אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברת התקשורת נאוסטאר מפטרת כ-100 עובדים בישראל

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
האמת
קשה מאוד להגיד שזו היתה חברה רצינית מבחינה עסקית אחרי הרכישה. מהרגע שהאחים עזבו, החברה הרוכשת מינתה ליצנים לנהל את העסק באנגליה. מרכז הפיתוח בחיפה משלם מחיר יקר של ניהול כושל, אובדן הדרך, וחוסר מוחלט של חזון וראיה קדימה. בואו נאמר את האמת, להנהלת נאוסטאר לא היה מושג קט. חברה שלא יודעת להתחרות אלא חושבת במושגים של מונופול, ומוצרים בסטגנציה מוחלטת. פוטנציאל אדיר. אנשים טובים. חבל מאוד.
עובד שפוטר | 27.08.09
18.
ועכשיו, ברצינות....
אוסף ייחודי של מהנדסים שוחרר היום לביתו. מעסיקים הזדרזו לגייסם... באשר לסיבות הכשלון: 1. שוק שעדיין בהתהוות 2. כשלון מוחלט בגיוס בכירים ב- 2008,ובתחילת 2009 ביחידה העסקית 3. כשלון מוחלט במיזוג החברה. חברת האם היא הכל חוץ מחברה היודעת לפעול בשוק תחרותי ולכן הכשלון במיזוג. רוב הכנסותיה מחוזים רגולטוריים עם ממשלת ארה"ב. 4. יחידת הפיתוח נותרה ללא פרטנר בעל חזון ביחידה העסקית ולא כל שכן בחברה האם. (עדיין מורכבת ומונהגת, ברובה, ע"י אותם חברה שהובילו את הבעלים לאקזיט). חומר למחשבה...
מראה | 26.08.09
15.
ככה זה שעושים אקסיט - זה תמיד בה בסופו של דבר על חשבון החברה והעובדים בישראל
רוב האקסיטים גרמו להתעשרות מהירה של היזמים וקרנות ההון סיכון וליבוש השלוחה השיראלית מתוכן והעברת רוב הטכנולוגיה יחד עם כמה אנשים מוכשרים לעבודה בחו"ל בחברת האם. אקסיט זה נזק לכלכלה הישראלית.
eueu | 26.08.09
13.
והכי חשוב לא אמרו: כי מסרים מידיים בסלולרי כשלון ענק
זה פשוט לא תפס - חלקית כי המפעילים לא עודדו, וגם רץ רק על טלפונים עם קליינט שזה מסורבל לעומת SMS (למרות היתרונות הברורים על SMS). מוריד את הכובע בפני דותן וולך, אבל אף פעם לא האמנתי לכל ההייפ שלו על כמה זה גדול, וכנראה שזה באמת לא גדול בכלל - אחרת לא היו סוגרים. וכל מה שנכתב פה על הנהלה כושלת וכו' - אולי זה נכון, אבל כשיש מוצר רווחי מספיק (כלומר שבאמת צריך אותו כי באמת משתמשים בו) הבעיות האלה משניות. כשעושים משהו שלא שווה כסף ללקוח הסופי, אז בסוף סוגרים ואז כל החולשות והקשיים צפים ועולים.
לא באשמת followap | 26.08.09
11.
חברת האם
אכן חברה טובה שנוהלה לא נכון לאחרונה. אפשר להפנות את האצבע אל ההנהלה המקומית, אבל חשוב לזכור כי החל ממועד הרכישה, הניהול הגבוה (האמריקאי) פשוט כושל. החל בדחיקת כל שכבת הניהול הקודמת, המשך בחוסר מעקב אחר השוק, וכלה בהכנסת פוליטיקה ברמות קשות לחברה, מה שהביא לחילופי מספר דורות(!) בהנהלה הישראלית. בעצם למעט שכבת ניהול ביניים והעובדים עצמם, שצברו ותק ונסיון מסויימים בתחומים בהם עוסקת החברה, בהנהלה הבכירה כל הזמן התחלפו אנשים. כמה מנכל"ים היו לNGM מאז הרכישה? אני ספרתי 4, אולי אני לא מעודכן. ולא נדבר על מנהלים בכירים אחרים. ניסו לנהל חברה בשוק תחרותי ולא יציב כאילו היא חברה אמריקאית וותיקה שפשוט אפשר להחליף מנהלים כל חצי שנה אבל העסק עדיין יעבוד. והוא לא עבד. חבל על העובדים מן השורה, חבורה מוכשרת מאוד.
ותיק | 26.08.09
9.
אולי זה כי מנהלי הפיתוח היו חובבנים?
התנהגו כאילו זה גן משחקים שלהם וקבעו יעדים דביליים שאדם עם ניסיון לא היה קובע בהבנה ברורה שהם לא סבירים. לא היה להם ניסיון בעבודה עם חו"ל וכשאתה מתחייב למשהו - זה לא ישראלים שאפשר לחפף איתם. אז מה הפלא שכולם שם חיפשו עבודה בייאוש רק לצאת משם כבר שנתיים?
רונן | 26.08.09
8.
הסיבות לסגירת הסניף
1. ניהול חובבני וכושל של אנשים לא ראויים. 2. אי עמידה ביעדים בלתי אפשריים שצוות ההנהלה הכושל הציב, מדובר בפספוס של למעלה מ50% מהיעד לתוצאה הסופית. 3. פיטורים של עובדים מובילים ומצטיינים והשארת צוות זול ולא איכותי. נראה לי שזה ממצה ואפילו לא ציינתי את המעבר למשרדים החדשים בשיא המשבר הכלכלי...
הילדון | 26.08.09
7.
בחייכם - המקום נוהל בידי ילדים חסרי ניסיון
כל שכבת ההנהלה שמונתה שם אחרי המכירה היתה ילדים שחצנים וחסרי ניסיון שחצי מהיום בילו בפתיחות עם הרכבים שלהם וטיפחו אגו עצמי נפוח. זה ההבדל בין אנשים רציניים ומשכילים לבין קומץ ילדים שחצנים שמתהדרים בטייטלים וזו אשמת האמריקאים שנתנו לכך לגיטימציה. חבל שלא עזבתי בזמנו ובזבזתי את הזמן שם!
עובד שפוטר | 26.08.09
6.
דניאל
אני לא יודע מי אתה דניאל, אבל לא יכולתה לתאר את המצב בצורה יותר נכונה מזה. מהכירות אישית אם מספר עובדים והסיפורים ששמעתי, זו הייתה חברה אם אנשים מדהימים ומאוד מוכשרים, ומנהלים הזויים וחסרי כל יחס / יכולת ניהול. כלכך כואב לשמוע על חברה שנסגרת, אבל במקרה הזה כולם די ספרו אחורה עד ליריית הסיום.
פושטי | 26.08.09
5.
נאוסטאר העולמית והסניף בישראל במיוחד סבלו מניהול כושל של חובבנים.
מעולם לא ראיתי חברה שבה נותנים לילדים חסרי נסיון לנהל סניף פיתוח מוצלח ולקחת אותו לאבדון טוטלי ומה שהכי מדהים שהם גם לא לוקחים אחריות על אוסף הכשלונות ואי העמידה ביעדים. גם כאשר מחליטים על סגירת סניף עדיין מפטרים את הזוטרים וכל ההנהלה נשארת בשביל לסחוט את טיפת המיץ האחרונה. אני מאחל לכולם שימצאו עבודה במהרה ולמנהלים שיסתכלו על עצמם במראה כל בוקר לפני שהם נוסעים למשרד...
דניאל | 26.08.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת