אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: אילן בן דב להנהלת פרטנר: "אתם הטובים ביותר ואני עובד אצלכם"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
במרכזי השירות-רמת השירות נפלה מאד. נהיה כמו שירות של "הוט" הידוע לשימצה.
בני, החייל, החליף המכשיר לזה שבתוכנית החיילים "מועדון יותר". התלבטנו לפני העובדת ביחידת השרות האם לשלם בכרטיס האשראי שלי או שלו (החייל). העובדת שתקה כמו דג-לא אמרה כלום. בחרנו בכרטיס שלי. אח"כ התברר כי הוא לא מקבל דקות חינם כפי שמובטח לחיילים. התקשרתי למוקד השירות והמוקדן הסביר שזה בגלל שהחשבון משולם שלא בכרטיס האשראי של "מועדון יותר". המוקדן לא ידע להסביר מדוע עובדת מרכז השירות שתקה כמו דג. בנוסף, בתקופה האחרונה כמעט בגל פעם שעשיתי איזו פעולה במרכז השירות חויבתי אח"כ בחשבון בסכומים גבוהים שלא ידעתי אליהם. רק אחרי בירורים (ולפעמים אפילו צעקות) אצל מוקד השירות הם מחזירים לי את הכספים הנ"ל.
לקוחה לא מרוצה | 13.08.09
9.
עמיקם כהן חזור בבקשה לפרטנר לקוח מהשנה הראשונה!!!!
כלקוח מהשנה הראשונה שלי בפרטנר אף פעם לא הייתי מאוכזב מהם אבל לאחרונה אני מתחיל להתאכזב כיוון שהקשר עם הלקוחות פשוט פגום אני רוצה לשדרג מציעים לי מכשיר בחיר 130 +200 דקות שיחה +200 סמס למשך שנה וחצי ועוד איזה מכשיר של אריקסון . אני מתקשר לשירות לקוחות בשעה 21:00 כבר אין אף אחד בימי עמיקם היה 24 שעות ביממה
משה | 13.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת