ציפוי סולארי (לא תא סולארי) על כל דבר כמעט. אם כן, זהו הרכב! ואם לא שווה, קנו את הפריוס החדשות של טויוטה, שבהם יתקינו מנוע סילון זעיר, שיטעין את המצבר למנוע החשמלי, וכך ייסעו הרכבים עשרות רבות של קילומטרים לליטר אחד. גם חברת טריניט בנתה רכב בשם AFS, שיש לו אמנם מנוע בנזין זעיר, אך הוא עובד בנאמנות רק להטענת המצבר, והחברה אומרת כי הרכב יגיע בעתיד ליותר מ-100 ק"מ לליטר אחד. שומעים?! מה עוד אתם מחפשים?
יהודה ולדמן | 02.08.09
5.
היכונו למס רצחני על מכוניות בנזין/ סולר
כדי שהחברה שמשקיעה כאן בתשתית החשמל תוכל להרוויח תטיל הממשלה מס רצחני על שימוש במכוניות "רגילות" בתוך שנתיים-שלוש, בדיוק כמו שעושים עכשיו עם המים (יצרו בכוונה מחסור כדי לא להשקיע וכדי להרוויח כספי מסים מהציבור) ובדיוק כמו שיעשו בשנה הבאה עם החשמל (לא מקימים תחנות כוח כדי ליצור מחסור ובהתאם - יטילו מס חשמל רצחני להגבלת הצריכה).
אלעד | 02.08.09
3.
המכונית הבאה שלי?
סוף סוף מכונית חשמלית עממית שאפשר להיכנס אליה בלי להתפדח. אבל חסרים נתונים: 1. מחיר ואורך חיי הסוללה 2. מחיר הרכב נניח שהיא תעלה כמו משפחתית רגילה ונניח שהסוללה תחזיק 10 שנים אז ירידת הערך תהיה נמוכה ואז: ירידה של 30% בפחת ירידה של 50% בהוצאות דלק כלומר מכונית חדשה בפחות מ-2000 ש"ח בחודש
יגאל | 02.08.09
2.
ל1. נקודות טעינה הן הכרחיות.
הטענה מרשת החשמל הביתית אפשרית רק למי שיש לו בית פרטי עם חניה בתוך השטח הפרטי. כל השאר יצטרכו להשתמש בנקודות טעינה בגלל שאתה לא רוצה שאזרחים יתחילו לזרוק כבלים מהמרפסת בקומה השלישית למכונית שחונה ברחוב. תתאר לך איך זה יהיה ללכת ברחוב דרך סבך הכבלים הזה, שלא לדבר על כך שיהיה מאוד לא נעים לגלות שמישהו גנב לך את החשמל והטעין בלילה את הרכב שלו עם הכבל שלך.
ירון | 02.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת