אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גורם ממשלתי: לא שווה להמשיך את כביש 6 לדרום

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
מה שצריך לעשות
לבנות מחלפים בבית קמה , צומת להב, צומת גורל , ואת כביש הערבה להפוך לדו מסלולי ודו נתיבי עם חניוני דרכים מסודרים ולא כמו היום סכנת נפשות מה שקורה אצל כושי או בחניונים אחרים. רעיון נוסף: לבנות ישובים נוספים על אם הדרך ולישב את הערבה
נהג סמיטריילר בקו אילת | 15.08.09
17.
מדהים איך כל פעם מחדש נראה שאנחנו חיים במדינה שלא רואה יותר מ 2 מטר קדימה
מדברים על להפריח את הנגב,להעביר בסיסי צה"ל,תעשיה,להקים חוות בודדים שינוהלו ע"י זוגות צעירים שיתחילו את חייהם בנגב ועוד ועוד... אז מה יהיה עוד 4-5 שנים? יקומו ויגידו חבל שלא בנינו את כביש 6 כי כביש 40 כבר עמוס ופקוק כמעט כמו כביש 1 שהופך למגרש חנייה כל בוקר בכניסה לת"א. ומה עם רכבת? למצפה רמון,ירוחם,שדה בוקר והנגב ומערבי? שלא לדבר על הערבה ואילת. בגלל היגיון מעוות שמוצג בכתבה הנ" אנחנו מפגרים 30 שנה מבחינת תשתית התחבורה לעומת אירופה המערבית. אפשר להגיד שמבחינת תחבורה ציבורית אפילו המזרח אירופים עוקפים אותנו שנות אור.
לירון | 13.08.09
6.
מי זה הגורם הממשלתי? עם דעה כזו אסור שהוא יהיה ממשלתי. פשוט אסור.
האם ממשלה באה לייצג מיגזר כלכלי, חברתי וכ' או שטובת ה מ ד י נ ה צריכה להיות לנגד עיניו. קחו דוגמא מאוסטרליה - עוד לפני שבונים יישוב מתכננים כבישים רחבי ידיים, גשרים וכ'. וכמובן הכל נעשה כדי להמנע בפגיעה בערכי טבע. כך גם בצרפת, שוויץ וכ'. הלוואי עלינו. סעו לאזורים הכפריים של צרפת וראו איזה כבישים נבנים שם על גשרים אדירים, כדי לא לפגוע ביער, בשטחים חקלאיים וכך הלאה.
pninaor | 11.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת