אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה: תיאסר נסיעת משאיות בכביש 1 לירושלים בין 6 ל-10 בבוקר

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
לא יעזור אם תגבילו את המשאיות
כי בכביש 1 לא רק משאיות עולות והם לא הרבה יחסית לשאר הרכבים. הפקקים נוצרים מעומס רכבים בקטע כביש קטן ואז נוצרים פקקים ולא המשאיות אשמות. ובטח המשאיות לא יוצרות את הפקקים באיילון בבוקר ואח"הצ, ובכל מקום אחר בעולם. כל מהנדס תנועה יגיד את זה ויוכיח. ולא כדאי לכולכם להיתעסק עם המשאיות ונהגיהם .
נהג משאית | 12.09.09
27.
רשמית שנים היה אסור
בכביש מס' 1 הן מכיוון הבקעה והן לפני שער הגיא, היה שילוט שאסר כניסת רכבים כבדים בימים א-ה בין השעות 6-9, במשך שנים. אף אחד מעולם לא אכף את החוק/תקנה... לא מזמן (מס' חודשים) הוסר השלט. ישנה גם מגבלה של רכב כבד בנתיבי איילון שאיש לא אוכף... זה נכון שנהקטע של חוות שער הגיא ועד שורש העסק זוחל, למרות כל השיפורים שנעשו במחלף שורש. הכביש תוכנן אי שם בשנות השישים, והוא מזמן לא מתאים לנפח התנועה. התוכנית לשלושה מחלפים חייבת היתה להתחיל להתממש לפני שנים. קל לאמר שמשאיות לא יסעו בשעות כאלה וכאלה, ואז מה, שיעבדו רק בלילה? לא נראה מעשי...
גל | 10.09.09
25.
סוף סוף !!!!!!!!!
אי אפשר לדעת עד כמה שר התחבורה הקודם היה אפס מאופס שלא עשה כלום , עד שאתה רואה כמה דברים עושה השר הנוכחי ! כמי שסובל נוראות מהפקקים לירושלים בבוקר בגלל משאית אחת שמייצרת טור של קילומטר אני רוצה לאמר לשר כץ - תודה !!!! לא הצבעתי לליכוד , אבל כנראה שהיום רק שם יש אנשים שיכולים לדאוג לרווחת כולם ! לא נשכח ביום פקודה.
ורני | 09.09.09
23.
יש לי רעיון טוב יותר
לא לאסור. לתת תמריץ כלכלי למשאיות כבדות שנוסעות רק בשעות הלילה. למשל, להעניק לבעלי המשאיות זיכוי ממס, או הנחה במחיר הדלק, באופן יחסי למשך הנסיעה בלילה. את מועדי הנסיעות אפשר לברר באמצעות הטכנומטר שמותקן במשאיות. צריך רק להקפיד שהנהגים של הלילה לא ימשיכו את הנסיעה גם ביום כי אז ייצא שכרם בהפסדם...
היועץ | 08.09.09
21.
חכם??? לא מספיק!!!
הרעיון חכם??? אני לא בטוח!!!! זה מזכיר לי את הילד ההולנדי שניסה באצבע אחת לעצור את הסכר....ולשר כץ יש אצבע גדולה אבל כנראה לא מספיק... אין שום הגיון לצמצם את הפקקים בכביש 1 וליצור פקקים בכביש 443... למי ששכח העולים לירושלים דרך כביש 443 צריכים לעבור דרך מחסום של הצבא (מחסום עטרות ומחסום רמות) עכשיו אני מודיע לכם שמנסיון נסיעה ממודיעין לירושלים בכביש 443 אורכת בין 40 - 110 דקות וזה תלוי בפקקים שיש במחסום ובהתרעות כוחות הביטחון... לאור ההחלטה לגבי הפיילוט נחייה ונראה כי לדעתי מדובר בכשלון חרוץ!!! כל משאית שמגיע למחסום הצבא נבדקת בקפדנות כולל המטען ועד שישחררו את הפקק במחסום יהיה כבר לילה ונצטרך לחזור הביתה. הפתרון לעם ישראל - הרחבת הכבישים ע"י הוספת נתיבים נוספים וחיזוק מערכת התחבורע הציבורית. הפתרון בשבילי - אני כבר בהליכים מתקדמים לעזוב את הארץ ושכולם יעמדו בפקקים!!!
ירון | 08.09.09
12.
שרי תחבורה, מקצב ועד כץ דלת מסתובבת
30 שנה לקח להם לשדרג את כביש גהה,קודם עשו שני מסלולים אחרי עשר שנים הוסיפו עוד מסלול אחרי עשרים שנה סיימו מחלפים וכן הלאה .כנ"ל נתיבי איילון והרשימה ארוכה. זו רק דוגמא להתנהלות וחוסר ראייה לטווח ארוך,אם היה בכביש 1מסלול נוסף לרכב כבד לא היה צורך להטיל גזירות על המשאיות חדשות לבקרים.
נהג משאית | 08.09.09
9.
ומה יקרה ב 10 בבוקר? מישהו השתגע בהחלטה פופוליסטית!
עכשיו ננסה להבין, המשאיות מובילות מזון, ציוד ומטענים אחרים הנדרשים לפעילות השוטפת של העיר. בלילה אי אפשר להוביל בעיר כי הרעש מפריע לתושבים. בעשר בבוקר יפתחו הכבישים ומאות משאיות יזחלו לאיטן בשער הגיא, הכניסות לירושלים יסתמו ובמקום לצאת מברכים תהיו מקללים.
דרור | 07.09.09
8.
תחבורה ציבורית 24/7
כדי שאנשים יחליטו לותר על רכב פרטי צריכה להיות אלטרנטיבה זמינה שבאה לידי ביטוי במספר פרמטרים: (אלה רק העיקריים לא כולם) 1. תחבורה ציבורית במשך כל היממה וכל השבוע כולל בשבת. 2. רישות מחדש של כל הקווים (שחלקם נוסעים עדיין לפי מפות המנדט הבריטי), 3. תדירות גבוהה ותזמון לפי עומס נוסעים בכל שעות היממה 4. שילוב אוטובוסים ומוניות בתחנות רכבת (שלרוב מרוחקות ממרכזי הפעילות והעסקים) בתזמון משותף עם לוח הזמנים של הרכבת. מכיוון שאנחנו חיים בתיאוקרטיה אז רק בגלל סעיף 1 זה לא יקרה לעולם וכל הפתרונות החדשים לבקרים, כשכל שר תחבורה ממציא את הגלגל מחדש, הם בסה"כ התפתלויות של פוליטקאים כולל הנתצי"ם המגוחכים ואין חדש תחת השמש. לגבי משאיות על כביש 1 - יש אלטרנטיבה בכביש 443 ממודיעין ואפשר שמשאיות לא יעלו על כביש 1 בכלל לאורך כל היום, זה כל כך ברור ואפילו לא עולה כסף. אז למה צריך פיילוט?
גלגל | 07.09.09
6.
שיעברו לגור בירושלים
במקום להרחיב אוטוסטרדות תדאגו לבסס את ירושלים כבירה אמיתית. במקום שתצהיר מר כץ על חשיבות ירושלים ושאר פטפטת מהפה ולחוץ תדאג שיעברו לגור בירושלים. אם כשר חקלאות ישבת בבית דגן ולא חשבת שצריך להעביר את המשרד לירושלים אתה כנראה פטפטן חסר עמוד שדרה.
יוסי | 07.09.09
4.
ל - 2
בכיוון ההפוך זה פחות נורא, הבעיה הגדולה היא בעליות של שער הגיא שבו נוסעים כלי רכב כבדים במהירות נסיעה של 50 קמ"ש ובחוכמתם כי רבה הם גם נוהגים לעקוף אחד את השני במידה ומשאית אחת נוסעת במהירות גבוהה ב5 קמ"ש מהמשאית האחרת... גם כלי רכב פרטיים שעוקפים בעליות, עוקפים יותר לאט מאשר בירידות. לכן בעליות של שער הגיא יש פקקים כל בוקר בניגוד לירידות. רעיון כל כך פשוט שפשוט לא מובן איך לא ביצעו זאת עד היום.
י | 07.09.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת