24. כלקוח, אני עוקב אחרי ההתנהלות החכמה של החברה הזו ההנהלה שם יודעת מה היא עושה, ויש לה ודאי את האמצעים לעשות מהלך כזה. כמנהל חברה קטנה יותר אני שוקל את אותו צעד. כפיר | 11.08.09 (ל"ת)
22. הילה, את כנראה עובדת בתוכנה אחרת עובדי חשבשבת נותנים שרות הכי מקצועי ואיכפתי, אני עובד איתם שנים והם שומרים על אותה רמת שירות. אולי המכוניות הם חלק מההסבר למה שאנחנו הלקוחות מקבלים, מוטי עינב | 09.08.09 (ל"ת)
20. חשבשבת חשיבה מקורית יזמים קחו רעיון מקורי הנל אספו מעל 100 קונים וכולנו נהנה כללי המשחק משתנים אריק | 09.08.09 (ל"ת)
19. להילה - אין כמו השירות של חשבשבת עבדתי בכמה תוכנות ואין מה להשוות את השירות של חשבשבת לתוכנות אחרות. מגיע לעובדים מכוניות חדשות. אילת | 08.08.09 (ל"ת)
17. חשבשבת כלקוחות חשבשבת יש לנו חלק לא קטן במימון המכוניות החדשות, אז עובדים יקרים כשאתם נהנים מהרכבים החדשים תחשבו גם עלינו, הלקוחות, הגיע הזמן לתת שרות אדיב, מקצועי ומהיר. הילה | 07.08.09 (ל"ת)
16. הגיוני מאוד עלות כל רכב כ70000 ש"ח כאשר ימכרו ימכרו לפי שווי מחירון פחות פחת, העיסקה שווה, רווח בקניה של כ3 מיליון ש"ח בעצם למה שהליסינג ירוויחו על חשבון החברה? חכם וכלכלי מוטי | 07.08.09 (ל"ת)
15. חומר למחשבה ובדיקה המסר החשוב ביותר של הכתבה הזו לדעתי הוא העובדה שיש מגמה של שינוי בשוק הרכב באופן כללי. אני מזכיר לכולכם, שצמחיתו הגדולה של שוק הליסינג שינתה לגמרי את חוקי המשחק בענף. הדבר השפיע גם על מחירי המכויניות החדשות, ויותר מזה, על מחירי המכוניות המשומשות. לבעלי הרכב הפרטי המעורבות הכבדה של חברות הליסינג בשוק לא עשתה טוב. ונה, אולי סוף סוף מגיע שינוי, ואולי הדברים יחזרו להיות כמו שהיו לפני צמיחת בועת הליסינג. נחיה ונראה. שבת שלום. הצפוני | 07.08.09 (ל"ת)
13. 11 - האם אתה מודע לזה שניתן לתקן כתבה באינטרנט ואפילו לא צריך טיפקס?? אומרים לך שהכתבה המקורית אמרה 70 מיליון ואחרי זה כלכליסט תיקנו ל-7 מיליון, מה לא ברור?? אוהד | 07.08.09 (ל"ת)
9. חשבשבת - תיכנסו גם לעיסקי מכוניות, אני רוצה לקנות ממכם.... וכנראה יש לכם ניהול מצויין. חיים | 06.08.09 (ל"ת)
7. שמישהו יזרוק מילה טובה חשבשבת נותנת 100 מכוניות חדשות לעובדיה, קצת פירגון למנכ"לית הנפלאה של החברה. חשבשבת, אחלה חברה !!! וכאחד שמכיר את החברה מבפנים, אני יכול להעיד, שאם התקבלה כזאת החלטה, הרי שהיא טובה לחברה ולעובדים. שירקעס | 06.08.09 (ל"ת)
2. ליסינג לחברות שאין להן בעיית נזילות או יכולות לגייס כסף בבנק מבלי לפגוע בהלוואות תפעוליות אחרות, ליסינג הוא פתרון יקר מאוד! הליסינג הפך למעין אופנה וסמל סטטוס שלא תמיד יש מאחוריו הגיון וטוב עשתה חשבשבת שהלכה נגד הזרם. אם מחליפים רכב כל שלוש שנים, הטיפולים אפסיים ואם קונים הרבה רכבים, מגיעים להסדר עם מוסך שבא לקחת את הרכבים, להחזירף להעביר טס וכו', כך שהטרחה מצד הנהג מינימלית, אם בכלל. אז... שלא יעבדו עליכם :-) רוני | 05.08.09 (ל"ת)
פרסום ראשון: חברת חשבשבת ויתרה על הליסינג – קונה מכוניות ישירות מיונדאי
25 תגובות לכתיבת תגובה