אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שינוי ארגוני בפוקס: רן ארנון ימונה למנכ"ל פוקס ישראל

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
פוקס = כישלון
חברה בגסיסה. כדאי להביט בדוחות של פוקס ולראות שבשנתיים האחרונות מכירות פוקס נשים הידרדרו לתהומות חדשים . ולכן החברה פנתה לכיוונים חדשים: סאקס, ללין, בילבונג. התפרסות מטורפת בחו"ל ללא כול מחשבה .....רק לפתוח ויהיה מה שיהיה. קודם כול לדעתי פוקס צריכה להבריא את מותג פוקס נשים (שסובל בשנים האחרונות מתחרות גדולה) ובמקביל לשפר את התדמית הכול כך נמוכה של החברה. 3 ב 100 הרסו את פוקס ! מותג בגסיסה.
אייל | 22.08.09
3.
מאוחר מדי
חבל. מותג שעלה מכלום ונשאר כלום. מסכים עם מס' 1 יש הרבה שליפות מהמותן . אין דרך, אין חזון. אין חווית קניה, חסרה הבנה ואו תכנית עסקית ברורה . מה שקוראים בשפה מקצועית אין " כתב יד " לעסק. הרצון למקסם רווחים, ומהר, יצר מותג סתמי. עם איכויות בינוניות ומטה בעוד כל "האנגר" , שיפר איכויות שלא נופלות מפוקס. קשה עד בלתי אפשרי לחזור על סיפור הצלחה. נראה שצפוי לנו ריגוש קרוב אך לא עם פוקס הפעם. עם מותגים אחרים .
pocoloko | 20.08.09
2.
מוצרים לבני נוער ...
עד לפני שנתיים שלוש נכנסתי לחנות של פוקס, ויכולתי למצוא לא מעט בגדים שמצאו חן בעיני. היום אני נכנס לחנות, ומוצא דברים שמתאימים רק לבני עשרה. אני לא כל כך מבוגר, ואם רשת כזו החליטה להזניח לחלוטין את קבוצת גילאי הביניים (שלושים-ארבעים), אז חבל, כי גם לנו יש כח קניה, ואנחנו גם קונים הרי לא מעט בגדים בפוקס לילדים שלנו, כך שממילא נכנסים לחנויות. בהצלחה למנכ"ל החדש !
לקוח | 20.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת