20. נראה לי שפשוט פוחדים מהבדווים המתנגדים לכביש כי עובר על קרקעות שהם טוענים לבעלות עליהם הכל | 25.11.09 (ל"ת)
19. האם הסיבה היא אי כדאיות ??? או שמא אי אפשר לתת את זה ללבייב במתנה להפקת רווחים ע"ח הציבור ??? דרא"פלגמאט | 25.11.09 (ל"ת)
18. מה שצריך לעשות לבנות מחלפים בבית קמה , צומת להב, צומת גורל , ואת כביש הערבה להפוך לדו מסלולי ודו נתיבי עם חניוני דרכים מסודרים ולא כמו היום סכנת נפשות מה שקורה אצל כושי או בחניונים אחרים. רעיון נוסף: לבנות ישובים נוספים על אם הדרך ולישב את הערבה נהג סמיטריילר בקו אילת | 15.08.09 (ל"ת)
17. מדהים איך כל פעם מחדש נראה שאנחנו חיים במדינה שלא רואה יותר מ 2 מטר קדימה מדברים על להפריח את הנגב,להעביר בסיסי צה"ל,תעשיה,להקים חוות בודדים שינוהלו ע"י זוגות צעירים שיתחילו את חייהם בנגב ועוד ועוד... אז מה יהיה עוד 4-5 שנים? יקומו ויגידו חבל שלא בנינו את כביש 6 כי כביש 40 כבר עמוס ופקוק כמעט כמו כביש 1 שהופך למגרש חנייה כל בוקר בכניסה לת"א. ומה עם רכבת? למצפה רמון,ירוחם,שדה בוקר והנגב ומערבי? שלא לדבר על הערבה ואילת. בגלל היגיון מעוות שמוצג בכתבה הנ" אנחנו מפגרים 30 שנה מבחינת תשתית התחבורה לעומת אירופה המערבית. אפשר להגיד שמבחינת תחבורה ציבורית אפילו המזרח אירופים עוקפים אותנו שנות אור. לירון | 13.08.09 (ל"ת)
10. הרחבת כביש 40 לכביש מהיר עד מצפה רמון במקום סלילת כביש 6 ניתן לקבל את אותה יעילות תחבורתית ואף לשפר אותה, אם במקום לסלול כביש חדש ישקיעו בהרחבת הכביש הקיים לכביש מהיר עד מצפה רמון. לבנות מחלף בצומת אוהלים ולשפר את צומת משאבים וחלוקים. דרור | 12.08.09 (ל"ת)
9. הכביש יביא תנועה!! המטרה להביא תנועה לדרום ולא לפתור את בעיות חוסר התנועה מדובר בפקידים חסרי מוח שלא מסוגלים להבין שהשיקולים בהקמת כביש בדרום שונים לחלוטין מהשיקולים של הקמת כביש בתל אביב. מדובר בכלכלה שונה לגמרי. ב.ק. | 12.08.09 (ל"ת)
8. דוגמא אופיינית- דיבורים לחוד ומעשים .... מה זה? אין מונח כזה לממשלות רק בירבורים hawk | 12.08.09 (ל"ת)
7. ביבי רציתם וקיבלתם נתן נאום חוצב להבות על חיבור הפריפריה - בחנוכת הקטע הצפוני - שנסלל בעצם לפני תקופתו . ועכשיו מתגלה פרצופו האמחתי דני | 12.08.09 (ל"ת)
6. מי זה הגורם הממשלתי? עם דעה כזו אסור שהוא יהיה ממשלתי. פשוט אסור. האם ממשלה באה לייצג מיגזר כלכלי, חברתי וכ' או שטובת ה מ ד י נ ה צריכה להיות לנגד עיניו. קחו דוגמא מאוסטרליה - עוד לפני שבונים יישוב מתכננים כבישים רחבי ידיים, גשרים וכ'. וכמובן הכל נעשה כדי להמנע בפגיעה בערכי טבע. כך גם בצרפת, שוויץ וכ'. הלוואי עלינו. סעו לאזורים הכפריים של צרפת וראו איזה כבישים נבנים שם על גשרים אדירים, כדי לא לפגוע ביער, בשטחים חקלאיים וכך הלאה. pninaor | 11.08.09 (ל"ת)
5. בשביל עיר הבהדים צריך רכבת ולא אוטוסטרדה! יהיו 11,000 חיילים? לכמה מתוכם יש רכב? עד כמה אנחנו רוצים לדרבן את החיילים לרכוש מכוניות? למה לא רכבת??? אמצעי הסעת ההמונים הכי חכם שקיים!!! הילדון | 11.08.09 (ל"ת)
4. ההססנות מהשטן, די להססנות ותבוסתנות תבצעו את מה שהחלטתם למה כול מה שקשור לממשלה נתקע נמאסתם הממסד הורסאת המדינה | 11.08.09 (ל"ת)
2. כך גם חשבו על כול כביש 6 ועכשיו פותחים נתיב שלשי, די מספיק לתקוע כול פרויקט לאומי שועל ים | 11.08.09 (ל"ת)
1. את כביש 6 צריך להאריך עד אילת! בטח שלא לקצר אפילו סנטימטר בודד ממנו, קבוצה של אינרסנטים רודפי בצע, לקרב את הפריפריה למרכז עלק.. מה שלא ריווחי לא סוללים... ככה זה עובד היום ולתפארת מדינת ישראל! מירו | 11.08.09 (ל"ת)
גורם ממשלתי: לא שווה להמשיך את כביש 6 לדרום
20 תגובות לכתיבת תגובה